Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
På något märkligt sätt tror jag det är vad Berbatov behöver, konkurrensen av Chicarito som visar att han inte är given. Känner han sig given så kommer den loja arrogansen fram, lite som med Rio tyvärr. Är fortfarande splittrad över Berbatov, han är def inte värd de £30M vi betala för honom men han har visat en vilja som många, mig inkluderat, nog inte trodde om honom.
Att Evra får fortsätta starta är mer en gåta för mig. Så enormt många poäng han kostat oss. Han skippar ytor, kommer sent i press och överlappar inte alls i närheten av vad ex Rafael gör. Hade inte bägge Da Silvas vart så pass oerfarna som de är så hade jag gärna nyttjat Evra som en del i deal med några surplus från Real. Det hade vi tjänat mer på.
Rooney är ju som Ronaldo, de kan vara helt under isen och sen *poff* en matchavgörande insats. Tycker ändå Rooney gör ett arbete fastän han kan vara under isen så när man kan byta ut Park, Gibson eller liknande så förstår jag varför man gör det alla dagar i veckan
Att Evra får fortsätta starta är mer en gåta för mig. Så enormt många poäng han kostat oss. Han skippar ytor, kommer sent i press och överlappar inte alls i närheten av vad ex Rafael gör. Hade inte bägge Da Silvas vart så pass oerfarna som de är så hade jag gärna nyttjat Evra som en del i deal med några surplus från Real. Det hade vi tjänat mer på.
Rooney är ju som Ronaldo, de kan vara helt under isen och sen *poff* en matchavgörande insats. Tycker ändå Rooney gör ett arbete fastän han kan vara under isen så när man kan byta ut Park, Gibson eller liknande så förstår jag varför man gör det alla dagar i veckan

Håller med om Evra, han har inte alls gjort en bra säsong. Trodde dock han skulle bli bättre efter det nya kontraktet. Skulle också kunnat se en liknande deal om det inte vore för att de båda, speciellt Fabio, är så fruktansvärt skadebenägna, de får ju Ljungberg och Van Persie att se ut som stålmän. Ser det som ett större problem än bristen på rutin då de ofta kliver in (kanske lite väl) respektlöst i alla matcher.
. Du kan lika väl kalla United supportrarna för gloryhunters då också, de har vunnit ligan 19 gånger på de senaste 20 åren, med en stor nypa salt, det är poängen jag vill åt.