Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-16, 21:19
  #4033
Avstängd
Var är ni knarkare?
Får kolla tidigare inlägg med mera men skulle vara nice att få uppdaterad svar.

Men 2 mg sub låter lite för lite eller? Om jag skall köra 1mg i några dagar o sen ba dubbla dosen.

Hur var det med alkohol o benzo?
Det jag funderar på är heroin, sub, oxy, benso o alkohol kanske tjack med.
Vad jag förstår är det dessa substanser som gör att man somnar in lungt.
Citera
2016-01-16, 23:19
  #4034
Avstängd
xenix1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B5iK4D3Li5K
Var är ni knarkare?
Får kolla tidigare inlägg med mera men skulle vara nice att få uppdaterad svar.

Men 2 mg sub låter lite för lite eller? Om jag skall köra 1mg i några dagar o sen ba dubbla dosen.

Hur var det med alkohol o benzo?
Det jag funderar på är heroin, sub, oxy, benso o alkohol kanske tjack med.
Vad jag förstår är det dessa substanser som gör att man somnar in lungt.

Det funkar inte så riktigt med sub om du är färsk. 2mg är en stark dos för en nybörjare 3:e gången. Tar du 3-4mg så kommer du att spy. Du kan aldrig överdosa dig till döds på på bara sub. Det är en medicin som är konstruerad så. Få f d heroinister känner knappt påtaglig skillnad mellan 16 och 32mg. Kurvan flatlining vid 16-24mg. Men det är individuellt.

Det är inte subben som ska döda. För det kan den inte. Det är bara en grundplåt och du kan inte ta mer än det att du riskerar att spy upp xanoren och vodkan.

Jag orkar inte ge mer råd. Var inte så jävla feg. Våga se döden i vitögat och kasta dig från en högbro. Jag tror inte du är seriös bara snackar... Inga mer inlägg från mig.
Citera
2016-01-17, 02:07
  #4035
Avstängd
Hoppar fram o tillbaka hela tiden är mitt inne i allt liksom.
Men ändå bra att veta om jag slutar hoppa fram o tillbaka nån gång.

Har ca 3-4 veckor på mig så jag kan fixa ltie saker runt om kring mig om detta nu blir av.
Mår som sagt lite bättre nu men vetefan.

Man vill slippa smärta hoppa enklast att överdosera ju.

Mm ska läsa tidigare inlägg istället.
Citera
2016-01-17, 09:53
  #4036
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B5iK4D3Li5K
Hoppar fram o tillbaka hela tiden är mitt inne i allt liksom.
Men ändå bra att veta om jag slutar hoppa fram o tillbaka nån gång.

Har ca 3-4 veckor på mig så jag kan fixa ltie saker runt om kring mig om detta nu blir av.
Mår som sagt lite bättre nu men vetefan.

Man vill slippa smärta hoppa enklast att överdosera ju.

Mm ska läsa tidigare inlägg istället.

Om du hoppar fram och tillbaka i ditt inre är du inte redo att ta ett oåterkaleligt beslut. Vill inte moralisera men självmord går inte att ångra så om du inte är säker, ska du kanske ge livet en ordentlig chans till istället. Jag har själv vart nära och är idag väldigt glad att jag ändrade mig.
Gällande sub har jag ingen erfarenhet men vet att det är gjort för att va svårt att överdosera.
Citera
2016-01-17, 22:22
  #4037
Avstängd
Vet ju ej vad jag skall handla kan lägga ut typ 2500:- +-
Kommer det räcka tror ni?

Vill gärna komma undan så billigt så möjligt och smärtfritt.
Är rädd att sakerna inte kommer fram pga änglarna som stoppar dem.

