2010-03-12, 03:18
  #1
Medlem
Sweeper80s avatar
Hoppas att det inte är för tidigt för mods, för jag har redan börjat planera för nästa säsong. Ska boka resa till premiären.

Är det någon som vet när spelschemat släpps?

Första omgången brukar väl inte vara en enda speldag?

Premiäromgången kommer väl ytterst troligt att vara den 14-15 augusti?

Tack på förhand!
Citera
2010-03-12, 08:02
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Hoppas att det inte är för tidigt för mods, för jag har redan börjat planera för nästa säsong. Ska boka resa till premiären.

Är det någon som vet när spelschemat släpps?

Första omgången brukar väl inte vara en enda speldag?

Premiäromgången kommer väl ytterst troligt att vara den 14-15 augusti?

Tack på förhand!

Slutet av juni brukar väl schemat släppas? Kanske blir så att man väntar tills efter VM för att släppa det, fast är inte säker.

Och som du säger så känns 14-15 vara mest troliga. Tyvärr tror jag att tråden kommer att bli stängd tills PL 09/10 är över.

Annars vågar jag redan nu säga hej tillbaks till Newcastle! Och hejdå till Portsmouth.
Citera
2010-03-12, 12:09
  #3
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Slutet av juni brukar väl schemat släppas? Kanske blir så att man väntar tills efter VM för att släppa det, fast är inte säker.

Och som du säger så känns 14-15 vara mest troliga. Tyvärr tror jag att tråden kommer att bli stängd tills PL 09/10 är över.

Annars vågar jag redan nu säga hej tillbaks till Newcastle! Och hejdå till Portsmouth.

Och så passar vi även på att säga topp 4 för Manchester City, som jag tror kommer att etablera sig mer och mer i toppen. Kanske blir det tom redan denna säsong, vem vet!

Och så det stående tipset på Chelsea som ligasegrare så klart
Citera
2010-03-12, 13:27
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Och så passar vi även på att säga topp 4 för Manchester City, som jag tror kommer att etablera sig mer och mer i toppen. Kanske blir det tom redan denna säsong, vem vet!

Och så det stående tipset på Chelsea som ligasegrare så klart

Nej, jag tror att Arsenal kommer försvara sin ligaseger från 2009/10. Helt sjukt att Niclas Bendtner till slut vann skytteligan före Wayne Rooney efter hattrick i de sista 10 omgångarna av serien!

Och alla som hade tippat Liverpool som etta och Arsenal som sexa, så blev det tvärtom!
Citera
2010-03-12, 14:16
  #5
Medlem
sparvens avatar
PL kommer inte vara samma sak nu när Liverpool åkt ur...
Citera
2010-03-12, 14:33
  #6
Bannlyst
2010/2011

1. Arsenal
2. United
3. City
4. Chelsea
5. Tottenham
6. Aston-Villa
7. Everton
8. Liverpool
9. Birmingham
10. Newcastle
11. Stoke
12. Sunderland
13. Fulham
14. Bolton
15. Wigan
16. Blackburn
17. West Ham (Zola tyvärr)
18. WBA
19. Wolverhampton
20. Nottingham
20.
Citera
2010-03-14, 14:23
  #7
Medlem
Sweeper80s avatar
Förresten; any news on the sändningsrättighetsfront? Någon som har hört något?
Citera
2010-03-14, 14:25
  #8
Medlem
davveboys avatar
Verkar rätt ologiskt att förbereda sig för nästa säsong när denna inte ens är över, när det dessutom pågår en slutstrid mellan Manchester United, Chelsea och Arsenal? Som den Premier League-fantast du uppenbarligen är borde du istället fokusera på det spännande slutet.

Mitt råd; lås tråden.
Citera
2010-03-14, 18:06
  #9
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davveboy
Verkar rätt ologiskt att förbereda sig för nästa säsong när denna inte ens är över, när det dessutom pågår en slutstrid mellan Manchester United, Chelsea och Arsenal? Som den Premier League-fantast du uppenbarligen är borde du istället fokusera på det spännande slutet.

Mitt råd; lås tråden.

Jag såg tre matcher igår och två idag. Hur många såg du denna helg?
Citera
2010-03-14, 20:00
  #10
Medlem
Lås trådhelvetet.
Citera
2010-03-14, 20:45
  #11
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Lås trådhelvetet.
Är ju inte svårare än att inte läsa i tråden om man inte gillar den. Inte svårt. Jag bryr mig inte ett skit om Rooney är världens bästa anfallare eller inte så därför läser jag inte i tråden.
Citera
2010-03-14, 21:30
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Är ju inte svårare än att inte läsa i tråden om man inte gillar den. Inte svårt. Jag bryr mig inte ett skit om Rooney är världens bästa anfallare eller inte så därför läser jag inte i tråden.

Man kollar ju allt, tragiskt nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in