Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Alla ska ha samma möjligheter. Jag anställer hellre en kompetent neger än skelögde Börje från någon by i Närke som endast sysslat med att skyffla hästbajs.
Jag blir faktiskt illa berörd när jag läser sådana rasistiska inlägg som ditt. Det är fel att man missar ett jobb enbart på grund av sin etniska härkomst eller hudfärg. Sen klagar ni på att negern är våldsam och ointegrerbar. Jag tolkar deras handlingar som en motreaktion till svenskars grova rasistiska beteende mot de. Detta kommer vi inte tolerara när vi blattar blir i majoritet.
Sluta trolla nu.
1. Ni kommer inte att utgöra majoritet i Sverige.
2. Om så vore fallet skulle inre stridigheter mellan blattarna leda till att ni snarare förgör er själva än den vita mannen.
Det är lärdomen som dras efter att ha observerat turken, kurden, negern och araben i deras hemländer eller i storstäder som London. Ni är för dumma helt enkelt för att kunna organisera er - ni leds ju faktiskt av judar idag även om du är för dum för att inse detta, ni är judens små marionetter och ingenting annat.
Sen anställer jag vem jag vill, jag vill inte anställa en blatte precis som att jag inte vill handla i en butik som drivs av en blatte eller som anställer blattar.
Det är väl ingenting konstigt med det. Eller?
Det är ju vårat land trots allt. Svenskarnas land - Sverige.