Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-01, 10:21
  #4153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Håller med, det är inte så lätt att ta livet av sig med benso och alcohol. Jag gjorde ett försök för ett tag sedan, 50 mg benso och en liter vodka. Jag däckade sittandes i soffan, vaknade upp av att jag kräktes ner hela mig. Det var inget "rop på hjälp", jag bor ensam, ingen risk att någon skulle hitta mig, det var ett seriöst självmordsförsök som tyvärr misslyckades. Vill bara tillägga att jag har levt med en djup och kronisk depression i många år och jag hör till den lite äldre generationen. Vid min ålder anser jag att det borde finnas legala sätt att avsluta sitt liv.

Jo tjena..seriöst försök... Lägg till opiater på det and you're done. Akrylfenta kanske? Du kanske t.o.m kan skippa alkoholen då. Benso + många akryltabs.
Citera
2016-06-01, 10:52
  #4154
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Numm3r3
Jo tjena..seriöst försök... Lägg till opiater på det and you're done. Akrylfenta kanske? Du kanske t.o.m kan skippa alkoholen då. Benso + många akryltabs.
Jag har ingen tillgång till opiater, bara opioider, som t.ex tramadol. Akrylfenta vet jag inte ens vad det är. Dessutom är jag rädd att experimentera med okända preparat, speciellt efter det senaste självmordsförsöket, då mina ben blev tillfälligt förlamade, när jag kvicknade till.

Och så har vi kräkningarna.
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Risken för kräkningar är hög, det händer även på euthanasia kliniker, se tidigare inlägg, läs wikiartikeln.
https://en.wikipedia.org/wiki/Euthan...he_Netherlands
Citat:
Ursprungligen postat av arca
Postafen o theralen borde kunna hjälpa mot kräkningar?
Tror inte Postafen, Lergigan eller (Theralen, enligt Fass: "Habituella kräkningar hos barn över 2 år: 2–3 mg 15 min före måltid 3–4 gånger per dygn") känns tillräckligt "tryggt". Faktum är att när jag vaknade upp med förlamade ben, hade jag tagit ganska stora doser Lergigan. Läs wikiartikeln, om de har problem med kräkningar ibland, desto svårare för en lekman att kunna ta livet av sig med minimalt lidande.

Citat från ovannämnda wikisida:
Citat:
Forty-one cases were reported to combine the two procedures: usually in these cases the patient drinks the potion, but this does not cause death. After a few hours, or earlier in the case of vomiting, the muscle relaxant is administered to cause death.
__________________
Senast redigerad av Doleo 2016-06-01 kl. 11:01. Anledning: tillägg
Citera
2016-06-02, 20:21
  #4155
Medlem
Ursäkta att jag hoppar in i denna tråd men hittar inte vad jag letar efter o fattar inte hur jag startar ett nytt ämne på rätt sätt/ställe.
OM någon tror sig veta/ kunna svara på min fråga är jag mkt tacksam .
tack!
Alla kommentarer om "varför jag vill avsluta mitt liv" eller svar på något annat än det jag frågar efter undanbedes vänligt.
Jag vill vara så säker det går på att den blandning av tabletter i kombo med alkohol är tillräckligt för att somna in för gott. Om någon har kunskap / och tror sig veta om det är tillräckligt eller om ngt annat behövs så uppskattas det högt.
Är inställd på att få ett slut på mitt liv och har följande nedan jag planerar på att ta under kvällen . Jag kommer sedan att gå och lägga mig och ingen kommer att kunna störa mig / se mig tidigast förrän imorgon bitti. Är det en säker mix tror ni att detta för att lyckas, är genomförbart med högsta sannolikhet att ej vakna igen ?
Tänker blanda:
60 st = 60 mg temesta
7 mg flunitrazepam
5 st imovane
21 st tramadol a 50 mg= 1050 mg
Oxycodone 10 mg
10st+2
120 mg totalt
Naproxen
5 st a 250 mg
Antihistaminer 100 mg
( och ev mindre mängd av seroquel / Brintallex , alvedon 665 mg mm)

