2016-01-12, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Jag är verkligen tacksam gör att du lägger tid på att svara o ge mig råd om att inte göra de osv. Men Vrf skulle de bli bättre nu när jag mått dåligt sen jag va 10år o tagit droger sen jag va 12år?.. De har varit mkt kontakt med psykologer, behandlingshem, föräldrahem o även månader på rättspsyk, o inget av de har hjälpt då, så Vrf skulle de nu? :/ livet har aldrig behandlat mig med ens en gnutta respekt o jag orkar inte ens försöka hantera de mer..

Jag beklagar skadorna du fick av din od! Råkade även ut för allvarliga nervskador efter en od o en annan gång skador på närminnet.. Får försöka bli ren från sidomissbruk så jag får ta hem mina helgdoserna hem, o spara dom ist för o ta dom. Men med min tolerans på sub så lär jagvknarkar kräva en jävla massa?..

Förstår, men ville inte säga det. Hamnade själv för bara någon månad sen i en akut suicidal-session där det handlande om att försvinna 'akut', bara väck från allt, för gott. Det var andra gången i livet jag drabbades av detta mörka som invaderade mitt psyttke.

Som förra gången så körde jag ett race på amfetamin tills jag var helt utmattad, efter +5 dagars sömnlöshet. Sen affe-at på det förstås. Men sen så var den akuta depressionen borta och har inte kommit tillbaka. Så amfetamin 'botar' mina farliga suicidal akuta sessioner som plötsligt har uppstått två ggr i mitt liv. Bättre du testar test i så fall. Det renar liksom en opiat-hjärna. Det är som Gud stoppar in sin hand i huvudet på en och tar bort det mörka.

Det är ju så, har man knarkat tungt i många år så förstör man sitt psyke. Suicidalitet är ett brev på posten bara.
Citera
2016-01-15, 11:02
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveGramsAday
Nej, tar du fler Sub/dag, Tungan/näsan, oavsett. Så blocker ju det de flesta opioder överlag, som du uppenbarligen redan vet. Ska man få effekt från annat än typ tram, alltså tyngre opioder efter sub. Så bör man vänta minst 48tim. Men i detta scenario, så är, som "X" skriver, bättre/bäst att invänta tills AT symptom uppstår.

Lär ju ej vara något bekymmer, om man nu överväger, alt. bestämt sig för ta sitt liv. Och på sub så pratar vi 4-5 dygn. Så är suben ute såpass mkt att en så stor mängd oxy kommer slå på så gott som fullt ut. Men igen, som "X" skriver. Och som jag själv känner....vem vill vakna upp som en grönsak?

Det är väl min största rädsla, och anledning till varför man väntat till ett 100% försök, med just substanser.
Men med så mkt oxy....borde göra sitt i sig. Men bara dumt och inte slänga in en hyffsad mängd benz och alkohol.

Men är man inte ovan vid I.V....så är ju en hyffsad fylla, 20,50,100 benz, och en stadig sil på oxy ett så gott som säkert sätt. Aldrig kört I.V själv....men hade valt det själv om möjligt. Då behövs ju inga 1,6g Oxy liksom.

Iv är jag van vid men sabbat alla vener i stort sett, annars hade jag ju kört de iv.. Frågan är hur mkt som skulle behövas av oxy för o få en letal dos iv?.. Annars kanske jag ska sälja dom jag har o köpa ett par g heroin o köra på de viset. Men benz o alkohol ofc
Citera
2016-01-15, 12:07
Bannlyst
Citat:
Iv är jag van vid men sabbat alla vener i stort sett, annars hade jag ju kört de iv.. Frågan är hur mkt som skulle behövas av oxy för o få en letal dos iv?.. Annars kanske jag ska sälja dom jag har o köpa ett par g heroin o köra på de viset. Men benz o alkohol ofc

Alltså hade jag varit dig och hade velat gör det du tänker. Så hade jag inte kört på oxy, utan istället tagit 32mg sub och en bunt xanor 2mg:are - minst 30 stycken, plus ett antal groggar (2-3) för med vodka och juice t.ex.. Är man suicidal så orkar man ju inte genomgå en subAT tills pupillerna är tefatstora och man har kramper i benen.

