2024-06-14, 20:26
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Det fina med att Disney totalbombar med alla titelsläpp, är att masken åker av och de visar sina äckliga sanna hor-jag.

I kölvattnet av Acolytehaveriet ha de börjat skylla ifrån sig, då inte ens köpta sk. journalister inte ens kan försvara skiten utan att verkligen bränna sina fakekredentialer.
Så kallade proffs-recencenter som ger den illaluktande flytningen till serie höga betyg, visar att de är en del av korruptionen som håller på att sänka hela Hollywood just nu.

De senaste dagarna har de som försöker skydda den äckligaste flatan av dem alla(Lessley Hedland,lund, whatever), försökt att skifta skuldbördan mot Dave Filoni. Bara för att äcklet har valt den slembollen som "förebild" i skapande/destruktionen.

Som sagt, nu visar det sig vilka som är de äkta "kreepen" i branchen. HBTQ-äcklen och alla andra kulturmarxister. I detta nu visar de med emfas att de verkligen är sämre människor.
Citera
2024-06-14, 20:34
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaarekStele
De enda som tjänar pengar på detta är kommentarsyoutubarna.

Its a Gundam
Critical drinker
Nerdrotic
Doomcock
Ryan kinel
Geeks & gamers.
Robot head.

De producerar timmar av material.

Numera så är deras pratstunder ofta mer underhållande och välgjorda än produkten som recenseras.

Blev intresserad av "Acolyte" när jag såg trailern, men tappade sugen efter att ha hört några omdömen.

Det verkar som om "Andor" förblir det enda av värde som Disney lyckats krysta ur sig.

Plocka de regissörerna och manusförfattarna till ett intressant projekt.

P.S. Man får se upp för köpta YouTube-recensenter. ReviewBrah är väl t.ex. sponsrad av McDonald's?

Chris Stuckmann förefaller också vara på någons payroll ...
Citera
2024-06-15, 20:18
Medlem
Hellmos avatar
Ännu en gång har Woke-sidan tagit ut sitt självhat på omvärlden. Kommer det aldrig få ett slut?
Citera
2024-06-16, 08:59
Medlem
maniacmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Stängde av The Acolyte efter halva avsnitt 3. Trodde inte det kunde bli värre och hoppades serien skulle skärpa sig. Men jävlar i min låda. Aldrig sett så mycket woketrams skohornat in i något tidigare.

Noll Star Wars-känsla. Allt handlar bara om lesbisk kärlek, kvinnor, icke-vita och nåt helt annat än Star Wars. Man kan aldrig bygga en bra serie och story på det sättet.
Håller helt med!
Jag såg inte ens klart första episoden. Som vanligt skiner deras rasifierade woke-världsbild igenom allt. Det är så jävla viktigt att det ska vara svarta, latinos, asiater mm. Goda måste ha kulörer och elaka/dumma ska vara vita. Samma sak i serien LOTR där alverna och hobbitarna är lite ”random” rasifierade (samt att det aldrig finns någon svart som spelar skurk). Blir så jävla trött på det där, kommer aldrig betala för skiten.
Citera
2024-06-18, 12:23
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Det fina med att Disney totalbombar med alla titelsläpp, är att masken åker av och de visar sina äckliga sanna hor-jag.

I kölvattnet av Acolytehaveriet ha de börjat skylla ifrån sig, då inte ens köpta sk. journalister inte ens kan försvara skiten utan att verkligen bränna sina fakekredentialer.
Så kallade proffs-recencenter som ger den illaluktande flytningen till serie höga betyg, visar att de är en del av korruptionen som håller på att sänka hela Hollywood just nu.

De senaste dagarna har de som försöker skydda den äckligaste flatan av dem alla(Lessley Hedland,lund, whatever), försökt att skifta skuldbördan mot Dave Filoni. Bara för att äcklet har valt den slembollen som "förebild" i skapande/destruktionen.

