Citat:
Jag är verkligen tacksam gör att du lägger tid på att svara o ge mig råd om att inte göra de osv. Men Vrf skulle de bli bättre nu när jag mått dåligt sen jag va 10år o tagit droger sen jag va 12år?.. De har varit mkt kontakt med psykologer, behandlingshem, föräldrahem o även månader på rättspsyk, o inget av de har hjälpt då, så Vrf skulle de nu? :/ livet har aldrig behandlat mig med ens en gnutta respekt o jag orkar inte ens försöka hantera de mer..
Jag beklagar skadorna du fick av din od! Råkade även ut för allvarliga nervskador efter en od o en annan gång skador på närminnet.. Får försöka bli ren från sidomissbruk så jag får ta hem mina helgdoserna hem, o spara dom ist för o ta dom. Men med min tolerans på sub så lär jagvknarkar kräva en jävla massa?..
Jag beklagar skadorna du fick av din od! Råkade även ut för allvarliga nervskador efter en od o en annan gång skador på närminnet.. Får försöka bli ren från sidomissbruk så jag får ta hem mina helgdoserna hem, o spara dom ist för o ta dom. Men med min tolerans på sub så lär jagvknarkar kräva en jävla massa?..
Förstår, men ville inte säga det. Hamnade själv för bara någon månad sen i en akut suicidal-session där det handlande om att försvinna 'akut', bara väck från allt, för gott. Det var andra gången i livet jag drabbades av detta mörka som invaderade mitt psyttke.
Som förra gången så körde jag ett race på amfetamin tills jag var helt utmattad, efter +5 dagars sömnlöshet. Sen affe-at på det förstås. Men sen så var den akuta depressionen borta och har inte kommit tillbaka. Så amfetamin 'botar' mina farliga suicidal akuta sessioner som plötsligt har uppstått två ggr i mitt liv. Bättre du testar test i så fall. Det renar liksom en opiat-hjärna. Det är som Gud stoppar in sin hand i huvudet på en och tar bort det mörka.
Det är ju så, har man knarkat tungt i många år så förstör man sitt psyke. Suicidalitet är ett brev på posten bara.