Citat:
Ursprungligen postat av
Abetterworld
Så, en lesbisk TV-serie förtäckt och klädd i Star Wars. Jösses.
A coven of lesbian space witches impregnated by the farce.. I mean force.
"At the center of the drama is Episode 3, which aired last week. The segment featured what the LGBTQ publication Them described as a “coven of lesbian space witches” who appear to use the Force to conceive the twins Mae and Osha without any male involvement."
Det är ju roligt när efterblivna kvinnor på allvar hänger sig åt sina plastiska dildofantasier i tron att det ska skapa något. Det är skillnad på fantasi och verklighet, men alla verkar inte vara helt fast i verkligheten.
Var det The Dark Force som skapade dom? De är ju svarta.
Nej, Acolyte sågas rejält av nästan allt och alla. Med all rätt. Denna shitshow var det sämsta woke lgbtq-skit jag nånsin har sett.
Sen att groomern Harvey Weinsteins tidigare assistent, lesbiska Leslye Headland (också en groomer), placerade sin lesbiska flickvän i en av rollerna är helt sjukt. Jag är säker på att Leslyes flickvän Rebecca Henderson enbart fick rollen pga sin relation med producenten än att hon har den skådespelartalangen som behövs.
Leslye Headland är nästa Harvey Weinstein. Hon har ju groomat Amandla Stenberg i många år. Enligt Leslye själv så träffade hon Amandla för många år sedan och sade då att hon skulle göra en stjärna av henne. Harvey Weinstein-metoder, "ligg med mig och jag ska hjälpa dig i din karriär".