Blandas med 37,5% ren sprit ca 3,5 dl ( 35 cl) en flaska vin, ca 13%

Då det är det jag har tillgängligt i dagsläget vill jag gärna ha ärliga svar på om det kommer att räcka för avslut . ( kvinna, 30+, ca 80 kg)
Citera
2016-06-02, 23:03
  #4156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charnellie
Ursäkta att jag hoppar in i denna tråd men hittar inte vad jag letar efter o fattar inte hur jag startar ett nytt ämne på rätt sätt/ställe.
OM någon tror sig veta/ kunna svara på min fråga är jag mkt tacksam .
tack!
Alla kommentarer om "varför jag vill avsluta mitt liv" eller svar på något annat än det jag frågar efter undanbedes vänligt.
Jag vill vara så säker det går på att den blandning av tabletter i kombo med alkohol är tillräckligt för att somna in för gott. Om någon har kunskap / och tror sig veta om det är tillräckligt eller om ngt annat behövs så uppskattas det högt.
Är inställd på att få ett slut på mitt liv och har följande nedan jag planerar på att ta under kvällen . Jag kommer sedan att gå och lägga mig och ingen kommer att kunna störa mig / se mig tidigast förrän imorgon bitti. Är det en säker mix tror ni att detta för att lyckas, är genomförbart med högsta sannolikhet att ej vakna igen ?
Tänker blanda:
60 st = 60 mg temesta
7 mg flunitrazepam
5 st imovane
21 st tramadol a 50 mg= 1050 mg
Oxycodone 10 mg
10st+2
120 mg totalt
Naproxen
5 st a 250 mg
Antihistaminer 100 mg
( och ev mindre mängd av seroquel / Brintallex , alvedon 665 mg mm)

Blandas med 37,5% ren sprit ca 3,5 dl ( 35 cl) en flaska vin, ca 13%

Då det är det jag har tillgängligt i dagsläget vill jag gärna ha ärliga svar på om det kommer att räcka för avslut . ( kvinna, 30+, ca 80 kg)

Jag tror inte det går att svara säkert på din fråga. Är väl mängden opiater samt att du blandar med alkohol och benso som gör det farligt, finns definitivt risk att dö på den mixen men skulle inte alls säga att det är bombsäkert. Beror också på vad du har för tidigare tolerans osv.

Skulle dock rekommendera att inte blanda in andra mediciner och alvedon osv. Det är sånt som kan göra att levern/njurarna går åt helvete och det blir inte roligt om ditt försök inte lyckas.

Behöver du någon att prata med kan du skicka meddelande till mig. Jag lyssnar gärna.
Citera
2016-06-03, 11:49
  #4157
Medlem
Tack för svar. Somnade igår efter en del alkohol och hann inte slutföra . Tyvärr ingår det i min sjukdom att jag blir oerhört trött men då ska jag ev försöka få tag i mer opiater och köpa mer alkohol och försöka planera bättre .
Har en viss tolerans mot benzo men med 60 mg temesta och opiater så tycker jag att det borde bita även på mig men skippar övriga mediciner. Tack för svar
Citera
2016-06-03, 12:56
  #4158
Medlem
Eutychoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charnellie
Tack för svar. Somnade igår efter en del alkohol och hann inte slutföra . Tyvärr ingår det i min sjukdom att jag blir oerhört trött men då ska jag ev försöka få tag i mer opiater och köpa mer alkohol och försöka planera bättre .
Har en viss tolerans mot benzo men med 60 mg temesta och opiater så tycker jag att det borde bita även på mig men skippar övriga mediciner. Tack för svar
Är det en svår fysisk sjukdom du är drabbad av? Om det endast är depression och ångest du har borde du ge ECT en chans.

Om du lägger till GHB till mixen är det i princip omöjligt att inte dö av andningsdepression. Finns att köpa på darknet. Men om du är deprimerad skulle jag rekommendera ECT, det hjälper verkligen. Been there.
Citera
2016-06-03, 13:34
  #4159
Medlem
Doleos avatar
Detta är ett tidigare inlägg av mig, det kanske är till hjälp för dig: (FB) Självmordstråden (Hur man bäst tar livet av sig med diverse preparat)
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Du kommer bara att kräkas, har försökt och misslyckats, men med benso och vodka. Andra försöket en vecka senare försökte jag igen, benso, zolpidem, lergigan, kommer inte ihåg hur stora mängder. Jag däckade, men tyvärr vakanade jag upp och då var mina ben förlamade, det släppte efter ett tag, men var en väldigt skrämmande upplevelse.

Man vill helst bara dö i sömnen, men det är inte så lätt som många kanske tror.

