Citat:
Hollywood får dessutom fortfarande skattelättnader om de följer ESG-direktiv, vilket gör att det kan vara billigare att ha en svart Star Wars än en vit.
En filmkritiker jag läste påpekade att det efter två avsnitt av Acolyte, ännu inte hade synts en enda vit man.
Får man skattelättnader för sådant, bidrar det också till vidare propaganda. Kathleen Kennedys fnitteranfall när hon fick kommentaren att Acolyte är den mest homosexuella Star Warsprodukten hittills, är också talande.
Jag funderar på om Kennedy inte är judinna, eftersom hon verkar njuta av Star Wars nya antivita multiversum. Men jag vet inte om hon är det. Som sagt kan det helt enkelt vara ESG, som du skriver, och kaliforniska antivita subventioner.
I tex Los Angeles föredrar de bajs på trottoarerna efterlämnat av människor från tredje världen än att ha vita i Kaliforninens administration. Åtminstone verkar det så eftersom det är en effekt av kalifornisk politik under senaste årtionde.
En filmkritiker jag läste påpekade att det efter två avsnitt av Acolyte, ännu inte hade synts en enda vit man.
Får man skattelättnader för sådant, bidrar det också till vidare propaganda. Kathleen Kennedys fnitteranfall när hon fick kommentaren att Acolyte är den mest homosexuella Star Warsprodukten hittills, är också talande.
Jag funderar på om Kennedy inte är judinna, eftersom hon verkar njuta av Star Wars nya antivita multiversum. Men jag vet inte om hon är det. Som sagt kan det helt enkelt vara ESG, som du skriver, och kaliforniska antivita subventioner.
I tex Los Angeles föredrar de bajs på trottoarerna efterlämnat av människor från tredje världen än att ha vita i Kaliforninens administration. Åtminstone verkar det så eftersom det är en effekt av kalifornisk politik under senaste årtionde.
Ja...Det är mer än bara lite svårt att förstå vad som verkligen händer eftersom de aktivt aktivt ljuger och bedrar, konspirerar m.a.o.
Bara deras lönsamhet ljuger de extremt mycket kring.
Därmed ljuger de för bl.a. sina aktieägare ute i vanliga populationen.
Bara på mediasidan är förlusterna brutala. Det är många år sedan de gjort vinst på sin dynga från Lucas Film/Art och Marvel Studios.
När förlusterna inte går att dölja helt i årsredovisningarna, så mörkar de t.ex. enorma poster systematiskt. Jag minns inte exakt vilken rulle det var som de försökte göra gällande att utgifterna låg på ca. 250 milj dollar...men hoppar över att redovisa ca. 150 milj dollar i marknadsföring(tänk avföring).
De ljuger hela tiden och om allt. Detta trots "class act"-stämningar från aktieägare som de för bakom ljuset mm.
Det enda man egentligen kan säga säkert är att de konspirerar, antagligen mot hela populationen.
Tittar vi på deras raskonspirerande, så skall svarta bara vara deras negrer...men i parkverksamheterna verkar de inte gilla sina negrer.
Jag gissar att pengar kvittar. De som sätter agendan sitter nära dollarpressarna.
Då återstår nog makt, sannolikt medelst narrativkontroll. Där kommer deras negrer, äckliga flator och horaktiga feminister in i bilden som murbräckor i kriget mot världens folks kulturer.
Deras senaste inköp, Doctor Who; av BBC. Skriver under helt på min tes. De går full negerbög och pratar inte om något annat. Deras intresse av själva Doctor Who är negativt och bidraget till berettelsen blir än mer negativt.
Makt