2010-02-11, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
Som sagt. Jag har inte tvingat negrerna att komma just hit.
Om dom stannat i Afrika skulle vi inte behöva ha den här diskussionen. Känns förövrigt lite konstigt att åka tusentals mil för att slutligen landa i Sverige och bli förnedrad, förtryckt och diskriminerad.
Vi kanske borde skicka lite folk till Afrika och tala om detta, så kanske inte så många väljer att komma hit

Klart negrerna vill föröka sig över hela jorden, det ligger i dess natur pga inavel att bilda stora familjer då dom omedvetet vet att dom kommer slåss mot sina egna. Det är upp till oss som än så länge har makten att tygla deras tillväxt, istället för att placera dom mitt ibland oss och låta dom föröka sig okontrollerat borde vi skapa en ny världsordning till fördel för alla inavlade över ett längre perspektiv. Självklart med bra ekonomisk, och materiell standard, börjar dom ändå kriga mot varandra får naturen ta över dom.
2010-02-11, 01:47
Medlem
MatseKestaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallingdown
Klart negrerna vill föröka sig över hela jorden, det ligger i dess natur pga inavel att bilda stora familjer då dom omedvetet vet att dom kommer slåss mot sina egna. Det är upp till oss som än så länge har makten att tygla deras tillväxt, istället för att placera dom mitt ibland oss och låta dom föröka sig okontrollerat borde vi skapa en ny världsordning till fördel för alla inavlade över ett längre perspektiv. Självklart med bra ekonomisk, och materiell standard, börjar dom ändå kriga mot varandra får naturen ta över dom.

Jomen, jag tycker mig se svårigheter för negern att organisera sig för annat
än det som inbegriper våld av något slag så det räcker att någon styr över
negern då de verkar ha svårt att vara kreativa.

De har ju fortfarande möjligheten att styra sitt eget öde genom att ta över
och driva sina länder framgångsrikt, att de skulle tillföra något här uppe på
globens topp (annat än elände) har jag svårt att förlika mig med.
2010-02-11, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MatseKestaM
Jomen, jag tycker mig se svårigheter för negern att organisera sig för annat
än det som inbegriper våld av något slag så det räcker att någon styr över
negern då de verkar ha svårt att vara kreativa.

De har ju fortfarande möjligheten att styra sitt eget öde genom att ta över
och driva sina länder framgångsrikt, att de skulle tillföra något här uppe på
globens topp (annat än elände) har jag svårt att förlika mig med.

Varför drar negrer(inte bara negrer men skriver negrer ändå för att inte gå offtopic) runt och rånar folk?

Jo för att dom är materialister, och dom vill ha respekt,dom vill attrahera det motsatta könet(visst dom lyckas attrahera dire dumme sweden blondins med denna "falska" respekt), dom vill verkligen att vi infödingar ska känna rädsla inför dom. Inte alla negrer, men en tillräckligt stor del för att det ska innebära allvarliga problem som vi ser i t.ex Efterlyst.

Om man drar en grov parallell och jämför med Svenskar som begår brott har vi 1-2 svenskar på 100 som begår brott. Sen tar vi "negrerna" där upptäcker man siffror som ligger runt 7-10, ibland ännu högre inom vissa lokalbefolkningar som utmärker sig. Skitsamma ni känner väl till Affes statistikblogg, där korriteten bland invandrare ligger på 0.8+, skala 0.0-1, källa: brå.

Helt rätt i att negern har svårigheter i att organisera sig, men negerns grundinstinkt handlar om att erövra, att få respekt, inneha senaste modet, imponera på motsatta könet(klart blondiner från sverige är mest intressanta just nu när dom lever här med sveriges låga straff för ev. våldtäkter, går ju alltid att skylla på något i 8 fall av10)
2010-02-11, 02:16
Medlem
Om det inte finns bevis i form av dna, blir dom i regel nästan aldrig döma. Blir dom så dömda har vi 2 år, 3 år, 4 år, jag kanske till och med 5 år i extremfall för våldtäkt som borde ge minst 10 år rakt av per våldtäkt. Ska vi ju inte glömma att en del av dom begår 4,5, ibland som han taxiföraren nu 7,8 våldtäkter , där har vi med sunt förnuft självklara straffsatser på 10*7=70år, eller livstid, men denna man kommer garanterat vara ute efter max 5 år, och inte ens utvisad. Svenskt rättsväsende är en enda stor komedi.
2010-02-11, 02:21
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Verkar som vissa är bara här för att smutskasta och kommer inte med några konkreta förslag.

Var det inte förslag på förbättringar vill skulle komma enligt TS?

Jag har en lösning, återkolonialisera Afrika, förbjud dem att bo i väst och lär vildarna det kristna ordet.