Kollar FS för saker.
__________________
Senast redigerad av B5iK4D3Li5K 2016-01-17 kl. 22:30.
Citera
2016-01-17, 22:24
  #4038
Medlem
Overklighetss avatar
Skulle 10ml GHB göra jobbet tror ni?
Citera
2016-01-17, 23:28
  #4039
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Skulle 10ml GHB göra jobbet tror ni?
Nä, vadan denna fråga och plötsliga själmordslust? Bara nyfiken kanske?
Citera
2016-01-17, 23:32
  #4040
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Nä, vadan denna fråga och plötsliga själmordslust? Bara nyfiken kanske?

Mest bara nyfiken tror jag. Men vad man har hört så är GHB ganska lätt att överdosera?
Citera
2016-01-17, 23:39
  #4041
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Mest bara nyfiken tror jag. Men vad man har hört så är GHB ganska lätt att överdosera?
Jo det är det men du däckar 'bara' i stort sett, trots stooooora doser är det inget säkert kort s.a.s.
Hoppas f.ö att du ärligt bara är nyfiken.
Citera
2016-01-17, 23:45
  #4042
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av B5iK4D3Li5K
Vet ju ej vad jag skall handla kan lägga ut typ 2500:- +-
Kommer det räcka tror ni?

Vill gärna komma undan så billigt så möjligt och smärtfritt.
Är rädd att sakerna inte kommer fram pga änglarna som stoppar dem.

Kollar FS för saker.

Lungt fan jag hoppar fram och tillbaks för mycket!
Knarkar istället för att bedöva känslor!

Fan hadde åkt till sweiz om jag hadde kunnat och druckit den där självmords dricken. Ser riktigt stillsamt ut. Man bara somnar in.
Citera
2016-01-18, 00:17
  #4043
Avstängd
xenix1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B5iK4D3Li5K
Lungt fan jag hoppar fram och tillbaks för mycket!
Knarkar istället för att bedöva känslor!

Fan hadde åkt till sweiz om jag hadde kunnat och druckit den där självmords dricken. Ser riktigt stillsamt ut. Man bara somnar in.

Du snackar bara... Man märker det i texten. Ett tag ville du väl t o m blanda opiater och amfetamin
Det är lite onödigt att hålla på att dilla runt här. Om man suicidal, så är man inte som du är. Om du läser många inlägg här vilket du borde ha gjort så finns det flera säkra sätt. Men det är ju uppmärksamhet du är ute efter. Det är därför du fortsätter att tjata. Fan häng dig. Jävla fegis.
Citera
2016-01-18, 00:21
  #4044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B5iK4D3Li5K
Ok tack för svar.
Sitter här o tänker o planerar. Tänkte göra det inom 4 veckor när man kan handla sakerna.

Men skriv lite mera olika kombinationer.
Gärna de som går o handla på darkshops. Så jag kan välja
Mängd av substans och vilka substanser sen tiden det tar efter man har tagit sista substansen tills man är körd.

Väger 80-85 kg.

Vill som sagt bara somna utan smärta.

Rökt weed o käkat svamp bara, aldrig testat opiater eller benso så tolleransen är noll.
Roliga är att jag tror att svamp kan hjälpa mig i denna situation, kanske en tripp innan?
Ha ha vi testar återkommer.


Är inte rädd för döden alls har dött flera gånger under trippar så jag misstänker att det är nåt liknande fast det blir bara svart.

Undrar en sak, hur lång tid kommer det ta innan jag blir upptäckt om jag gör det hemma tills hyrevärden kommer för att jag inte betalat hyran?
Eller kommer likets lukt komma ut i trapphuset?
Inte för det spelar roll men intressant fråga.


Vafan skriver du?!?! Varför försöka ta självmord? Du har säkert familj och vänner som älskar dig och ett bra liv framför dig om du försöker se livet ur en positiv synvinkel. Och till andra som tipsar om hur man bör göra för att ta självmord...Är ni dumma i huvudet?!?!.

Om du mår så pass dåligt kontakta psykolog elr liknande så ska du nog se att det löser dig. Snälla sök hjälp vännen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback