2011-03-25, 19:40
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Meloche
Ser bra ut i framtiden ja. Hoppas verkligen att Hargreaves kommer tillbaka också, ryktades om att han skulle vara med på bänken mot Bolton med så blev inte fallet. En frisk Hargreaves i form hade varit oerhört viktig.

Fast det känns som någonting som inte kommer hända. Skulle förvåna mig mycket om han gör någon mer match för United.

Tror heller inte på De Rossi. Rätt skön spelare i italienska ligan, men han känns lite för gammal, med tanke på vad SAF tidigare sagt.
Citera
2011-03-25, 19:44
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pardeeo
Alltså inse det bara. Torres kommer ALDRIG komma tillbaka till det han var hos oss i början. Ni har gjort bort er totalt. Köpt medelmåtta för 50 miljoner. Juste ja, Torres är en medelmåtta just nu. Tack för pengarna.

Köp popcorn och njut av en riktig anfallare - Suarez

Jag ska faktiskt märka dina ord nu... Kommer bli riktigt kul att täppa igen din fjortisglipa...
Citera
2011-03-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Fast det känns som någonting som inte kommer hända. Skulle förvåna mig mycket om han gör någon mer match för United.

Tror heller inte på De Rossi. Rätt skön spelare i italienska ligan, men han känns lite för gammal, med tanke på vad SAF tidigare sagt.

Nä, men man kan ju alltid hoppas. Blev ju jävligt chockad när han fick starta mot Wolves(?). Trodde han var långt ifrån spelklar vid den tidpukten. Kan ju vara så att SAF mörkar för media hur hans skadesituation ser ut för att Hargo inte ska känna för mycket press utifrån. men fan vet jag.

Tror inte Rossi kommer till United. Vi kommer ju behöva en ny innermitt men skulle inte förvåna om SAF rullar på Anderson/Carrick/Fletcher/Gibson() nästa säsong.
Citera
2011-03-25, 20:52
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Alltså inse det bara. Torres kommer ALDRIG komma tillbaka till det han var hos oss i början. Ni har gjort bort er totalt. Köpt medelmåtta för 50 miljoner. Juste ja, Torres är en medelmåtta just nu. Tack för pengarna.

Är Torres en medelmåtta så vet jag inte vad Carroll är.

Notera att Drogba inte har gjort mål på 10 (?) matcher, dock är han väldigt viktig för Chelsea.

Sen Torres kom till klubben har Chelsea börjat vinna igen.

Snart får vi se en ny bättre Torres, vänta bara.
Citera
2011-03-25, 21:14
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JörgHeinrich
Det sägs att Jonjo Shelvey postade en bild på sin penis på Twitter. Den är nu borttagen, men det kanske finns någon som sitter inne på en länk? Jag vill väldigt gärna se den.

Hysén..Anton Hysén, är det du?

Citat:

Nu ska vi inte vara allt för provokativa, och nog är det lite tidigt att dömma ut Torres ännu, men visst är det konstigt att Chelsea la så mycket pengar på en spelare som har varit skadad så ofta? Men även om det inte handlade om sådana summor så gjorde ju Liverpool precis samma sak med Aquilani, och när denne äntligen visade potential och verkade fit så lånade man ut honom för att satsa på Poulsen istället Så vi kanske kan vänta lite med att kasta sten i glashuset, även om jag då också är inne lite på samma linje som du Men oavsett hur förbannad och besviken man är på Torres så vet vi ju alla vad han kan och vi får väl se om han når den formen i Chelseas tröja framöver och ifall han kan göra det utan att åter skada sig.
Citera
2011-03-25, 21:45
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Är Torres en medelmåtta så vet jag inte vad Carroll är.

Notera att Drogba inte har gjort mål på 10 (?) matcher, dock är han väldigt viktig för Chelsea.

Sen Luiz kom till klubben har Chelsea börjat vinna igen.

Snart får vi se en ny bättre Torres, vänta bara.
Har nog mer med det att göra skulle jag tro.

Vilken abstinens jag har när det är uppehåll. Ge mig PL tack!
Citera
2011-03-26, 00:25
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott

Då är vi två
Citera
2011-03-26, 11:25
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott

För en gångs skull är jag nöjd med att det är uppehåll. Många spelare som behöver vilas och komma tillbaka ifrån skdor.
Citera
2011-03-26, 11:28
Medlem
Encias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
För en gångs skull är jag nöjd med att det är uppehåll. Många spelare som behöver vilas och komma tillbaka ifrån skdor.
Så ser det ut hos er. Jag längtar redan nu efter cl-drabbningen som väntar.
Citera
2011-03-26, 12:55
Medlem
DertyHarrys avatar
Det är faktiskt inte United som har det värst just nu utan Arsenal: http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php. Hargo kan man nästan stryka på den där listan känns det som, han är borta, man vet det redan. Annars vore det kul om Rio la lite mindre tid på att twittra och lite mera tid på rehabilitering och kom tillbaka till laget. Om han och Vidic får spela ihop som mittbackspar under slutstriden så tror jag mera på ligatitel nummer 19.
Citera
2011-03-26, 16:41
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Nu ska vi inte vara allt för provokativa, och nog är det lite tidigt att dömma ut Torres ännu, men visst är det konstigt att Chelsea la så mycket pengar på en spelare som har varit skadad så ofta? Men även om det inte handlade om sådana summor så gjorde ju Liverpool precis samma sak med Aquilani, och när denne äntligen visade potential och verkade fit så lånade man ut honom för att satsa på Poulsen istället Så vi kanske kan vänta lite med att kasta sten i glashuset, även om jag då också är inne lite på samma linje som du Men oavsett hur förbannad och besviken man är på Torres så vet vi ju alla vad han kan och vi får väl se om han når den formen i Chelseas tröja framöver och ifall han kan göra det utan att åter skada sig.

Håller med dig angående att det är allt för tidigt att dömma ut Torres, men det du och alla andra föresten som anser sig insatta är att det var inte Chelsea som köpte Torres, det var Abramovich som köpte honom. Enda anledningen till att han får så mycket speltid utan att egentligen prestera(han blir däremot bättre för varje match) är att Ancelotti blir pressad av Roman att hålla honom kvar. Så fort Malouda, Anelka, Drogba/Kalou är inne vinner Chelsea 9/10 matcher.

Mvh,
Citera
2011-03-26, 17:03
Medlem
LuaLuas avatar
Hargreaves Hur är det möjligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem