2011-03-03, 20:53
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Kolo Toure kan nog förbereda sig för en längre periods vila från fotbollen. Synd..

http://www.mcfc.co.uk/News/Club-news/2011/March/Club-statement-kolo
Helt sjukt. Chris Armstrong, Mark Bosnich och Adrian Mutu är de två enda PL-spelarna jag vet om som blivit dopningsavstängda. Missar dock säkert ett par jätteuppenbara...
Citera
2011-03-03, 20:57
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Helt sjukt. Chris Armstrong, Mark Bosnich och Adrian Mutu är de två enda PL-spelarna jag vet om som blivit dopningsavstängda. Missar dock säkert ett par jätteuppenbara...
Rio Ferdinand? Det var väl iofs för att han inte dök upp på testet, men sak samma.
Citera
2011-03-03, 20:58
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto

Rio. Fast han blev ju inte avstängd för doping..
Nån annan gammal lirare i City festade också lite för hårt på kokain vill jag minnas. Christian Negaoui eller liknande.
Citera
2011-03-03, 21:11
Medlem
Är det någon som vet ifall resultat kan ogiltigförklaras p.g.a. en spelares doping? Har för mig att det inte är så, utan slutresultat står men spelaren blir avstängd 2 år eller dylikt.

Förstår för mitt liv inte varför fotbollsspelare ser ett behov att dopa sig. Känns som att det skulle kunna vara kokain eller dylikt.
Citera
2011-03-03, 21:30
Medlem
4522s avatar
Det ska bli spännande att se vad det är för preparat, nandrolon? Eller någon centralstimulantia?
Citera
2011-03-03, 21:45
Medlem
thatis7tisshows avatar
Hur går snacket om Drogba? Enligt Lampard så var det bara skitsnack om att han ville lämna.
Han ska nämligen ha sagt att om han inte får starta mot United så sticker han.

Ett tränarbyte skulle inte göra någon skillnad då Drogba menar att direktiven om att Torres ska spela inte kommer från tränaren själv.

Hoppas fan att Roman fattar att Drogba är en stor del av Chelsea! Dock kan man smått undra hur Drogba tänker när han beter sig såhär. Har varit ganska värdelös de senaste matcherna (bortsett från inhoppet mot Man u)... Inte för att Torres har varit mycket bättre butt still,,..
Citera
2011-03-03, 22:26
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Kolo Touré har åkt fast för dopning

Sådana här nyheter får mig alltid att säga....

Citera
2011-03-03, 22:47
Bannlyst
Crystal Meth enligt engelsk media.
Citera
2011-03-03, 22:48
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Hur går snacket om Drogba? Enligt Lampard så var det bara skitsnack om att han ville lämna.
Han ska nämligen ha sagt att om han inte får starta mot United så sticker han.

Ett tränarbyte skulle inte göra någon skillnad då Drogba menar att direktiven om att Torres ska spela inte kommer från tränaren själv.

Hoppas fan att Roman fattar att Drogba är en stor del av Chelsea! Dock kan man smått undra hur Drogba tänker när han beter sig såhär. Har varit ganska värdelös de senaste matcherna (bortsett från inhoppet mot Man u)... Inte för att Torres har varit mycket bättre butt still,,..

Enligt Drogba själv så är det bara bs.. Han är lycklig i Chelsea och har allt behöver både på och utanför planen. Han är lycklig i klubben helt enkelt.. Du kan läsa mer på länken jag delar med mig

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/8355047/Didier-Drogba-happy-at-Chelsea-despite-arrival-of-rival-striker-Fernando-Torres.html
Citera
2011-03-03, 22:52
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Hur kan du uppmuntra till sånt här? Domaren var ju inte ens så jävla dålig, jag skäms över att jag ens fortfarande diskuterar den här skiten men vafan, vad är det BRA med att klaga på domaren efter matchen? Matchen är slut och resultatet kommer inte påverkas ett skit, dessutom var inte detta i närheten av en "skandal".

Hade det varit Ancelotti som stod där efter matchen och sa att domaren var kass och fet så skulle jag skämmas som en bäver, om nu inte det verkligen var en domarskandal.

Ni får väl se till att hyra in er 12:e spelare till nästa mot Chelsea antar jag... (http://www.epltalk.com/wp-content/uploads/2011/01/howard-webb.jpg)

Du skämdes extremt mycket när Mourinho var tränare antar jag... Det tillhör fotbollen att vara frustrerad på domaren ibland.. Hade vi tagit bort det momentet så hade mycket av fotbollen blivit steril. Och ja, jag önskar att CA ibland sa till på skarpen. Det är därför United oftast får domarna med sig för dom vet att dom kommer få ett helvete i media efteråt...
Citera
2011-03-03, 22:59
Medlem
LuudaM-DOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av il_duce
Jag ska åka till London lördagen den 26:e mars och tycker det skulle vara jävligt fett att kunna se någon match. Kommer stanna till onsdagen 30:e mars. Har kikat runt lite på lagens hemsidor för att kolla om de går någon eventuell match. Om inte jag tittat fel verkar de inte gå någon match denna helg, har de spelledigt denna vecka eller är de typ champions league eller nåt i den stilen? Nån som kan tipsa om nån match?

Brasilien - Skottland spelas på Emirates den 27:e mars
Citera
2011-03-04, 00:03
Medlem
MrOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MORINHO
Crystal Meth enligt engelsk media.
Inte för jag kan droger eller så men det är väl en av de tyngre/farligare droger? Idioti. Vad är straffen i fotboll för dopingbrott? Två år som många andra sporter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in