Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Udinese
Har inte kommenterat det tidigare, men måste säga jag är genuint ledsen i ögat nu när Sanchez är borta. Va ju ingen högoddsare naturligtvis, men ändå. Hade vi varit 10-15 tillbaka i tiden hade han kunnat stanna i Udine, och om inte det defintivt i Italien.
Men nu forsätter försvagningen av ligan...
Och inte blir det då bättre att Udinese kniper en CL-plats. Missförstå mig rätt 4522, för det är ändå rätt kul Udinese når framgång, men ni har urholkats sen i våras. Ni har några spännande namn, som alltid och visst, dom kan blomma ut, men din profetia känns ändå lite väl opptimistisk. Den bytter på
om... Och hur beundransvärd Udineses framgång och väg dit än är, det gagnar inga italienska lag att försvagade lag ska spela till landet massa uefa-poäng för att återta kommandot i europa.
Känns lite som diskussionen vi två, 4522, hade rörande er kommande (?) arena. Där bågen spänns på ett smålags vis. Inte med någon strävan att nå längre, framåt, utan ambitionen verkar vara att bara ha kul. Vara lite lagomt bra. Att det ska funka, gå runt, men nåt mer är inte intressant. Inte riskera nedflyttning, men heller inte riskera en redig bakfylla efter en riktig vinst.
Måste ju fan va rätt deprimerande att hålla på Udinese haha...
...e Vivoli,
Förstår dig och har säkert fått fel uppfattningar på liknande sätt jag med, men saken är den att dom va
fel. Precis som din är nu. Baldini är den vita riddaren vi alla drömmer om. Är bara så. När tiden är på min sida ska jag skriva nåt om honom så även dina tvivel röjs ur vägen.