2011-04-02, 21:56
Medlem
DonDrapers avatar
Alltså, man undrar vilka som styr och ser på fotboll i England nuförtiden. Maud Flanders?

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1372703/Wayne-Rooney-face-FA-action-TV-outburst.html

"The England striker uttered an audible expletive following the completion of his hat-trick at Upton Park, which helped United come from 2-0 down to win 4-2."

Värsta jag varit med om.
Citera
2011-04-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Jag tar ganska illa vid mig när du drar alla över en och samma kam . Du kan lika väl kalla United supportrarna för gloryhunters då också, de har vunnit ligan 19 gånger på de senaste 20 åren, med en stor nypa salt, det är poängen jag vill åt.
Just nu skiter jag i om jag trampar på ömma tår om jag ska vara ärlig.. men du är väl en av dom få på det här forumet som inte bör ta åt sig.
Citera
2011-04-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Just nu skiter jag i om jag trampar på ömma tår om jag ska vara ärlig.. men du är väl en av dom få på det här forumet som inte bör ta åt sig.

Det är lugnt . Jag förstår att du är bitter just nu. Det hade jag också varit. Ärligt talat. Inte menat som en syrlig kommentar eller dylikt. Jag tycker bara man tjänar så otroligt mycket på att vara ödmjuk, trots att det ibland kan vara svårt.
Citera
2011-04-02, 22:06
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Så jävla klart är det väl ändå inte? Om Arsenal vinner sin hängmatch ligger de 4 poäng efter och har United hemma kvar samtidigt som United har Chelsea hemma. Visst är United klara favoriter men det känns långt ifrån avgjort.

Saken är väl att logiskt sett så har Arsenal en bra chans, men verkligheten är att Arsenal tappar poäng mot för många dåliga lag, och det finns egentligen inget som talar för att Arsenal kommer slå Man U om de inte kan vinna mot lag som Sunderland och Blackburn på hemmaplan.
Citera
2011-04-02, 22:10
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Det är lugnt . Jag förstår att du är bitter just nu. Det hade jag också varit. Ärligt talat. Inte menat som en syrlig kommentar eller dylikt. Jag tycker bara man tjänar så otroligt mycket på att vara ödmjuk, trots att det ibland kan vara svårt.
Ödmjuk? Flöjten kallar Chelseas supportrar för glory hunters när han själv håller på ett av världens framgångsrikaste lag. Chelseas supportrar får tydligen inte önska att laget tar en andraplats. Hur dum i huvet kan man bli? Tydligen no limits hos han...
Citera
2011-04-02, 22:26
Medlem
bananjukkas avatar
Nu såg jag bara en sekvens från Blackburnspelarens röda kort, men känns det inte som domarna fått lite hybris på sistone? Så fort det är en satsning så ska det röda kortet upp. I vissa fall är det givetvis befogat, men långt ifrån alla.
Citera
2011-04-02, 22:28
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Saken är väl att logiskt sett så har Arsenal en bra chans, men verkligheten är att Arsenal tappar poäng mot för många dåliga lag, och det finns egentligen inget som talar för att Arsenal kommer slå Man U om de inte kan vinna mot lag som Sunderland och Blackburn på hemmaplan.
Jo det är klart, den logiska möjligheten känns ju högre än den faktiska det håller jag med om. Grejen är ju dock att om Arsenal lyckas slå United hemma är det helt plötsligt spännande igen. Nu har United haft ganska lätt för Arsenal på senare år men det är ju inte årets skräll om Arsenal lyckas vinna, speciellt inte med tanke på Uniteds bortaform i år. Men men, ska inte gnälla, förstår helt klart uppgivenheten bland Arsenalfansen idag.
Citera
2011-04-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Nu såg jag bara en sekvens från Blackburnspelarens röda kort, men känns det inte som domarna fått lite hybris på sistone? Så fort det är en satsning så ska det röda kortet upp. I vissa fall är det givetvis befogat, men långt ifrån alla.

Fast jag vet inte, båda fötterna är i luften från N´Zonzi som väl aldrig gått in med välmening i en tackling?
Citera
2011-04-02, 22:39
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Fast jag vet inte, båda fötterna är i luften från N´Zonzi som väl aldrig gått in med välmening i en tackling?

Var den så ful alltså? Har inte sett några bra bilder så du har säkert rätt, men rent generellt tycker jag att domarna tenderar att överreagera så fort det satsas "lite".
Citera
2011-04-02, 23:02
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Ödmjuk? Flöjten kallar Chelseas supportrar för glory hunters när han själv håller på ett av världens framgångsrikaste lag. Chelseas supportrar får tydligen inte önska att laget tar en andraplats. Hur dum i huvet kan man bli? Tydligen no limits hos han...

Han vart uppenbarligen sur när han insåg att Arsenal inte har vunnit en enda titel på 6 år om dem inte lyckas knipa hem detta, sen blev inte saken bättre när han sakta började inse att det faktiskt finns realistiska chanser till att Arsenal kan tappa sin andraplats i ligan, how sad.

Sen känns det väl jävligt självklart att ett lag måste ha mål att sträva efter för att matcherna ens ska vara värda att spela!? Därför tycker jag en andraplats är ett bra mål, även fast det självklart blir jävligt tufft.
Citera
2011-04-02, 23:05
Medlem
Bigmassys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Alltså, man undrar vilka som styr och ser på fotboll i England nuförtiden. Maud Flanders?

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1372703/Wayne-Rooney-face-FA-action-TV-outburst.html

"The England striker uttered an audible expletive following the completion of his hat-trick at Upton Park, which helped United come from 2-0 down to win 4-2."

Värsta jag varit med om.

Blir det någon avstängning för detta så är det ju rent utsagt pinsamt!
Citera
2011-04-02, 23:58
Medlem
jaochss avatar
Känns rätt OK med 1p idag tack vare att Arsenal och Tottenham fick detsamma. Tycker att Chelsea förde spelet bra tills Ramires byttes ut, då tog Stoke över den resterande tiden. Mycket konstigt att Malouda fick vara kvar 90 minuter istället för Ramires, men men. Stoke-publiken idag var ju lysande med sina burop genom hela matchen, och då pratar jag inte om de självklara till Terry eller Cole.

Förhoppningsvis kan City också tappa poäng imorgon och United kan tralla hem ligan lugnt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bigmassy
Blir det någon avstängning för detta så är det ju rent utsagt pinsamt!

Drogba blev ju avstängd efter "It's a fucking disgrace!". Nu var ju iofs Rooney "glad" när han skrek dessa orden men ändå.

Jag tycker inte att någon borde bli avstängd, man måste få visa lite känslor!
Senast redigerad av jaochs 2011-04-03 kl. 00:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in