Allt eftersom buprenorfin binder mycket hårdare till opiat-receptorerna än oxy och heroin. Att försöka slå hål på den 'vägg' när man har varit med i programmet så länge som du, men en sån enorm dos oxy. Det är fan högt spel - för att verkligen må dåligt!!!! Och sen överleva just p g a kroppens 'chock'! Grejen med opiater för sj-mord är ju att sänka andning och medvetande till dödlig nivå. Jag är ytterst tveksam till att din kropp, magsäck kommer att tillåta en ask med oxy...

Synd att du fortfarande tänker i dessa banorna. Men jag måste försöka ha respekt för att det är ditt liv och du bestämmer det. Men jag tror att det finns möjligheter för dig att nå ett liv som är värt att träffas. Tänk det enda som kan räcka, är t.ex. att du blir kär i någon ny bekant... och det kan ju hända imorgon. Eller att du hittar mer eller bättre vänner som du finner glädje med.

Eftersom det är ett oåterkalleligt beslut, så tycker jag inte du ska göra det förrän livet är fullständigt outhärdligt. För då gör du det, så snabbt som möjligt. Jag råkar veta det av olika skäl... Men rent psykologiskt så skulle en strategi vara att ge dig själv verklig betänketid och en chans till. Säg, är livet 9 eller 10 av 10 dåligt i slutet av sommaren. Så gör det då. Inte tänka bakåt liksom. För det är inte samma sak, för då väljer din hjärna att se allt som skit bara och då säger den till dig: jag behöver ingen betänketid, för jag har redan haft det.

Jo, jag har faktiskt försökt ta livet av mig med heroin iv en gång. Den känslan jag hade var att jag bara ville väck nu och inget annat brydde jag mig. Injicerade ett 0.5g starkt vitt i ena foten, och hade en pump med 0.5g som jag skulle injicera i andra foten, liggande på en soffa (gick inte lösa mer i en pumpen jag hade). Tyvärr så gjorde första injektionen mig sentimental och jag började tänka på att jag skulle då på detta jävla hotellrummet så långt hemmifrån, och att min familj antagligen skulle tvingas att komma dit också. Fastän den andra satt redan satt i venen i andra foten och hängde. Så hann jag inte fira av den innan jag somnade.
Men den var säkert dödlig ändå den jag hade hunnit firat av, det var bara det att min dåvarande tjejs lillasyster kom in i hotellrummet och ringde polisen, och polisen i Pasadena har Narcan.. vilket gjorde att jag vaknade upp i ett förfärligt tillstånd med max AT.

Jag kan ärligt talat inte säga att jag är glad att jag överlevde. Tyvärr kan jag inte det. Det hade faktiskt vara bättre med en exit då med tanke på de plågsamma åren som skulle komma efter. Men eftersom jag lever nu och har det rätt bra, och jag tror det kommer att bli bättre. Så är jag glad att jag lever. Jag har alltså överlevt två potentiellt dödliga ODs. Den ena med permanenta skador och den andra som var 100% dödlig för mig, genom slumpen. Det är det enda självmordsförsöket jag har gjort, och det var efter några dagar efter den tidigare ODen.
Citera
2016-01-16, 10:30
Medlem
outofcases avatar
Citat:

Som de xenix skrev, och verkligen värt att skriva igen, att någon i programmet väljer att checka ut är inte ovanligt men Att lyckas genom opiater är desto ovanligare.!
Håll dig ett par dagar och gör dig skör för opiater igen!
Annars kommer du stånga dig blodig!
Citera
2016-01-16, 14:40
Bannlyst
Hur många gram heroin behövs det?
Tänk på att skiten kan vara bankad.
Vill vara 110% säker.

Hur lång tid tar det?
Skall man skjuta eller kan man röka skiten?
Får man nice rus på köpet eller hinner man dö inom par minuter?

Vad jag förstår så noddar man man tills man förlorar medvetandet och sedan dör man typ.
Fel?
Citera
2016-01-16, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B5iK4D3Li5K
Hur många gram heroin behövs det?
Tänk på att skiten kan vara bankad.
Vill vara 110% säker.

Hur lång tid tar det?
Skall man skjuta eller kan man röka skiten?
Får man nice rus på köpet eller hinner man dö inom par minuter?

Vad jag förstår så noddar man man tills man förlorar medvetandet och sedan dör man typ.
Fel?

