2010-08-17, 02:18
Medlem
FimpenAs avatar
Jävla Berbatov alltså, blir så förbannad när jag ser hans jävla gester och långa blickar när han inte får bollen 24/7. En jävla diva som antagligen är rejält dum i huvudet.
Citera
2010-08-17, 09:03
Medlem
svulles avatar
United känns oerhört starka. Sen att lirare som Scholes och Giggs fortfarande håller hög klass är bara ett plus.
Citera
2010-08-17, 10:54
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
City kommer behöva ytterligare ett par säsonger (minst) att balansera sin trupp innan de på allvar kommer utmana om titeln.

Ja titeln har de ingen chans på i år. De kommer inte slå Chelsea eller Man United på ett års sikt och troligtvis inte Arsenal heller. CL-plats möjligtvis.

Om det bara räckte att ha namnkunniga spelare så borde Real Madrid vunnit allt de senaste åren och så har det ju inte varit direkt.
Citera
2010-08-17, 11:04
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Ja titeln har de ingen chans på i år. De kommer inte slå Chelsea eller Man United på ett års sikt och troligtvis inte Arsenal heller. CL-plats möjligtvis.

Om det bara räckte att ha namnkunniga spelare så borde Real Madrid vunnit allt de senaste åren och så har det ju inte varit direkt.
Sen ska man inte underskatta vinnarkultur i klubben heller.
Citera
2010-08-17, 12:34
Medlem
slowjamzs avatar
Hur ser det ut för Ramires? Kommer han att träna med laget i veckan? Inte går han väl in direkt i startelvan mot Wigan nästa helg? Vem skulle han peta isf? Men ett inhopp bör det väl bli till en början..
Citera
2010-08-17, 12:45
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowjamz
Hur ser det ut för Ramires? Kommer han att träna med laget i veckan? Inte går han väl in direkt i startelvan mot Wigan nästa helg? Vem skulle han peta isf? Men ett inhopp bör det väl bli till en början..

Han började träna med laget igår och är aktuell för spel mot Wigan. Antagligen blir det som du säger ett inhopp. Han fick den förbannade sjuan som nummer. För er som inte vet så har den siffran en förbannelse liggandes över sig. Mutu,Sheva,Laudrup osv osv...

För övrigt så fortsätter Joke Hole-såpan. Nu säger Carragher att Joke Hole är som en gud i staden Liverpool. Vad ska vi kalla han? Gud eller bättre än Messi?
Citera
2010-08-17, 15:24
Medlem
Fratikos avatar
Utvisningen som Joe Cole drog på sig mot Arsenal kan diskuteras tycker jag! och även att han blir avstängd i yterliggare 3 matcher är ju bara patetiskt!!!
Citera
2010-08-17, 15:26
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fratiko
Utvisningen som Joe Cole drog på sig mot Arsenal kan diskuteras tycker jag! och även att han blir avstängd i yterliggare 3 matcher är ju bara patetiskt!!!

Som matchen såg ut är det väl bara bra för Liverpool. Tycker han ska ut på kanten, offensiv kreativitet på mitten står Gerrard bättre för. Iofs får dom gärna sätta Cole som mittback och Gerrard i målet för min del, håller ändå inte på Liverpool.
Citera
2010-08-17, 15:34
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Han började träna med laget igår och är aktuell för spel mot Wigan. Antagligen blir det som du säger ett inhopp. Han fick den förbannade sjuan som nummer. För er som inte vet så har den siffran en förbannelse liggandes över sig. Mutu,Sheva,Laudrup osv osv...

För övrigt så fortsätter Joke Hole-såpan. Nu säger Carragher att Joke Hole är som en gud i staden Liverpool. Vad ska vi kalla han? Gud eller bättre än Messi?
Spelar roll? Din gamle skvallertant där
Citera
2010-08-17, 15:34
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fratiko
Utvisningen är absolut hård, men rött kort direkt leder alltid till minst tre matchers avstängning, så det är inte så märkligt.
Citera
2010-08-17, 15:42
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Utvisningen är absolut hård, men rött kort direkt leder alltid till minst tre matchers avstängning, så det är inte så märkligt.

Förutom målchans/frilägesutvisning.
Citera
2010-08-17, 16:42
Medlem
Som ny Viasat-kund har en gammal dröm uppfyllts genom att man i helgen kunde se alla matcher live och den nya kanalen PL HD lovar gott även om jag hoppas att de utvecklar studio-programmen en del men satan vilken bra bild trots tjock-tv. Känns som VM gjort att nivån på spelet är mycket hög jämfört med förra säsongens inledning.
Otroligt underbart att se den svenska studion för att sen kunna slå över till de andra kanalerna med engelska kommentatorer och slippa höra på Glenn "riktigt riktigt bra" Strömberg och den ledsna hunden "Petter"-Nilklas Holmgren stöna. En ny era är inledd vad gäller bevakningen av ligan i Sverige och det kändes som på 90-talet då jag hade pirat-kort med Sky Sports som dock fortfarande är snäppet bättre med sina studio-program. Martin Tyler som kommentator igår kväll var verkligen en höjdare.
Underbart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in