Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Så man kan inte kritisera nånting om det inte har någon betydelse för handlingen? Är du på riktigt?
Genom att inse att de skrivit den här skiten och tyckte det var guld så är det väl extremt sannolikt att även nästa story blir skit?
Inte om man saknar talang, erfarenhet, arbetsvilja och intellekt.
Varför kritiserar du tempot? Skrev du inte alldeles nyss att man inte fick kritisera något som saknar betydelse för handlingen?
Skiten kostade 180 miljoner dollar och blev utskrattat. Även om Disney driver en agenda så är det svårt att se att de är SÅ galna. Men visst.
Att du blir glad av att se precis vad som helst så länge det är sci-fi har framgått med all önskvärd tydlighet.
Ge exempel på när jag uppvisar "stor ilska". Jag skulle mer kalla mig för småirriterad och uppgiven.
Nu lägger du orden i munnen på dom och att de ansåg det var guld.
Bara erfarenhet kan ge bättre saker, och andra saker som att en ny story kan också göra det bättre.
Ingen vet, och helt säkert kommer nya författare också, för det är vad som är brukligt har man lärt sig med TV-serier.
Tempot är direkt kopplat till det man ser i Tv-rutan, hur mår du egentligen som inte förstår en så extremt simpel sak?
Ropa sig ledsen över kvinnor allmänt har ingen relevans, då det är handlingen som är saken och den har vi ju bägge kommit fram till är undermålig.
Så varför är irrelevans så viktigt för dig?
Ja, jag gillar scifi, du kan väl inte vara så svagbegåvad att du inte fattade det?
Och jag, jag sett saker som denna serie inte kommer i närheten av och vara dåliga.(Och mot vissa av dessa så är The Acolyte en sjukligt fantastiskt bra serie.)
Jag jan inte hjälpa dig med din ilska, men ett råd, stanna ifrån film och TV det är kvinnor i.
En bögfilm låter som din grej, så slipper du klaga på kvinnor har roller.
Själv skulle jag även finna det skulle vara intressant och se en säsong två, och just få reda på vad de ville med detta.
Och skulle du se en andra säsong om en sådan blev av, så skulle jag bara skratta åt dig och att du tittar på något som gör dig så ilsken

För så gör bara kompletta idioter och tittar på något de spyr galla över.
Och en sak till, hade jag tyckt det var så dåligt som du tycker, så hade jag inte ens diskuterat det.
Utan bara kort och gott sagt detta är inget för mig och sen inte sagt mer.(Kanske du är ensam.)