2010-02-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Alla ska ha samma möjligheter. Jag anställer hellre en kompetent neger än skelögde Börje från någon by i Närke som endast sysslat med att skyffla hästbajs.

Jag blir faktiskt illa berörd när jag läser sådana rasistiska inlägg som ditt. Det är fel att man missar ett jobb enbart på grund av sin etniska härkomst eller hudfärg. Sen klagar ni på att negern är våldsam och ointegrerbar. Jag tolkar deras handlingar som en motreaktion till svenskars grova rasistiska beteende mot de. Detta kommer vi inte tolerara när vi blattar blir i majoritet.

För det första. Börje är bara skelögd inte korkad som en neger oavsett vad han har gjort i sitt liv, och sen som andra har påpekat så är du alban vilket ej kvalificerar dig till arbetsgivare och ej heller arbetstagare utan förmodligen socialbidragstagare eller yrkeskriminell eller rent av båda sorterna.

Dina hot om våld pekar på att du bara är en simpel blatte som besannar alla mina fördomar om simpla blattar som dig

Sen förstår jag inte hur svenskarna kan vara problemet, det är ju ändå vi som byggt upp detta ännu fungerande samhälle. Vi betalar ju för kalaset.
Så när ni väl gjort upp med svenskarna som du säger så kommer ni att svälta ihjäl eller förgås i något av era typiska neverending-klankrig..
Senast redigerad av colibri 2010-02-11 kl. 18:17.
2010-02-11, 18:31
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Anledningen till att negern inte får jobb är att:

1. Negern är generellt sätt okvalificerad till annat än enklare göromål.
2. Det finns en fördom som lyder enligt punkt 1 och som dessutom stämmer.
3. En neger som känner sig dåligt behandlad går till DO, det kan inte en svensk göra.

En vettig arbetsgivare vill därför inte anställa en arab eller en neger. I undantagsfall kan man kvotera in en eller två i större organisationer för att visa för omvärlden hur tollerant och politiskt korrekt man är.

Det är därför Sverige börjar komma efter därför att en del tänker med rumpan, som Fru. Pekgul t.ex!
Man anställer hellre folk efter hudfärg och namn och inte kompetensen. Att Sven vill beskriva hårdvaran i en funktionsbeskrivning och bromsar hela arbetet är inte hans fel utan de som har anställt honom. Svenskarna själva kan inte bära den stora industrin som man har i Sverige det finns helt enkelt inte tillräckligt många smarta svenskar för att göra det. Låt medelsvensson jobba med det han är bäst på, sätta ett par skruvar på en volvo istället för att ta sig vatten över huvudet och göra bort sig framför Japaner.

En vettig arbetsgivar anställer efter kompetens och inget annat.
2010-02-11, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
För det första. Börje är bara skelögd inte korkad som en neger oavsett vad han har gjort i sitt liv, och sen som andra har påpekat så är du alban vilket ej kvalificerar dig till arbetsgivare och ej heller arbetstagare utan förmodligen socialbidragstagare eller yrkeskriminell eller rent av båda sorterna.

Dina hot om våld pekar på att du bara är en simpel blatte som besannar alla mina fördomar om simpla blattar som dig

Sen förstår jag inte hur svenskarna kan vara problemet, det är ju ändå vi som byggt upp detta ännu fungerande samhälle. Vi betalar ju för kalaset.
Så när ni väl gjort upp med svenskarna som du säger så kommer ni att svälta ihjäl eller förgås i något av era typiska neverending-klankrig..

Påhopp efter påhopp. Ett typiskt rasistiskt svar från arroganta svenskar.

Jag vill bara påpeka att det är invandrare som byggt upp Sverige. Utan invandrare hade Sverige varit smått efterblivet. Jag hänvisar dig till min tråd "Vart hade Sverige varit utan invandring?" för mer information, svenne.
2010-02-11, 18:35
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:

Nu menar vi en neger som har bättre kompetens än Börje.
Man anställer dumma Börje istället för smarta Bambo.
Finns många som vill göra rätt ifrån sig men får inte chansen.
2010-02-11, 18:36
Medlem
Citat:
Påhopp efter påhopp. Ett typiskt rasistiskt svar från arroganta svenskar.

Jag vill bara påpeka att det är invandrare som byggt upp Sverige. Utan invandrare hade Sverige var smått efterblivet. Jag hänvisar dig till min tråd "Vart hade Sverige varit utan invandring"? för mer information, svenne.

Att invandrare haft ett stort inflytande kan jag hålla med om, men det är knappast albaner och negrer vi pratar om. Det borde vi kunna vara överens om.
2010-02-11, 18:38
Medlem
Citat:
Att invandrare haft ett stort inflytande kan jag hålla med om, men det är knappast albaner och negrer vi pratar om. Det borde vi kunna vara överens om.

Ändrar inte faktumet att det fortfarande är invandrare som byggt upp Sverige och inte svenskar som du påstår, eftersom det är en ren och skär lögn.
2010-02-11, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Nu menar vi en neger som har bättre kompetens än Börje.
Man anställer dumma Börje istället för smarta Bambo.
Finns många som vill göra rätt ifrån sig men får inte chansen.

Det du drömmer om är en paradox och kan inte inträffa.
2010-02-11, 18:42
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Negrer kan vara ganska glömska av sig, ser man en glad neger så beror det ofta på att denna har glömt bort att han e neger. Ofta är dom trevliga men glömmer ibland bort att uppfostra sina barn tyvärr
2010-02-11, 18:42
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Ändrar inte faktumet att det fortfarande är invandrare som byggt upp Sverige och inte svenskar som du påstår, eftersom det är en ren och skär lögn.
Vilka tror du att dessa invandrare är egentligen?

2010-02-11, 18:47
Medlem
Citat:

För att klarlägga en sak. I detta fall pratar vi om invandrare från i huvudsak den germanska folkstammen. ,inte smutsiga albaner och blåmän från Afrika.

Sverige har byggts upp under flera hundra år med hjälp av Svenskar, Holländare, Engelsmän,Tyskar, Norrmän, Danskar osv...Ser du skillnaden. Neger eller alban platsar liksom inte i det här sällskapet
2010-02-11, 18:49
Medlem
Citat:
För att klarlägga en sak. I detta fall pratar vi om invandrare från i huvudsak den germanska folkstammen. ,inte smutsiga albaner och blåmän från Afrika.

Sverige har byggts upp under flera hundra år med hjälp av Svenskar, Holländare, Engelsmän,Tyskar, Norrmän, Danskar osv...Ser du skillnaden. Neger eller alban platsar liksom inte i det här sällskapet

Ja, och dessa är vadå? Invandrare!

Återigen - ditt påstående om att svenskar ska ha byggt upp Sverige är en ren och skär lögn. Ni är inte kapabla till detta, därför fick andra göra det åt er.
2010-02-11, 18:57
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

Ja, det var negrer som byggde upp Sverige(det är det tråden handlar om din alban-fitta). Man vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta när man läser dina sk. inlägg.

Fast å andra sidan vem är egentligen svensk du, jag eller jultomten. Vem avgör det?
Senast redigerad av Mad monk 2010-02-11 kl. 18:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in