Ja herregud vilken match!
Själv satt jag och var lite gubbgrinig, hade en spelkupong där jag "bara" skulle vänta in Genoas triumf. Man har ju följt snacket härinne och svalt det mesta, så sympatierna låg helt klart hos Genoa och trots att Sampdoria är ett klassiskt lag så tycker jag fan man förtjänar en Serie B plats när presidenten hanterat laget som han gjort.
Och ja, vafan, Milanetto!
Vis av tidigare homoäventyr så såg jag fram emot att följa denna alfahanes väg på planen, men icke. Ful som stryk är han ju nu, alldeles för städad för min smak.
För övrigt avslutar jag dessa äventyr nu, sist störde jag mig bara på Boriello och efter lite "umgänge" med tjejen inser jag att allt bara var en illusion. Marco, Marco...
Var ganska besviken på Genoa annars faktiskt, tyckte det kändes väldigt uddlöst framåt och Sampdoria visade ett härligt hjärta och visst fan var man värda minst ett poäng.
Men med den avslutningen på matchen och de fullständiga gamnackar det måste generera, så är det bara att önska laget lycka till i Serie B.
Grattis för övrigt till Siena och Atalanta, klassiska lag om än lite ospännande kanske?
Där borde vi har någons hobbylag framöver i alla fall?