Då är det dags för en sån där viktig match igen. Konstigt nog är jag liksom många av mina blå vänner inte ett dugg nervös. Snarare förväntansfull. Hade knappt kunnat drömma om detta med tanke på hur det såg ut vid jul. Man har redan gått förbi det stadiet när man är nervös inför matcher som mot Birmingham eller mot Sunderland. Man visste redan då att denna säsongen gick mot en usel säsong. Snarare United som bör vara darriga, att ha haft ligan i en liten ask väldigt länge till att kunna nästintill(!) spela bort den idag. Hoppet finns ju alltid där, det kan hända att de blå vinner och gör de det samtidigt som man lyckas besegra N'castle och Everton borta i sista matchen ser jag det nästan som en bragd, en otrolig vårsäsong. United är grymt bra lag och ett ännu bättre lag hemma på OT. Skulle de knipa bucklan i år så har jag inte så mycket att säga om det, de är helt klart värda den. Tips: 3-1 Rooney,Rooney, Hernandez - Torres ... Alternativt resultat 1-3 Hernandez - Torres,Torres,Torres(Kom ihåg var ni läste det först!)

Må bästa lag vinna

..sedan att Mr. United himself Webb dömer matcher gör ju inte saken bättre. Får säga som C.Ronaldo efter El clasico "It's mission impossible 4"