Om du inte har vana med iv och heroin, så är det bättre att använda sig av sub, xanor, grogg.
Citera
2016-01-16, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xenix1
Om du inte har vana med iv och heroin, så är det bättre att använda sig av sub, xanor, grogg.
Varför?
Horse är så mycket enklare att fixa för mig iaf.
Senast redigerad av B5iK4D3Li5K 2016-01-16 kl. 15:10.
Citera
2016-01-16, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Köp 100 mg rent Fentanyl från en av dom större internationella TOR-shopparna.
Tror inte ens det kostar 1000 spänn. Beställ en spruta med.

Sen så gör man en lösning på allt Fentanyl och 3-4 ml vatten. Filtrerar det och suger upp det i sprutan.
Injicera hela lösningen i blodomloppet. Så kommer du somna in innan du ens hunnit dra ut kanylen.

Även om du skulle missa större delen av lösningen så kommer det tas upp av kroppen ändå och du slocknar inom ett par minuter (ifall du verkligen missat hela lösningen).

Finns inte en chans att överleva det. Utan man somnar in fridfullt..

Stämmer detta? 100% bye bye inom par minuter?
Citera
2016-01-16, 16:17
Bannlyst
Citat:
Varför?
Horse är så mycket enklare att fixa för mig iaf.

ja men det är ju bra för dina syften då, haha
kan du bara injicera så...

men man vill ju vara helt säker, så även om du tar H enklast genom att sniffa så ordentligt minst 0.5 g och skulle jag ändå tagit xanor och alkohol. Det är ju dö du vill.

ska du injicera h (bara), så köp 1g och lös så mycket du kan i pumpen, minst 0.5 från mitt perspektiv för att DU ska vara säker, så du måste ha en stor pump. Använd inte 2 sprutor t.ex. i vardera arm, för du kommer inte att hinna/glömma av den andre.

det beror ju på vilken opiattolerans du har också?
är den noll?
ja, då kan det finnas risker med en stor mängd H i synnerhet om din tolerans är 0 även iv att döden blir inte så skön.... (kroppen hamnar i det som kallas för 'chock' - ett kliniskt tillstånd); men dör gör du ju garanterat. Men vill du dö så? Finns stor risk för det. Jag har sett vana heroinister få ODs och snetändningar och det är hemskt. Har haft själv.

Citat:
Stämmer detta? 100% bye bye inom par minuter?

Ja.
Senast redigerad av xenix1 2016-01-16 kl. 16:20.
Citera
2016-01-16, 17:28
Bannlyst
Ok tack för svar.
Sitter här o tänker o planerar. Tänkte göra det inom 4 veckor när man kan handla sakerna.

Men skriv lite mera olika kombinationer.
Gärna de som går o handla på darkshops. Så jag kan välja
Mängd av substans och vilka substanser sen tiden det tar efter man har tagit sista substansen tills man är körd.

Väger 80-85 kg.

Vill som sagt bara somna utan smärta.

Rökt weed o käkat svamp bara, aldrig testat opiater eller benso så tolleransen är noll.
Roliga är att jag tror att svamp kan hjälpa mig i denna situation, kanske en tripp innan?
Ha ha vi testar återkommer.

Är inte rädd för döden alls har dött flera gånger under trippar så jag misstänker att det är nåt liknande fast det blir bara svart.

Undrar en sak, hur lång tid kommer det ta innan jag blir upptäckt om jag gör det hemma tills hyrevärden kommer för att jag inte betalat hyran?
Eller kommer likets lukt komma ut i trapphuset?
Inte för det spelar roll men intressant fråga.
Senast redigerad av B5iK4D3Li5K 2016-01-16 kl. 18:12.
Citera
2016-01-16, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ok tack för svar.
Sitter här o tänker o planerar. Tänkte göra det inom 4 veckor när man kan handla sakerna.

Men skriv lite mera olika kombinationer.
Gärna de som går o handla på darkshops. Så jag kan välja
Mängd av substans och vilka substanser sen tiden det tar efter man har tagit sista substansen tills man är körd.

Väger 80-85 kg.

Vill som sagt bara somna utan smärta.

Rökt weed o käkat svamp bara, aldrig testat opiater eller benso så tolleransen är noll.

Är inte rädd för döden alls har dött flera gånger under trippar så jag misstänker att det är nåt liknande fast det blir bara svart.

