2024-06-10, 20:52
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZweiLife
Hollywood får dessutom fortfarande skattelättnader om de följer ESG-direktiv, vilket gör att det kan vara billigare att ha en svart Star Wars än en vit.

En filmkritiker jag läste påpekade att det efter två avsnitt av Acolyte, ännu inte hade synts en enda vit man.

Får man skattelättnader för sådant, bidrar det också till vidare propaganda. Kathleen Kennedys fnitteranfall när hon fick kommentaren att Acolyte är den mest homosexuella Star Warsprodukten hittills, är också talande.

Jag funderar på om Kennedy inte är judinna, eftersom hon verkar njuta av Star Wars nya antivita multiversum. Men jag vet inte om hon är det. Som sagt kan det helt enkelt vara ESG, som du skriver, och kaliforniska antivita subventioner.

I tex Los Angeles föredrar de bajs på trottoarerna efterlämnat av människor från tredje världen än att ha vita i Kaliforninens administration. Åtminstone verkar det så eftersom det är en effekt av kalifornisk politik under senaste årtionde.

Ja...Det är mer än bara lite svårt att förstå vad som verkligen händer eftersom de aktivt aktivt ljuger och bedrar, konspirerar m.a.o.

Bara deras lönsamhet ljuger de extremt mycket kring.
Därmed ljuger de för bl.a. sina aktieägare ute i vanliga populationen.
Bara på mediasidan är förlusterna brutala. Det är många år sedan de gjort vinst på sin dynga från Lucas Film/Art och Marvel Studios.

När förlusterna inte går att dölja helt i årsredovisningarna, så mörkar de t.ex. enorma poster systematiskt. Jag minns inte exakt vilken rulle det var som de försökte göra gällande att utgifterna låg på ca. 250 milj dollar...men hoppar över att redovisa ca. 150 milj dollar i marknadsföring(tänk avföring).
De ljuger hela tiden och om allt. Detta trots "class act"-stämningar från aktieägare som de för bakom ljuset mm.

Det enda man egentligen kan säga säkert är att de konspirerar, antagligen mot hela populationen.
Tittar vi på deras raskonspirerande, så skall svarta bara vara deras negrer...men i parkverksamheterna verkar de inte gilla sina negrer.

Jag gissar att pengar kvittar. De som sätter agendan sitter nära dollarpressarna.
Då återstår nog makt, sannolikt medelst narrativkontroll. Där kommer deras negrer, äckliga flator och horaktiga feminister in i bilden som murbräckor i kriget mot världens folks kulturer.
Deras senaste inköp, Doctor Who; av BBC. Skriver under helt på min tes. De går full negerbög och pratar inte om något annat. Deras intresse av själva Doctor Who är negativt och bidraget till berettelsen blir än mer negativt.

Makt
Citera
2024-06-11, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Ja...Det är mer än bara lite svårt att förstå vad som verkligen händer eftersom de aktivt aktivt ljuger och bedrar, konspirerar m.a.o.

Bara deras lönsamhet ljuger de extremt mycket kring.
Därmed ljuger de för bl.a. sina aktieägare ute i vanliga populationen.
Bara på mediasidan är förlusterna brutala. Det är många år sedan de gjort vinst på sin dynga från Lucas Film/Art och Marvel Studios.

När förlusterna inte går att dölja helt i årsredovisningarna, så mörkar de t.ex. enorma poster systematiskt. Jag minns inte exakt vilken rulle det var som de försökte göra gällande att utgifterna låg på ca. 250 milj dollar...men hoppar över att redovisa ca. 150 milj dollar i marknadsföring(tänk avföring).
De ljuger hela tiden och om allt. Detta trots "class act"-stämningar från aktieägare som de för bakom ljuset mm.

Det enda man egentligen kan säga säkert är att de konspirerar, antagligen mot hela populationen.
Tittar vi på deras raskonspirerande, så skall svarta bara vara deras negrer...men i parkverksamheterna verkar de inte gilla sina negrer.

Jag gissar att pengar kvittar. De som sätter agendan sitter nära dollarpressarna.
Då återstår nog makt, sannolikt medelst narrativkontroll. Där kommer deras negrer, äckliga flator och horaktiga feminister in i bilden som murbräckor i kriget mot världens folks kulturer.
Deras senaste inköp, Doctor Who; av BBC. Skriver under helt på min tes. De går full negerbög och pratar inte om något annat. Deras intresse av själva Doctor Who är negativt och bidraget till berettelsen blir än mer negativt.

