Resultat: .
0%
röster
2011-06-02, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Milan indragna nu också.

http://www.fotbollskanalen.se/1.2162264/2011/06/02/milan_indraget_i_spelharvan_utreds_for_match_dar_z latan_hade_huvudroll

AC Milan är inte formellt anklagat för något, men laget förekommer i en av konversationerna. Där påstår Massimo Erodiani, 37, att han förmått Chievo att förlora ligamötet med Rossoneri i oktober i fjol – och att ”dealen” var att Milan skulle släppa in ett mål om de själva fick göra tre.
Alldeles uppenbart att den jäveln gjorde mål för Chievo med vilje:
http://www.youtube.com/watch?v=XYal1-U5Qlg
Japp, men så går det när Milan vägrar ge honom en ordentlig lön. Då får han fixa cash på annat sätt.

Även Robinhos mål var ju solklart planerad. Man lät honom göra det i andra övertidsminuten bara för att undvika misstanke:
http://www.youtube.com/watch?v=RoSc7AU2_74&feature=related

Så det var ju solklart att det skulle bli 3-1!

Håller med wrathex, lätt att det blir panik i sådana här situationer.
Senast redigerad av Brille68 2011-06-02 kl. 17:48.
2011-06-02, 18:17
Medlem
David Pruttons avatar
Problemet är ju att det gör en hel del skada bara vid misstanken om en ny skandal.

Om det kan man tycka en hel del och vad som är sant eller inte sant lär vi få höra mer om, men det är ju inte vad italiensk fotboll behöver, det är en sak som är säker.
2011-06-02, 18:20
Bannlyst
Jag har varit skeptiskt till att betta på Serie A (och Serie B för den delen) innan men nu kommer jag aldrig mer betta på detta efter detta. Serie A kommer fortsätta vara min favoritliga (efter Allsvenskan) och kommer fortsätta följa den men sånt här drar ner ligan i skiten och de värsta Serie A hatarna får vatten på sina kvarnar.

Fittor
2011-06-02, 18:35
Medlem
Glöm inte bort Play Off nu mitt all "Calcioscommesse" som kommit upp nu. Reggina-Novara har precis börjat, intensiv matchbild! Senare ikväll har vi Padova-Varese i en också otroligt spännande drabbning.
2011-06-02, 18:37
Medlem
Spinnacers avatar
Hoppas det bara är anklagelser och inte ny skit. Dom borde väl ha lärt sig från förra gångens debakel.
2011-06-02, 18:49
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pupone92
Glöm inte bort Play Off nu mitt all "Calcioscommesse" som kommit upp nu. Reggina-Novara har precis börjat, intensiv matchbild! Senare ikväll har vi Padova-Varese i en också otroligt spännande drabbning.
Här missas inget! Som sagt smått furiös inledning.
2011-06-02, 20:18
Medlem
wrathexs avatar
Rubino !!! Vad Gör Du !!??!?!?!
2011-06-02, 22:04
Medlem
Enligt la Gazzetta så kommer Prandelli att spela 4-3-1-2: Buffon; Maggio, Ranocchia, Chiellini, Balzaretti; Montolivo, Pirlo, Marchisio; Aquilani; Cassano, Rossi.

Kanske lite väl många "lirare" på mitten. Mot Estland har det väl ingen betydelse, men mot bättre motstånd så vill jag se antingen Motta eller Palombo (kanske rent av båda) där. (Skulle kunna ge utrymme för Giovinco). Montolivo och Aquilani bör kunna glänsa mot Estland, men i EM skulle jag helst inte vilja se dem i startuppställningen. I gli Azzurri ska varje spelare utrycka personlighet och karaktär.

Fortfarande mållöst i Play-Off matcherna. En halvlek mellan Padova och Varese kvar.
2011-06-02, 23:19
Medlem
4522s avatar
Novara går upp.
2011-06-03, 10:47
Medlem
Fyfan vilken soppa. Daniele De Rossi undersöks också efter hans insats i Genoa-Roma 4-3 där Genoa hämtade upp 0-3.

16 personer gripna/husarrest plus att minst 30 till undersöks.

Man är inte speciellt förvånad men otroligt besviken att det inte får ett slut, kommer aldrig få ett slut men man hoppades lite iaf.

Edit: De Rossi spelade tydligen inte men nämndes i ett telefonsamtal mellan två gripna.
Senast redigerad av ssl 2011-06-03 kl. 11:03.
2011-06-03, 10:50
Medlem
Sen att flera personer med inblick i betingkretsar berättade att det var storbelopp på 3-2, 4-2 i Lazios sista match gör att man nu börjar tro att det kan ha varit nåt där också. Den slutade som sagt 4-2.
2011-06-03, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Fyfan vilken soppa. Daniele De Rossi undersöks också efter hans insats i Genoa-Roma 4-3 där Genoa hämtade upp 0-3.

16 personer gripna/husarrest plus att minst 30 till undersöks.

Man är inte speciellt förvånad men otroligt besviken att det inte får ett slut, kommer aldrig få ett slut men man hoppades lite iaf.

Edit: De Rossi spelade tydligen inte men nämndes i ett telefonsamtal mellan två gripna.

Länk?
------

Påtal om inget så sägs Luis Enrique bli officiellt Romas nya tränare efter hans sista match med Barca B i söndag. Man har tydligen kommit överens om ett 2-års kontrakt med option på ett års förlängning samt en lön på 1.5 milj euro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in