2010-02-11, 00:36
Medlem
brickbots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IblisIndustries
Haha, det känns så bra att veta att människor som er lever i skräck för er säkerhet och hur dåligt ni mår över hur liten chans era ideal har att färgas vidare på er avkomma.

Jag älskar antirasistisk argumentationsteknik... Det är bara blahablaha, och uttjatad raparkalja utan substans. Jag tror att ni innerst inne vet och skräms över att det troligen ligger betydligt mer substans i folks resonemang här än ni klarar av att medge.

Negrer och vita är lika identiska som äpplen och päron, vår "upplysta" elit kan argumentera bäst fan de vill att det inte är något annat än pigments skillnad, normalbegåvade människor förstår att det är trams...
2010-02-11, 00:36
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Helt klart lättare att ta till svagisade personangrepp istället för att bevisa att negern är som en normal människa.

Ni är verkligen lika ni mångkulturalister
Snacka om att kasta sten i glashus.
2010-02-11, 00:39
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Snacka om att kasta sten i glashus.
Jag är inte en negroid überberikare och således handlar topic inte om mig.

Bemöt istället några av alla fina källor jag och andra presenterat i tråden. Seså!
2010-02-11, 00:42
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brickbot
Jag älskar antirasistisk argumentationsteknik... Det är bara blahablaha, och uttjatad raparkalja utan substans. Jag tror att ni innerst inne vet och skräms över att det troligen ligger betydligt mer substans i folks resonemang här än ni klarar av att medge.

Negrer och vita är lika identiska som äpplen och päron, vår "upplysta" elit kan argumentera bäst fan de vill att det inte är något annat än pigments skillnad, normalbegåvade människor förstår att det är trams...
Jag älskar rasistisk argumentationsteknik som består av okunskap, oerfarenhet och rädsla för allt främmande. Om detta inte räcker till så ska det pumpas in statistiska uppgifter om brottslighet och intelligenskvoter bland olika etniciteter från skumma sidor som promotar sig som PRO-SD samtidigt som de har massvis av banners för Folkfronten.

Skulle gärna uppskatta om ni kunde droppa "åh din jävla sossejävel" för jag tillhör inte något politiskt parti eller favoriserar något block.
2010-02-11, 00:46
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Jag är inte en negroid überberikare och således handlar topic inte om mig.

Bemöt istället några av alla fina källor jag och andra presenterat i tråden. Seså!
Jag har annat för mig än att försöka få bekräftelse från likasinnade. Jag fick bekräftelse från mina föräldrar, till skillnad från andra här på Flashback som hänger på trådar som dessa. Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag arbeta och tjäna grova pengar som jag ska skänka till fattiga negerfamiljer i förorterna. De flesta är också islamister och hatar svenskar.

Hejdå!
2010-02-11, 00:46
Medlem
Och till er som säger att västländerna har exploaterat Afrikas naturresurser. Hur kommer det sig att dom inte förädlar skiten själva istället för att låta andra länder göra det? De har haft ganska god tid på sig. Men antar att investeringar och kritiskt tänkande är svåra begrepp att ta till sig när befolkningen väljer ledare som predikar spädbarnsvåldtäkt för att bota AIDS.

Men det är väl lättare att tänka kortsiktigt och köpa vapen och guld för sina pengar och vara en riktig "gangsta" antar jag. Eller varför inte skaffa sig en fitta och hänga runt halsen som trofé för att höja sin status? Eller varför inte säga "inshallah" (om gud vill) om allt. Det är väldigt enkelt.

Det jag försöker säga är att man kommer ingenstans med kortsiktigt tänkande. Skiter man i sina avkommor och deras framtid så tar sig aldrig civilisationen vidare. Själv tänker jag på min försörjning innan jag skaffar barn.
2010-02-11, 00:49
Medlem
Citat:
Du finner ingen tillfredsställelse i ert liv. Du kanske ville bli något, artister, veterinärer eller stridspiloter men något gjorde att du inte kunde bli detta. Istället lever du på en dålig lön, är väldigt osäker som person som försöker finna någon att skylla på. Detta är inget nytt fenomen om man säger så.

Den ädle ställer krav på sig själv, den simple ställer krav på andra.

Haha, Detta är ett sorgligt exempel på hur man kan bli om man bara sväljer alla lögner som de utvalda matar de vita med.
2010-02-11, 00:50
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Jag har annat för mig än att försöka få bekräftelse från likasinnade. Jag fick bekräftelse från mina föräldrar, till skillnad från andra här på Flashback som hänger på trådar som dessa. Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag arbeta och tjäna grova pengar som jag ska skänka till fattiga negerfamiljer i förorterna. De flesta är också islamister och hatar svenskar.

Hejdå!
Som vanligt. En substanslös hit´n´run från arguments- och faktalösa rasnihilister.
2010-02-11, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Hur många niggers som andra niggers dödar, så är ändå världsdelen överbefolkad. Ännu en mystisk egenskap till negerns gåtfulla väsen.

Egentligen handlar väl det här om naturens gång. Naturens eget sätt att behandla inavel.
2010-02-11, 01:05
Medlem
IblisIndustriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brickbot

Jag är inte antirasist. Var får du din information ifrån?
Hur pinsam du är när du framställer dina fantasifoster som mina åsikter är värt att påpeka.

Gröna och röda äpplen är inte en bättre metafor då? Eller labradorer och golden retrivers? Att dra det längre än variationer inom en art finns det inga empiriska belägg förr.

Jag är inte det minsta lockad av att ta parti varken för eller mot rasism, du är ett utmärkt exempel på varför jag och väldigt många andra hoppade av det där tåget. När man träffar på en så stor del vitt avskräde som helt felaktigt går omkring i vanföreställningar om sin egen superioritet tappar man hoppet (eller bryter illusionen skapad av hjärnans försvarsmekanismer av vad som är "jag"). Dessa individer är inte undantag som bekräftar någon regel utan de är snarare ett genomsnitt eller en betydande grupp inom den vita folkstammen.

Nåväl, jag tycker fortfarande att det är underhållande hur ni som uttalat är rasister hela tiden skriver med en underton av rädsla. Naturligtvis inte alla, några av de få Svenskar jag träffat som kan stå på sig är personer med ns-sympatier tyvärr tillhör inte dessa en majoritet av sin grupp vilket lämnar kvar en stor flock får som är rädda för att gå ut när det talas ett annat språk på gatan utanför.
2010-02-11, 01:08
Medlem
MatseKestaMs avatar
Citat:

Hejdå!

Ööööh....islamister?
Är Neger en religion eller tappade du bort mig någonstans på vägen?
2010-02-11, 01:16
Medlem
Citat:
Vet inte om man ska garva åt er eller bli rädd. Trodde teorier om hudfärger och etnicitet hörde till det förgångna, men som man brukar säga. Det finns ju människor för allt.

Hur tycker du att vi ska lösa dagens problem i samhället här och nu? Eller jag kanske måste fråga dig först - erkänner du att det finns ett problem i dagens samhälle kopplat till massinvandringen senaste 20 åren?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in