Här är en webbsida för alla som går i självmordstankar: http://lostallhope.com/

Några exempel på "listan", slutar på "rank" 28.
Overdose illegal drugs
Rank: 21
Lethality (%): 49.4%
Time (min): 116.25

Overdose prescription drugs
Rank: 26
Lethality (%): 12.3%
Time (min): 129

Overdose non-prescription drugs
Rank: 27
Lethality (%): 6.0%
Time (min): 456

Listan: http://lostallhope.com/suicide-metho...lethal-methods
Första gången blandade jag benso med 1 liter vodka, slocknade sittandes i soffan och spydde ner hela mig. Andra försöket, en vecka senare, skippade jag alkoholen, nu kommer jag inte ihåg exakt alla piller jag tog eller hur många, förutom benso, zolpidem och lergigan. Jag slocknade men vaknade upp efter ett tag och upptäckte att mina ben var förlamade, visst det släppte efter ett tag. Men det var en mycket skrämmande upplevelse. Man vet aldrig vad resultatet blir när man på egen hand, experimenterar med piller, jag vill bara göra dig medveten om farorna.
__________________
Senast redigerad av Doleo 2016-06-03 kl. 13:39. Anledning: Edit
Citera
2016-06-04, 09:30
  #4160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Du kommer bara att kräkas, har försökt och misslyckats, men med benso och vodka. Andra försöket en vecka senare försökte jag igen, benso, zolpidem, lergigan, kommer inte ihåg hur stora mängder. Jag däckade, men tyvärr vakanade jag upp och då var mina ben förlamade, det släppte efter ett tag, men var en väldigt skrämmande upplevelse.

Man vill helst bara dö i sömnen, men det är inte så lätt som många kanske tror.

Här är en webbsida för alla som går i självmordstankar: http://lostallhope.com/

Några exempel på "listan", slutar på "rank" 28.
Overdose illegal drugs
Rank: 21
Lethality (%): 49.4%
Time (min): 116.25

Overdose prescription drugs
Rank: 26
Lethality (%): 12.3%
Time (min): 129

Overdose non-prescription drugs
Rank: 27
Lethality (%): 6.0%
Time (min): 456

Listan: http://lostallhope.com/suicide-metho...lethal-methods

Skulle inte lita så mycket på den listan faktiskt. De säger att eld är bland de värsta smärtor att dö av. Det kan stämma, speciellt om man "överlever" men dör efter 2-3 veckor pga skadorna (har själv fått tredje gradens så jag vet hur det är). Medan drunkning ligger på 79, vilket inte är långt ifrån brännskada, samt hängning på 25.

Drunkning är nog psykiskt påträffande men när man väl tar första andetaget så infinner sig ett lugn och man glider iväg till medvetslöshet. Hängning är i princip utan smärta för du förlorar medvetandet efter 3-5 sekunder i princip, för att sedan dö av hjärnskada efter drygt 7 minuter.

Vill man verkligen dö så misslyckas man inte. Misslyckas man så söker man oftast uppmärksamhet, om något oberäknat sker, t.ex att man blir hittad eller någon i närheten råkar finna en eller dylikt. Du kan t.ex köpa Akrylfenta som ovannämnde sa, lagligt, från någon internetshop hem i din brevlåda. Om du nu verkligen vill dö dvs. Borde räcka med runt 10 tabletter speciellt med benso inblandat. Omöjligt att misslyckas på då det krävs så låga doser. Eller så överdoserar man med en snara runt halsen och garanterar sin död ännu mer.

Benso och alkohol är rätt svårt att dö på, skippa alkohol och kör på Akrylfentanyl så lämnar du världen nästan garanterat då risken med att spy minskar på det också. Nej jag uppmanar dig inte till att begå självmord, men varför "försöka" och riskera bli en grönsak eller svåra hjärnskador som gör att du kommer leva tills du dör av gammal ålder.
Citera
2016-06-04, 10:33
  #4161
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Skulle inte lita så mycket på den listan faktiskt. De säger att eld är bland de värsta smärtor att dö av. Det kan stämma, speciellt om man "överlever" men dör efter 2-3 veckor pga skadorna (har själv fått tredje gradens så jag vet hur det är). Medan drunkning ligger på 79, vilket inte är långt ifrån brännskada, samt hängning på 25.

Drunkning är nog psykiskt påträffande men när man väl tar första andetaget så infinner sig ett lugn och man glider iväg till medvetslöshet. Hängning är i princip utan smärta för du förlorar medvetandet efter 3-5 sekunder i princip, för att sedan dö av hjärnskada efter drygt 7 minuter.

Vill man verkligen dö så misslyckas man inte. Misslyckas man så söker man oftast uppmärksamhet, om något oberäknat sker, t.ex att man blir hittad eller någon i närheten råkar finna en eller dylikt. Du kan t.ex köpa Akrylfenta som ovannämnde sa, lagligt, från någon internetshop hem i din brevlåda. Om du nu verkligen vill dö dvs. Borde räcka med runt 10 tabletter speciellt med benso inblandat. Omöjligt att misslyckas på då det krävs så låga doser. Eller så överdoserar man med en snara runt halsen och garanterar sin död ännu mer.