Citat:
Ja, Afrika var efter i utvecklingen och väst var där för att tillskansa sig rikedom.
Då kan man inte lämna allt halvfärdigt och bara sticka och sen skicka en brödlimp då och då.
Asien har aldrig varit efter i utvecklingen och det är därför många av Asiens länder har kunnat komma upp på benen trots ockupationer.

Half-färdigt? Du menar att vi inte var färdiga med Afrika när vi lämnade över våra kolonier till negern? Nu var det väl så här, att vi lämmnade över fullkomligt fungerande samhällen något negrerna inte kunde upprätthålla på grund av deras primitiva kultur och låga IQ. Det fanns redan en svart elit, många av dem utbildade i väst. De flesta av dem, så som Idi Amin, Mugabe och andra ägnade och ägnar sig åt folkmord, etnisk rensning av icke önskvärda stammar och stoppa pengar i egen ficka. Negerns misslyckade i Afrika i princip bara på Negern och dennes ovilja till arbete och innovation.

Citat:
Om ni såg på serien "den låga resan" så var det en stam som tände eld med träpåle och en sten. Längre fram i serien så visar dom när dom går till en närbelägen stad där dom försöker sälja saker. Denna krock mellan två helt olika civilisationer har skapat kaoset och de stora problemen.

Jag såg aldrig serien - vildar är vildar.

Med tanke på hur många människor det bor i Afrika så är bidragen för lite. De räcker till de mest
Citat:
nödvändiga. Det måste satsas mer på utbildning och infrastruktur. Vinsten från de råvaror som utvinns från Afrika ska tillfalla helt Afrika.

Du vet att Equatorial Guinea har ett GDP per capita på nästan 15 000 US dollar. Det är högst (by far) i hela Afrika. Det är också "internationellt" relativt högt. Kroatien har ett GDP per Capita på cirka 15 000 US dollar. Satsar då detta i afrikanska mått superrika land på infrastruktur och utbildning? Nej, Det är Spanska staten som betalar för skolor och infrastruktur. Snällt räknat kan 40 procent av befolkningen inte räkna och skriva. Sett till befolkningsmängden så är det en ytterst liten ökning i antal som kan läsa och skriva - sedan de införde "fri grundskoleutbildning" för näsan 25 år sedan. Detta värdelösa skitland sitter på enorma mängder mineraler och olja. Genom sina oljetillgångar har ekonomin växt. Återinvesteringarna är dock små i utbildning, infrastruktur och framför allt i jordbruket. Betänk att jordbruket var under kolonialstiden otroligt utbyggt - någon som har varit neglerat till Europiska, Kinesiska och Amerikanska bolag hittade olja. Det finns en utbred vägran både bland den politiska och sociala eliten och bland "Every day man" att återvinsterna pengarna - så länge de rullar in.

Detta lilla skitland har också ännu mer fördelar. Landet är nästan etniskt homogent (I afrikanska mått mätt) - där 85-86 procent av befolkningen tillhör "stammen" Fang. Landet har nästan 95 procent kristna och bara en procent Muslimer. Marken är också bördig, deras Peace Index är högst (61 plats), de har etnisk och religiös stabilitet och gud vet vad - vilka föredelar detta land har. Trots detta så har de en genomsnittslivslängd på 48 år för män och 51 år för kvinnor, 40 procent av befolkningen är analfabeter, deras födelsetal är helt enorma (36 barn per 1000 invånare) och många andra fattigdomsproblem.

Detta jävla negerlandet kan bli det första negerlandet som någonsin har lyckats med någonting. Men det verkar inte gå jättebra.

Lite mysiga rapporter från västerländsk television
http://www.youtube.com/watch?v=SSR_OWMsY4s
http://www.youtube.com/watch?v=wnLMAMAyf1E&feature=related

Citat:
Har träffat på en hel del negrer en del rätt smarta och en del rätt korkade. Ja, som svenskar är i stort sett en del korkad och en del smarta. Så det där med IQ är inte sant, dessa tester har fått hård kritik för att inte vara tillförlitliga.

Om inte IQ kan användas mätinstrument för "intelligens" så betyder det ju att de med DAMP är precis lika intelligenta som oss andra. Det måste ju naturligt betyda att det är sociala konstruktioner som gör dem med DAMP "dummare" än andra, eller det kanske är kulturen/sociala faktorer som har gjort dem dumma. Du kanske tror att dem med "DAMP" pluffar för att få sjukbidrag?

