2014-07-02, 23:46
Medlem
Aha, tackar!
Citera
2014-07-02, 23:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Aha, tackar!

Så lite så, varför vill du ta livet av dig?
Citera
2014-07-03, 00:31
Medlem
Det vill jag inte, men jag vill ha en backup plan ifall livet sket sig totalt.
Håller på att försöka fixa mitt liv, men käns ju skönt att ha någon backup plan man kan vända sig till om det är det sista verkliga alternativet.
Citera
2014-07-03, 17:34
Medlem
Lubrixs avatar
Kan man dö av att ta 10 stycken gabapentin 400 mg, 2 stycken Meklonazepam 3mg och två stycken xanor 0.5 mg? Har även rätt mycket mírtazapin. Har även 5 starköl.
Citera
2014-07-03, 17:35
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Kan man dö av att ta 10 stycken gabapentin 400 mg, 2 stycken Meklonazepam 3mg och två stycken xanor 0.5 mg? Har även rätt mycket mírtazapin. Har även 5 starköl.

Det är nog jävligt tveksamt.
Citera
2014-07-03, 20:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix

Serotonergt syndrom kan du alltid drabbas utav om du tar massa mirtazapin, men tro mig en sådan plågsam död vill du inte uppleva.
Citera
2014-07-04, 04:26
Medlem
BraZZens avatar
Efter att ha legat inlagd på sjukhus i nästan 6 månader, varvad ca 6 veckor på IVA, ca 4 veckor i djup koma, sen uppvaknat och sen nersövd.. Fick multiorgansvikt, dvs lungor, njurar och lever kollapasdade. Fick lega på ECMO, sen dialys mm. Mirakulöst började njurarna och lever fgungera igen efter att det gått drygt 6 veckor efter att jag hamnade i koman och tills jag vaknade.
Hamnade i koma den 30:e juni 2012, njurarna och de började fungera den 8:e augusti, tror jag det var. Detta var efter intag av 5-IT. Hade inte polis/ambulanspersonal hittat mig, så hade jag varit död efter inte allt för lång tid efter att jag fick krampanfall. Hade när de hittade mig dessutom 41.9 graders feber, dålig syressärrning, doch bra blodtryck, men det blev även sämre när jag kom in på sjukan.
Kanske blev en del offtopic, men 5-IT är det inte särskilt svårt att ta livet av sig med.
MEN, det är inget jag rekommenderar, för misslyckasd du, så är chansen värlidigt, väldigt stor att då får men för livet. Gå på dialys 2-3 gånger i veckan är ingen höjdare.

I annat fall så kan du blanda metadon och suboxone, alternativt så är fentanyl blandat med en masa benso i högra doser. Dexofen, blandat med alkohol eller benso dör de flesta av. Vissa har tom dött av att blanda dexofen med en folköl, så vara försiktig ni som tar dexofen och dricker alkohol.
(Om de ens går att få tag på dexofen längre?)

För lär ju vara så mycket skönare att bara somna och sen somna in för gott, än att kasta i sig 20 alvedon levern kokar sönder. Jag vet hur det känns att lega på dialys, och tro mig, de vill ni inte.
Citera
2014-07-06, 22:53
Medlem
twisterellas avatar
Jag har inga planer på att ta livet av mig just nu, men klarar inte att hamna i en depression en gång till. Om jag gör det så ger jag upp, det är inte så att jag har mycket till liv att kämpa för ändå.

Jag har ca 100mg Xanor och 560mg Oxycontin som jag tänkt försöka spara till detta. Det borde måste väl nästan garanterat räcka? Eller ska jag dricka något också för säkerhets skull? Självklart tar jag Postafen innan.
Citera
2014-07-09, 18:10
Medlem
twisterellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twisterella
Jag har inga planer på att ta livet av mig just nu, men klarar inte att hamna i en depression en gång till. Om jag gör det så ger jag upp, det är inte så att jag har mycket till liv att kämpa för ändå.

Jag har ca 100mg Xanor och 560mg Oxycontin som jag tänkt försöka spara till detta. Det borde måste väl nästan garanterat räcka? Eller ska jag dricka något också för säkerhets skull? Självklart tar jag Postafen innan.
Mina planer ändrades visst ganska snabbt... Tog ca 70mg Xanor, 52,5mg Imovane, 560mg Oxycontin samt drack en kvarting och en halv flaska vin. Hittades dessutom ca ett dygn senare, så tycker väl att jag borde ha dött av det?
Citera
2014-07-09, 18:36
Medlem
Citat:
Mina planer ändrades visst ganska snabbt... Tog ca 70mg Xanor, 52,5mg Imovane, 560mg Oxycontin samt drack en kvarting och en halv flaska vin. Hittades dessutom ca ett dygn senare, så tycker väl att jag borde ha dött av det?

Tuggade du OCn? Vid dom doserna borde det egentligen inte ha spelat roll men, vad vet jag, kanske ändå, så tuggade du dom så det blev instant release?
Citera
2014-07-09, 18:44
Medlem
twisterellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Tuggade du OCn? Vid dom doserna borde det egentligen inte ha spelat roll men, vad vet jag, kanske ändå, så tuggade du dom så det blev instant release?
Jag krossade tabletterna och bombade.
Citera
2014-07-11, 13:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jag krossade tabletterna och bombade.

Ett under att du överlevde då, verkligen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in