Benso och alkohol är rätt svårt att dö på, skippa alkohol och kör på Akrylfentanyl så lämnar du världen nästan garanterat då risken med att spy minskar på det också. Nej jag uppmanar dig inte till att begå självmord, men varför "försöka" och riskera bli en grönsak eller svåra hjärnskador som gör att du kommer leva tills du dör av gammal ålder.
Mina tidigare inlägg i denna tråd:
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Håller med, det är inte så lätt att ta livet av sig med benso och alcohol. Jag gjorde ett försök för ett tag sedan, 50 mg benso och en liter vodka. Jag däckade sittandes i soffan, vaknade upp av att jag kräktes ner hela mig. Det var inget "rop på hjälp", jag bor ensam, ingen risk att någon skulle hitta mig, det var ett seriöst självmordsförsök som tyvärr misslyckades. Vill bara tillägga att jag har levt med en djup och kronisk depression i många år och jag hör till den lite äldre generationen. Vid min ålder anser jag att det borde finnas legala sätt att avsluta sitt liv.
https://www.flashback.org/sp57011907
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Jag försöker fortfarande att söka information om hur jag "bäst" avslutar mitt liv med hjälp av "piller". Nu funderar jag på Oxycontin men vet inte hur många milligram som behövs, jag har ingen opioid/opiat-tolerans, förutom att jag knaprat lite Tramadol i några veckor. Vad skulle en "säker" dos vara? Planen är att ta det i pulverform, injicering är inte ett alternativ för mig. Sen har vi kräkningarna, jag har både Postafen och Lergigan, vad jag har förstått efter ganska mycket "research", så är Lergigan ett bättre alternativ. Då är frågan hur stor dosen av Lergigan bör vara, när den ska intas, om före, hur långt före.
Målet är att jag ska somna in och dö smärtfritt under sömnen. Jag bor ensam så det är ingen risk att någon ska hitta mig.
https://www.flashback.org/sp57292308
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Jag har ingen tillgång till opiater, bara opioider, som t.ex tramadol. Akrylfenta vet jag inte ens vad det är. Dessutom är jag rädd att experimentera med okända preparat, speciellt efter det senaste självmordsförsöket, då mina ben blev tillfälligt förlamade, när jag kvicknade till.
https://www.flashback.org/sp57442723

En gång för alla! Akrylfentanol är inget alternativ för mig, jag har noll erfarenhet av dessa preparat. Jag har svarat på ett flertal inlägg om detta och alla de inläggen har tagits bort, möjligt att detta inlägg också raderas, kanske jag inte borde svara på inlägg gällande detta ämne, jag menar varför slösa bort min energi.
Även vid snara runt halsen, behövs erfarenhet, att kvävas till döds verkar inte behagligt, meningen är ju att nacken ska knäckas. Jag har lagt "självmordsplaneringen" åt sidan, tillfälligt, men om det verkligen slår till, så finns det andra alternativ än droger.

När det gäller listan på 'Lost all hope', så har jag inte satt mig in i de källor han baserar listan på, en 'förstahands-upplevelse' väger så klart tyngre.
__________________
Senast redigerad av Doleo 2016-06-04 kl. 10:56. Anledning: Edit
Citera
2016-06-04, 13:51
  #4162
Moderator
Morfar-52s avatar
Topic är olika preparats dödlighet
Citera
2016-06-04, 17:45
  #4163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Mina tidigare inlägg i denna tråd:

Ursäktar, hade blivit något fel eller dylikt för ditt svar var det enda som dök upp som sista svaret i den här tråden, vet inte vad som var problemet (firefox).

Ville bara påpeka att sidan är lite missvisande bara och inte helt exakt, vilket är rätt så avgörande s.a.s.

Men hoppas du kommer på andra tankar i alla fall, må väl.
Citera
2016-06-04, 20:37
  #4164
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Ursäktar, hade blivit något fel eller dylikt för ditt svar var det enda som dök upp som sista svaret i den här tråden, vet inte vad som var problemet (firefox).

Ville bara påpeka att sidan är lite missvisande bara och inte helt exakt, vilket är rätt så avgörande s.a.s.

Men hoppas du kommer på andra tankar i alla fall, må väl.
Detta är det sista inlägget efter mitt
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Topic är olika preparats dödlighet
Fungerar i min firefox.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback