2010-02-10, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blacklava
Jag antar att herrn avser somliga av afrikanerna?
Neokolonialismen må ha varit en bidragande faktor? Vad vet jag?

Högst underhållande tråd, men att diskutera frågan på allvar är ju helt befängt.
Det enda som karaktäriserar en neger är att han är svart. Punkt.
Så om negrer var vita så skulle det inte finnas någon skillnad menar du?
Kolla här http://www.funmansion.com/pics/albino_african_americans.html
2010-02-10, 14:55
Medlem
IQzeagulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolFace
Kolla här http://www.funmansion.com/pics/albino_african_americans.html

Haha, jösses.. Det är INTE svårt att med en uppsjö av fakta överbevisa den indoktrinerade multikultiförespråkaren gällande dennes brist på kunskap. Multikultiförespråkaren lever i en parallelvärld där känsloargument gäller som bevis.
2010-02-10, 14:59
Medlem
blacklavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septem
Varför? För att judemedia har lärt dig att alla är lika?

Nej, tack.
Ordet neger, och dess etymologiska förled, myntades helt baserats på personers hudfärg. I detta fall svart. Ordet har inget med karaktärstyper eller beteende att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Har du några argument för ditt absurda påstående mer än att du tror på det själv? Inte konstigt att folk trodde på tomtar och troll förr i tiden. Denna stackars indoktrinerade naiva människa som lever i nutiden slår ju all tro på tomtar och troll och häxor med hästlängder.

Se ovan.

Citat:
Ursprungligen postat av CoolFace
Kolla här http://www.funmansion.com/pics/albin...americans.html

Jag tror vi får skilja på begreppen här. Det du skickar i din länk har inget med negrer, svarta, att göra. Snarare afrikaner, eller ännu tydligare, "african-americans". Personen på bilden har ju utan tvekan afrikanskt påbrå, men är inte svart.
2010-02-10, 15:25
Medlem
Från början var bara neger ett ord för svart. Nu är det helt plötsligt rasistiskt och säga det.
Snart är det väl rasistikt och säga "smått färgad" också...

Varför ta saker så jävla allvarligt. Neger är bara en hudfärg.
2010-02-10, 15:32
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Har du hört talas om statistiska samband? Måste du mäta varje enskild kvinna och man för att komma fram till att kvinnor är kortare än män?
+1 Killen har ju en skruv lös.
2010-02-10, 15:35
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaffe1337
Dom som säger att perser är underlägsen kan fan suga en neger kuk, vart tror ni att ni hade varit utan oss?
Negerkuk*

Förövrigt ska de folkslag som idag lever i Iran ej förväxlas med de arier som levde i Iran för många, många år sedan.

Sedan dess har ni ju spätts ut av semiter, men visst, en arier är ju alltid en arier. Självklart kan en perser inte jämföras med en semit. Det är självklart.
2010-02-10, 15:47
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Negrer är snälla låt dom vara ifred.

One-linern slår till igen! Med ännu ett dräpande argument. Ja, visst negrer kan vara snälla om den vita mannen får rå om dom som enskillda individer. I grupp är dom däremot vidriga bestar. Men som någon skrev i en annan tråd, en neger gör ingen sommar.
Senast redigerad av Mad monk 2010-02-10 kl. 15:51.
2010-02-10, 15:50
Medlem
Citat:
Nej, tack.
Ordet neger, och dess etymologiska förled, myntades helt baserats på personers hudfärg. I detta fall svart. Ordet har inget med karaktärstyper eller beteende att göra.

Står du fast vid ditt påstående om vi ändrar "neger" till Negroid eller Kongoid?
2010-02-10, 15:54
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Nej, tack.

Se ovan.

Jag tror vi får skilja på begreppen här. Det du skickar i din länk har inget med negrer, svarta, att göra. Snarare afrikaner, eller ännu tydligare, "african-americans". Personen på bilden har ju utan tvekan afrikanskt påbrå, men är inte svart.

Ja, du verkar bära på många fördomar som ännu inte fått blomma ut. Du vill ta steget, men vågar inte riktigt. Släpp sargen och avcceptera negern som den är. Vi blir alla mer lyckliga då.
2010-02-10, 15:56
Medlem
Prometeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
*text*
Den logiska hjärnan är precis som den vetenskapliga metoden extremt skeptisk, klippet någon länkade till förut verkade logiskt och väl underbyggt. Återstår att se vad som händer om/när det här närmare sig mainstreamvetenskapen.

Skulle jag undersöka saken så skulle jag undersöka adoptivbarn, dessa har det ju allt som oftast det väldigt bra ställt socialt och ekonomiskt, i alla fall i Sverige. Har några sådana undersökning gjorts? Om IQ fortfarande låg långt ner så kan vi börja snacka, sas.
2010-02-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prometeus
Den logiska hjärnan är precis som den vetenskapliga metoden extremt skeptisk, klippet någon länkade till förut verkade logiskt och väl underbyggt. Återstår att se vad som händer om/när det här närmare sig mainstreamvetenskapen.

Skulle jag undersöka saken så skulle jag undersöka adoptivbarn, dessa har det ju allt som oftast det väldigt bra ställt socialt och ekonomiskt, i alla fall i Sverige. Har några sådana undersökning gjorts? Om IQ fortfarande låg långt ner så kan vi börja snacka, sas.

Ja, det skall finnas ett antal såna undersökningar från USA. Det har även gjorts undersökningar på enäggstvillingar som adopterats bort till olika familjer och som växt upp på olika håll under olika förhållanden. Fattiga vita barn får generellt högre resultat på tester än vad barn från den välbeställada svarta medelklassen (som faktiskt finns) får. Det finns en hel del information om sånt här men så länge inte DN eller GP skriver om det och så länge inte TV4 eller SVT visar dokumentärer om det och nämner det var och varannan dag i flera år så finns det ju inte.
2010-02-10, 16:36
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaffe1337
Och vad fan pratar du om?
Du är från den Nordiska rasen och kallar dig vit? Skaffa fakta om Arier när du pratar om vita människor framför en Arier/Iranier/Perser.

Jävla ginger, det är du som "klänger" av oss, speciellt av min pappa som kom hit med toppen lön som chefsläkare eftersom Sverige inte hade tillräckligt många av dom,.

ja det var väldigt bra tider det och det tackar vi er för och tack ska ni ha för era näsor vi kan hänga jackorna på på krogen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in