2011-02-06, 18:55
Bannlyst
Visste att Liverpool skulle vinna

Liverpool brukar spela bra på stamford bridge.
Citera
2011-02-06, 18:57
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Helvete att fotbollen ska betyda så mycket för mig, nu är man förstörd som människa de senaste dagarna. KUK.
Citera
2011-02-06, 18:58
Medlem
xdrs avatar
Inte alls speciellt bra match, dock rätt underhållande, bästa var "ain't missing you at all efter slutsignalen på streamen jag tittade på ."
Citera
2011-02-06, 19:06
Medlem
ischs avatar
Som vanligt vinner pool när de är down and out. Samma sak när Unted fick däng på OT.
Citera
2011-02-06, 19:07
Bannlyst
tyckte att Uniteds förlust vägdes upp av att Arsenal tappade 4-0 ledning och Chelsea förlorade. nu får vi hoppas att nästa motståndare får betala stort för förlusten
Citera
2011-02-06, 19:07
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Magisk insats av Liverpool med det laget dom ställer upp, och återigen Meireles som avgör Snart utmanar han väl Messi om guldbollen

Så jävla onödigt av GJ på slutet där, fanns ingen anledning att nästan orsaka straff i det läget då Ivanovic ändå inte hade kunnat göra något av den där bollen.
Citera
2011-02-06, 19:08
Medlem
Jaja, låt dem få en vinst. Fortfarande ingen top 4, nu är det bara att hoppas att soplaget blir förflyttat ner till Championship.
Citera
2011-02-06, 19:14
Medlem
thatis7tisshows avatar
Dålig match utav Chelsea. Liverpool gjorde dock allt dom behövde, och dom gjorde det bra.

Dock är jag väldigt positiv till Luiz. Kändes riktigt säker i brytningarna och lär bli en viktigt spelare, tråkigt att han inte kan lira CL.

Nu måste Chelsea satsa på en topp 4 placering.
Citera
2011-02-06, 19:14
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektpolitiskt
Jaja, låt dem få en vinst. Fortfarande ingen top 4, nu är det bara att hoppas att soplaget blir förflyttat ner till Championship.

Ironiska i ditt inlägg är att Chelsea dock 'bara' har en fjärdeplats genom målskillnad mot Spurs. Ni om några hade behövt vinsten.
Citera
2011-02-06, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Ironiska i ditt inlägg är att Chelsea dock 'bara' har en fjärdeplats genom målskillnad mot Spurs. Ni om några hade behövt vinsten.

Ni? Jag kan inte direkt påstå att jag supportar Chelsea, men ser de hellre vinna än Liverpool.
Citera
2011-02-06, 19:21
Medlem
X-tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektpolitiskt

Oj, har du missat 18 års gränsen på FB?

Skön match, härlig vinst. Liverpool fansen var riktigt bra matchen igenom.
Citera
2011-02-06, 19:22
Medlem
mishimas avatar
Så blev Spurs inbjudna till kampen om CL-platserna igen. Egentligen ska det inte vara möjligt. Spurs har inte spelat så bra på sistone men ändå tagit två raka trepoängare. Vinner nu också United mot City nästa helg så ser det helt plötsligt ännu bättre ut. City, Spurs och Chelsea kan vara inom ett poäng snart. Detta kan bli en spännande vår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in