2010-10-12, 16:15
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Bara för att en utpekad inte ens delges misstanke om brott behöver inte utredningen vara dålig. Polisen kan i det här fallet ha stora problem med att hantera lögner, konstruerad bevisning och andra manipulationer.
Jag gissar att materialet i den här utredningen till slut förs över den till ordinarie polisen som driver förundersökningen mot kvinnan.
Jag gissar att materialet i den här utredningen till slut förs över den till ordinarie polisen som driver förundersökningen mot kvinnan.
Det är din teori ja, men inte min och många andra inser faktum att polisen skyddar poliser.
Kan du förklara för mig hur man konstruerar ett rättsintyg eller andra polisers vittnesmål`?
Konstruerar rättsläkaren skador i underlivet också?
Alla kvinnofientliga korrupta våldspoliser ska under lupp
Min teori är att man är tvungen att ta upp det , tack vare tex media och andra påtryckande medel i samhället
Att vara polis och veta precis vilka vägar och kontakter man ska ta är ju inget man behöver tvivla på , det förstår till och med en svagbegåvad

Och att utnyttja sin position är vidrigare, se bara Lindbergs kxkxn
Verkar inte som om några förundersökningar berör kvinnan nämnvärt heller , det hade man fått en bekräftelse på i så fall.
Den kriminella polismyndigheten svettas i frågan och arbetar febrilt på att hitta ett sätt att mörka undan det här fallet
Besvärligt då man inte kunde hota och hämta kvinnan då man lyste henne som sinnessjuk, patetiska små människor
Ganska vanlig metod om man är besvärlig att dom föredrar att ta folk till psyket, finns dokumenterade video på just den biten
Kvinnan fick skaffa läkare som intygade sin friskhet, helt sanslöst!
Så vart tog besöksförbudet vägen eller är du privilegierad att sitta och svamla?
Jo den här utredningen är dålig och korrupt, mörkandet är uppenbart
Polisåklagaren är en friande rövslickare
Som här där Polisen blir JO anmäld i ett annat fall den korrupta polisåklagaren uttalar sig
http://www.jo.se/Page.aspx?MenuId=10...cision&Id=3436
tjänstefel förövats (AM-17807-08).
raderandet av anmälan vid Polismyndigheten i Skåne fanns det enligt Kristian Augustsson uppgifter i utredningen som talade för att den polisman som raderade anmälan felaktigt trodde att denna hade överlämnats till annan polismyndighet ...
Sista är ju skrattretande , gapskrattar
829 anmälningar gjordes mot polisen i Skåne 2007.
Bara fem ledde till åtal. Och bara en dömdes.
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-10-12 kl. 16:32.
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-10-12 kl. 16:32.