Som sagt, nu visar det sig vilka som är de äkta "kreepen" i branchen. HBTQ-äcklen och alla andra kulturmarxister. I detta nu visar de med emfas att de verkligen är sämre människor.
Nu verkar dock kritikerna vakna och våga gå mot strömmen - och faktiskt såga Dykolyte-skiten.
Citat:
För den här TV-serien... Den är genuint usel och ett tydligt bevis på hur lågt Disneys Star Wars fått sjunka. Bottennivåer, rakt igenom de fyra episoder som hittills visats (för oss). För vi har såhär långt alltså fått kika på kraftigt överviktiga Jedis. Vi har fått se lägereldar i rymden. Dialog som känns som rena sketchparodin. En lesbisk planet som gör bäbisar med hjälp av Kraften. Profetian om Anakin Skywalker decimerad via en total och fullständig revisionistisk historieskrivning samt ett stentempel enbart gjort av sten som brinner ned. Och det här... Är bara början.

Det går just nu inte hitta en sämre TV-serie och det går heller inte att tro på att det finnes folk kvar hos Disney som faktiskt vet vad Star Wars är, och bryr sig om fansen som älskar originalen.
https://www.gamereactor.se/blog/pett...les+for+snall/
Citera
2024-06-22, 00:20
Medlem
löls avatar
Detta är spiken i kistan för Disney

https://youtu.be/kSy_mPGwNLs?t=122
Citera
2024-06-22, 11:36
Medlem
Oakenshields avatar
Gjorde ett ärligt försök. Det är verkligen genuint uselt. Fyfan.
Citera
2024-06-22, 20:18
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Detta är spiken i kistan för Disney

https://youtu.be/kSy_mPGwNLs?t=122

Hade jag varit en vit man i USA och fått nobben på min jobbansökan så skulle jag stämma Disney på många miljoner dollar, och pga detta klipp så hade jag vunnit.
Senast redigerad av Muslimfitta 2024-06-22 kl. 20:30.
Citera
2024-06-23, 18:24
Medlem
Det hade ju varit trevligt om Star Wars, Disney och Marvel hade funnits kvar så att även dagens unga hade kunnat underhållas av dem.

Nu blev det inte så. De är stendöda. Det som finns nu och som bär deras namn är något helt annat, och genomuselt.
Citera
2024-06-26, 10:52
Om vi bortser från det stora hela att Acolyte är det sämsta som kommit inom Stjärnornas Krig/Disney (än så länge) så vill jag småklaga på en sak.

Det fungerar helt enkelt inte att sätta en 20-25 åring i en auktoritär roll som Jedi. Dagens 20ish människor ser aldeles för unga ut gentemot gårdagens 20åringar som ändå fått slita lite och fick ett mer robust utseende.

P.s. diggar att den största koncentrationen av vita män i serien är på fängseltransportskeppet (kriminella givetvis)
Citera
2024-06-26, 12:35
Medlem
Trodde var morsans kompis som första val eller morsan själv som hade överlevt. Så han var starkare än dom alla och dom väljer inte att frångå sina regler och döda honom. Ibland måste man göra undantag, undra hur många mer som kommer dö pga sådan idioti.

En sådan kommer ju vara helt omöjlig att stoppa när en hel drös av Jedi inte lyckas ta han. Intressant hur han master kinesen bara försvann när alla dom andra Jedi slogs mot honom.
Citera
2024-06-26, 14:01
Moderator
zanteras avatar
Vet inte vad det är specifikt men tycker allt Star Wars relaterat som kommit senaste 5 åren (eller mer) känns så 'fejk'. Det ser ut som vuxna som cosplayar - typ som de är på väg till comic con eller något. Trots att de äldre filmerna gjordes med lägre budget så kändes det mer troligt på något sätt, alla såg lite skitiga ut och kläderna var lite ruffigare och även om det var fantasy så kunde man ändå köpa helheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in