2025-05-20, 14:25
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Vem mer är taggad på ryan goslings intåg i star wars?

https://variety.com/2025/film/news/r...se-1236372307/

Regiserad av shawn levy från deadpool och wolverine. Det enda jag är lite orolig för är att den kommer bli för glöttig, och att gosling ska visa hur duktig han är på komedi, vilket han är , men jag vill dock gärna ha en seriösare SW. Man hoppas att de tar åt sig lite av vad fansen tycker om Andor.

Kul ändå, han måste vara den största som castats i SW. Detta kam bli en nytändning ,hade inte varit fel med en ny trilogy till en ny generation.(kanske är han lite gammal för det dock) Skywalker känns extremt trött.
Jag hoppas oxkaå det inte nlir nån triat kärlekahistoria,men det slipper man väl inte med han i huvudrollen! Jag vill heller inte se honom beskydda nån störig unge eller tonåring,vi har aett det. Lite o8nsoirerande titel med.

Vill bi se honom som jediñ
Gosling är ok skådis, men inte ens om Daniel Day-Lewis skulle skriva på kontraktet skulle jag bli exalterad.
"Star Wars: Starfighter" känns som en film som kommer vara bron mellan "The Rise of Skywalker" och kommande Star Wars trilogi.
Citera
2025-05-20, 14:29
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Gosling är ok skådis, men inte ens om Daniel Day-Lewis skulle skriva på kontraktet skulle jag bli exalterad.
"Star Wars: Starfighter" känns som en film som kommer vara bron mellan "The Rise of Skywalker" och kommande Star Wars trilogi.
Det blir triat om han är "den bästa piloten denna sidan om galaxen! "🤮
Citera
2025-05-20, 14:35
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Det blir triat om han är "den bästa piloten denna sidan om galaxen! "🤮
Något åt det hållet tror jag det blir och sedan något snabbt klipp på den nya trilogins onding efter eftertexterna rullat.
Citera
2025-05-21, 21:54
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Episod I är så konstig, en film vars själva handling sätts igång av "taxation of trade routes" kan omöjligen resultera i något gott.
Tittade om den i kväll. Tänker mest på Jar Jar, hade inte varit mycket arbeta att klippa bort honom och filmen hade inte tappat något utan bara blivit bättre. Finns i stort sätt inget med Jar Jar som kopplar till handlingen eller någon person utan han är bara i bakgrunden och gör konstiga saker som ska vara roliga.
Annars är Qui-Gon någon som jag gärna hade sett mer av. En prequel med honom vore sevärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in