Du låter som Michel Facualt som säger att mental institutioner är statens hjälpmedel för att spärra in fullt friska individer (förvisso har han några poänger) - enligt Facualt är sanningen "subjektiv" och att dessa mentalt sjuka egentligen är friska och inte alls ser spöken. På grund av akademiska vänsterextremister och deras "sociala kritik" så stängde man ned pyskvården i Sverige. I Stockholm har vi nu 5000 uteliggare delvis på grund av nedstängning av psykvården. You got to love Social Social constructivists -
2010-02-11, 02:44
Medlem
Det fanns en tid för rätt länge sedan när det gick en tvserige som hette Rötter. Har inte sett det sen jag var i 12-15 års åldern, men det jag kommer ihåg var att den handlade om negerslavar och hur synd det var om dom. Jag kände verkligen empati för Kunta, men vad tjänar det egetligen till, när man växer upp och inser verkligheten, negrerna slapp slaveriet, men har fortfarande inte kommit till insikt eller förstånd med att tänka rationellt. Möjligtvis undantaget negrer i eritrera och etiopien, vad vet jag, men rent generellt, eller var allt redan då en stor bluff av staten - kan inte svara på det då jag var för ung för att förstå.
2010-02-11, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Jag har en lösning, återkolonialisera Afrika, förbjud dem att bo i väst och lär vildarna det kristna ordet.

Vart står du rent politiskt, om jag får fråga det?
2010-02-11, 03:15
Medlem
Ok, jag gissar på SD, men med sympati hos sossarna från början.
2010-02-11, 05:55
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Inte? Ni förtrycker, diskriminerar och kränker negrerna. Den här tråden vittnar om det.

En undersökning från 90-talet visade att ungefär hälften av de tillfrågade afrikanerna ansåg sig ha missat ett jobb på grund av sitt ursprung. Enkäter som arbetsgivare svarade på medger att det förekommer diskriminering mot de, fast inte hos de.

2000-talet:

Eller allt detta kanske bara är en lögn? Afrikanerna väljer medvetet att ljuga i dessa undersökningar, enbart för att svartmåla svenskarna?

Ni fryser ut negern, trots att han visar en stark vilja att integreras. Jag tycker faktiskt att ni ska skämmas.

Och? Om folk inte vill anställa negrer så skall de väl inte behöva göra det? Vad är problemet?
2010-02-11, 06:57
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallingdown
Vart står du rent politiskt, om jag får fråga det?

Inlägget efter:

Citat:
Ok, jag gissar på SD, men med sympati hos sossarna från början.

Jag har ingen partibeteckning, om än att jag kort varit med i MUF.

Valet 2006 röstade jag på Moderaterna. Valet 2010 blir mitt andra riksdagsval jag kommer få rösta i. I de två senaste EU-valen jag röstat på Moderaterna.

Jag är Libertarian i marknadsfrågor och i sociala frågor. I andra frågor är jag kristet-konservativ. I utrikespolitiska, kultur och invandrarfrågor är jag paleokonservativ.
2010-02-11, 12:29
Medlem
SFC1977s avatar
Jag tycker ni ska sluta gnälla på negern att han inte jobbar. För det är uppenbart att det är inte hans fel att han inte får något jobb.
2010-02-11, 14:54
Medlem
epluribuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Varnagel beskriver negern väldigt målande och träffsäkert:

Negern är som ett stort barn, väldigt trevlig och anpassningsbar. Men i stora grupper så skapas alltid "negerprobelmet" d.vs dagdrivande, fulla eller höga negrer på gatorna, ökad brottslighet och ökan sexualbrottslighet. Samt låg utbildningsnivå. och hög andel socialbidrag. samt en stor andel ensamstående negermammor, då negerproblemet även innefattar att negern är en urusel pappa.

Negern som individ är alltid underställd den vite mannen och kan i små grupper fungerar som färgklickar i samhället.. negern kan då jobba som musiker, Dj, diskare eller städare. Men som sagt i större grupper följer alltid negerproblemet…

Generalisrenade men delvis sant..
Går du ut på stan och ser vilka som spelar skivor på diverse hak finner du snabbt svaret på vem som i majoritet svarvar skivtallriken för den grisfulla/höga publiken.
Går du till vilket kontorslandskap som helst ser du mest polskor med moppen i hand.

Kökens diskmaskin har jag dock ingen aning om..

Dessa antaganden grundar jag på egna erfarenheter om diverse städfirmor på jobbet eller i DJ-båstet själv på krogen.

När var du ute från FB's betryggande inskränkta värld sist?

Är "..som färgklickar i samhället" samma sak som typ hov-narr, eller gycklare?
(Detta kräver talang eller teatralisk skolning oftast.)

OT. Du ställer alltså ett totalt komplext abstrakt tänkande (musik) i samma ringhörna som att vara diskare? De stackars invandrande musiker med skolning och medfödd begåvning musik/rytmik kräver brukar klara sig rätt "bra" som gatmusikanter. Dock kanske de inte får arbete på tex Konserthuset pga språkförbistring eller PUT.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in