Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Alla ska ha samma möjligheter. Jag anställer hellre en kompetent neger än skelögde Börje från någon by i Närke som endast sysslat med att skyffla hästbajs.
Jag blir faktiskt illa berörd när jag läser sådana rasistiska inlägg som ditt. Det är fel att man missar ett jobb enbart på grund av sin etniska härkomst eller hudfärg. Sen klagar ni på att negern är våldsam och ointegrerbar. Jag tolkar deras handlingar som en motreaktion till svenskars grova rasistiska beteende mot de. Detta kommer vi inte tolerara när vi blattar blir i majoritet.
För det första. Börje är bara skelögd inte korkad som en neger oavsett vad han har gjort i sitt liv, och sen som andra har påpekat så är du alban vilket ej kvalificerar dig till arbetsgivare och ej heller arbetstagare utan förmodligen socialbidragstagare eller yrkeskriminell eller rent av båda sorterna.
Dina hot om våld pekar på att du bara är en simpel blatte som besannar alla mina fördomar om simpla blattar som dig
Sen förstår jag inte hur svenskarna kan vara problemet, det är ju ändå vi som byggt upp detta ännu fungerande samhälle. Vi betalar ju för kalaset.
Så när ni väl gjort upp med svenskarna som du säger så kommer ni att svälta ihjäl eller förgås i något av era typiska neverending-klankrig..