Makt
Bra inlägg!
Som många har sett på nätet kan man delvis innefatta detta i bevingade ord som stjärnan i Star Wars Acolyte med det afrikansk-judiska namnet Amandla Stenberg yttrade till rungande applåder i judisk-amerikansk tv : Syftet med serien var att få vita människor att gråta.
https://twitter.com/endwokeness/stat...94222246609164
Citera
2024-06-11, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZweiLife
Bra inlägg!
Som många har sett på nätet kan man delvis innefatta detta i bevingade ord som stjärnan i Star Wars Acolyte med det afrikansk-judiska namnet Amandla Stenberg yttrade till rungande applåder i judisk-amerikansk tv : Syftet med serien var att få vita människor att gråta.
https://twitter.com/endwokeness/stat...94222246609164

känns ju lite för sent. Den reaktionen fick väl vissa av The last jedi. Nu är det ju bara ointresse och för att skratta åt skiten. Eller att man skrattar åt "disney chills" som fejkar att de gillar skiten.
Citera
2024-06-12, 10:16
Medlem
Fy fan, vilken dålig förklaring i avsnitt 3 i Acolyte. Varför skulle detta göra att den unga padawan, gå in i djup depression i 10 år och sedan vilja ta livet av sig. Sen att alla dog pga explosion i en stengrotta.
Citera
2024-06-12, 10:27
Medlem
löls avatar
Detta blir första gången jag inte ser klart en "star wars" produktion.
Tänker inte medverka i förfallet samt har nu stängt av D+
Hoppas alla som medverkat i detta sabotage får sparken och märks för livet så de aldrig mer kan förstöra något liknande igen

RIP Star Wars
Citera
2024-06-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
känns ju lite för sent. Den reaktionen fick väl vissa av The last jedi. Nu är det ju bara ointresse och för att skratta åt skiten. Eller att man skrattar åt "disney chills" som fejkar att de gillar skiten.

Jag tror det bara är gamla inbitna fans som nästan skrattar på sig nu. Resten bryr sig inte och är inte ens medvetna om att det släppts nå Dyke-olyte.
Citera
2024-06-12, 19:33
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Detta blir första gången jag inte ser klart en "star wars" produktion.
Tänker inte medverka i förfallet samt har nu stängt av D+
Hoppas alla som medverkat i detta sabotage får sparken och märks för livet så de aldrig mer kan förstöra något liknande igen

RIP Star Wars

Stängde av The Acolyte efter halva avsnitt 3. Trodde inte det kunde bli värre och hoppades serien skulle skärpa sig. Men jävlar i min låda. Aldrig sett så mycket woketrams skohornat in i något tidigare.

Noll Star Wars-känsla. Allt handlar bara om lesbisk kärlek, kvinnor, icke-vita och nåt helt annat än Star Wars. Man kan aldrig bygga en bra serie och story på det sättet.
Citera
2024-06-13, 11:59
Medlem
MaarekSteles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka

De enda som tjänar pengar på detta är kommentarsyoutubarna.

Its a Gundam
Critical drinker
Nerdrotic
Doomcock
Ryan kinel
Geeks & gamers.
Robot head.

De producerar timmar av material.
Citera
2024-06-13, 12:06
Medlem
Acolyte är sinnessjukdom förklädd till science fiction. Kan George Lucas löpa tillbaka Star Wars?
Citera
2024-06-13, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaarekStele

Its a Gundam
Critical drinker
Nerdrotic
Doomcock
Ryan kinel
Geeks & gamers.
Robot head.

haha ja så är det
Citera
2024-06-13, 17:47
Medlem
Tröttnade, det blir inga fler avsnitt av acolyte för mig.

Risk för spoilers nu.

Hela häxsektsgrejen gav kalkonvibbar som tio thanksgivings staplade på varandra.

Hela storyn började luta åt att Jedi ordern var onda de goda ett gäng häxor...

Satt och väntade på att tarotkorten och horoskopen skulle dyka upp.

Iiiinte direkt Star Wars feeling.
Citera
2024-06-13, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaarekStele

Its a Gundam
Critical drinker
Nerdrotic
Doomcock
Ryan kinel
Geeks & gamers.
Robot head.

Det fina är att de producerar bättre material som bär mer värde. Detta oavsett vad man tycker om dem.
Har för mig att några av dem var flera gånger större än serien "Bat Girl", som ingen såg eller kommer ihåg.

Jag skulle aldrig utsätta mig eller nära och kära för något från t.ex. D+
Disneys Lucasfilm, Marvel mm. producerar inget annat än en motbjudande cancerogen sörja för världens folk. Låt de radikaltoxiska grupperingarna ödsla sina liv på sin egen hjärncancer som kommer att ta dem än djupare ned i sitt egengrävda hål, så kan de leva i sina personliga helveten.

Jag gissar att majoriteten som ser Dykeolyte, hat-tittar. Vilket är bortom mitt förstånd. Självskadebeteende.
Det är sundare att bara ha ett referat på på YT ibakgrunden, medan man gör något produktivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in