2011-03-24, 12:54
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Va? Tycker du att Chelsea ska få minuspoäng i ligan för att fansen påverkat domaren och motståndarna?! Vad snackar du om? Ge exempel och utveckla tack!

Dessutom är inte Ancelotti Chef i Chelsea, han är tränare. Smartass.
Chelsea's "chef" är Frank Arnesen.

Sluta mata trollet.. Du märker väl att han är utvecklingstörd?
Citera
2011-03-24, 20:11
Medlem
Quorthons avatar
Tydligen har United gjort en optionsdeal på fem unga brassar som kommer få sin utbildning i holländska Twente tills dess att de får europeiskt pass och då United kan välja att fullfölja dealen.

Gladstony, Lucas Evangelista, Aguilar, Agnaldo och Rafael Leao.
Citera
2011-03-24, 20:20
Medlem
pardeeos avatar
Varför sätter man inte Luiz på topp istället för sopan Torres? Undrar hur det känns Torres att en back har gjort mer mål än honom
Citera
2011-03-24, 21:07
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pardeeo
Varför sätter man inte Luiz på topp istället för sopan Torres? Undrar hur det känns Torres att en back har gjort mer mål än honom

Frågar du oss det? Jag tror du överskattar vårat inflytande på CA

Och jag tycker dock att han spelar upp sig match för match. Vi som inte bara dömer folk för mål utan även för rörelsemönster kan se klara skillnader. Jag får Crespo-vibbar när jag tittar.. Men visst, måltorkan är ett problem...
Citera
2011-03-24, 21:57
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pardeeo

För att Luiz är back och Torres är forward, Torres mål kommer komma och då kanske det lossnar helt. Något man inte tänker på är att även Drogba har otroligt svårt att hitta nätet.
Citera
2011-03-24, 22:00
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
För att Luiz är back och Torres är forward, Torres mål kommer komma och då kanske det lossnar helt. Något man inte tänker på är att även Drogba har otroligt svårt att hitta nätet.
Eller så biter han sig själv i hälsenan och blir borta i 4 månader
Citera
2011-03-24, 22:50
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Tydligen har United gjort en optionsdeal på fem unga brassar som kommer få sin utbildning i holländska Twente tills dess att de får europeiskt pass och då United kan välja att fullfölja dealen.

Gladstony, Lucas Evangelista, Aguilar, Agnaldo och Rafael Leao.

Finns lite mer info om killarna här:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1369316/Manchester-Uniteds-new-recruits-Brazil.html

Vi får väl se om några år ifall det blir något av dessa killar, jag länkar till det här inlägget i den då aktuella PL tråden om exakt 3 år så får vi se vad som har hänt under tiden

Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Eller så biter han sig själv i hälsenan och blir borta i 4 månader

Blir det något bitande så lär det väl vara Suarez som står för det
Citera
2011-03-25, 07:57
Medlem
JörgHeinrichs avatar
Det sägs att Jonjo Shelvey postade en bild på sin penis på Twitter. Den är nu borttagen, men det kanske finns någon som sitter inne på en länk? Jag vill väldigt gärna se den.
Citera
2011-03-25, 11:26
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JörgHeinrich
Det sägs att Jonjo Shelvey postade en bild på sin penis på Twitter. Den är nu borttagen, men det kanske finns någon som sitter inne på en länk? Jag vill väldigt gärna se den.
Du får väl fråga i skvallerdelen eller i porrlänkar?

För övrigt hoppas jag att United inte värvar De Rossi. Är lite skeptisk mot innermittfältare som kommer från den italienska ligan till den engelska.
Citera
2011-03-25, 17:58
Medlem
pardeeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Frågar du oss det? Jag tror du överskattar vårat inflytande på CA

Och jag tycker dock att han spelar upp sig match för match. Vi som inte bara dömer folk för mål utan även för rörelsemönster kan se klara skillnader. Jag får Crespo-vibbar när jag tittar.. Men visst, måltorkan är ett problem...

Citat:

Alltså inse det bara. Torres kommer ALDRIG komma tillbaka till det han var hos oss i början. Ni har gjort bort er totalt. Köpt medelmåtta för 50 miljoner. Juste ja, Torres är en medelmåtta just nu. Tack för pengarna.

Köp popcorn och njut av en riktig anfallare - Suarez
Citera
2011-03-25, 18:21
Medlem
ischs avatar
Citat:
Du får väl fråga i skvallerdelen eller i porrlänkar?

För övrigt hoppas jag att United inte värvar De Rossi. Är lite skeptisk mot innermittfältare som kommer från den italienska ligan till den engelska.

Kommer troligen inte bli så att han flyttar ifrån Roma iallafall. Men ja, hans spelartyp hade jag välkomnat.
Citera
2011-03-25, 19:33
Medlem
Citat:
Fast framtiden ser ju ganska lovande ut måste jag säga. Pogba och Morrison som kommer få sina chanser nästa säsong. Cleverley tillbaka från lån. Valencia är nästan som ett nyförvärv igen. United lär inte behöva tokvärva till nästa säsong. Eventuellt sälja iväg någon spelare som exempelvis Obertan och Gibson och sedan göra 1-2 värvningar. Målvakt och innermitt känns väl mest angeläget om Berbatov blir kvar.

Ser bra ut i framtiden ja. Hoppas verkligen att Hargreaves kommer tillbaka också, ryktades om att han skulle vara med på bänken mot Bolton med så blev inte fallet. En frisk Hargreaves i form hade varit oerhört viktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in