Undrar en sak, hur lång tid kommer det ta innan jag blir upptäckt om jag gör det hemma tills hyrevärden kommer för att jag inte betalat hyran?
Eller kommer likets lukt komma ut i trapphuset?
Inte för det spelar roll men intressant fråga.

Vill bara säga det att det är standard att man spyr första gången av en skön dos sub (rekommenderad dos: 0.5-1 mg), kanske även andra gången också dagen efter. Så kanske först tredje dagen slipper du spyendet. Då tar du 2mg, inte mer! Men 95% tycker spyendet bara är skönt. Men likväl så förlorar du maginnehållet...
Det samma gäller heroin. Dock inte oxy!

Så om du gör på de sättena jag har föreslagit så vänj kroppen lite vid opiaten så att du inte får spyreflexerna (de är flera, inte en heller). Detta är viktigt, har glömt att säga det....!!!

När det gäller xanoren så finns inte samma fenomen.

-------

Förresten så kanske du ska överväga att vara narkoman ett tag och njuta, nu när du kan göra det med goda skäl... Så det skulle jag föreslå. Börja med sub som drog, billig och tar bort alla dina problem, och ha en skön tid framför dig, kanske månader åtminstone innan euforin klingar av bara av den drogen. Sen om du ändå vill göra det oåyerkalleliga, så är det ju bara att fortsätta med sub för att sen göra en sista höjning vid självmordet, och då kombinera med xanor och grogg.

Varför slösa bort den första period som narkomaner alltid sen ser tillbaka till (men som de aldrig kan få till 100% igen)?

Jag har räddat mig själv från två akuta suicidal-sessioner - och det handlade om att omedelbart göra det. Det var yttre omständigheter som utlöste dessa. För mig har lösningen varit i båda fallen varit att köpa amfetamin och ta det tills jag var totalt utmattad, dvs uppe i typ 5 dagar. Men efter det var hjärnan helt 'renad' från det suicidala. Det är som Gud stoppade in sin hand i mitt huvud och plockar ut det mörka och onda. Precis så kändes det som. Så då prisade jag verkligen amfetamin. Fy fan vilken bra anti-självmordsdrog, tänkte jag. Tack amfetamin! Så det funkade faktiskt! En dag kanske det blir behandling på riktigt på sjukhusena. Who knows??
Men det är väl tabu att forska om sådant och ganska svårt att göra kliniska tester..
Tar du konstant hela tiden utan att gå in i avtändning så har du en lång period av eufori. Överdosering av amfetamin behöver du inte vara rädd för heller, man somnar bara.

Så det kommer jag göra nästa gång också. I ditt fall behöver du säkert inte mer än 2-4 gram amfetamin. Köp allt ,ed en gång. Går bra att sniffa, sätt inte igång med IV. Detta senaste är min rekommendation för att ta dig ur det tankemönster du fastnat i. Det fungerade för mig i alla fall. Två gånger.
Senast redigerad av xenix1 2016-01-16 kl. 18:29.
Citera
2016-01-16, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xenix1
Vill bara säga det att det är standard att man spyr första gången av en skön dos sub (rekommenderad dos: 0.5-1 mg), kanske även andra gången också dagen efter. Så kanske först tredje dagen slipper du spyendet. Då tar du 2mg, inte mer! Men 95% tycker spyendet bara är skönt. Men likväl så förlorar du maginnehållet...
Det samma gäller heroin. Dock inte oxy!

Så det kommer jag göra nästa gång också. I ditt fall behöver du säkert inte mer än 2-4 gram amfetamin. Köp allt ,ed en gång. Går bra att sniffa, sätt inte igång med IV. Detta senaste är min rekommendation för att ta dig ur det tankemönster du fastnat i. Det fungerade för mig i alla fall. Två gånger.

Så vänja kroppen vid sub i några dagar sen tar man 2mg för att somna?
Kan man dricka alkohol innan?

Tjack, 2-4 gram bomba? Man hinner väll speeda lite utomhus innan man somnar?

Kan någon säga om detta går o ja ge mer tips!

Att börja knarka 24/7 hjälper inte mig efterssom problemen kommer tbx så fort man slutar!
Har testat nu senaste månader.
Senast redigerad av B5iK4D3Li5K 2016-01-16 kl. 19:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in