2013-06-13, 14:57
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylvein
Tro det eller ej, men det kommer vara ännu enklare att låna spel på xOne. Du väljer ut 10 polare som du har i din "Family-list", där kan du välja ut vilka spel du vill låna ut, sen är det bara för polaren att ladda ner det. Inga fysiska skivor behöver hämtas osv. Sluta vara såna jävla bakåtsträvare.

http://se.ign.com/news/4495/mer-info...er-pa-xbox-one

Vad händer när du vill låna ut spelet till polare nummer 11 som du inte har kunnat skriva upp på listan?
Citera
2013-06-13, 15:00
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raverlily
Jag håller med här. Microsoft har börjat få gräva sin egen grav, och visst. Det är rätt åt dem. Xbox och Windows Phone har aldrig haft någon större relation till mig. Anledningen till att man har en 360 hemma är för min del endast för de exklusiva spelens skull.
Exklusiva spel rättfärdigar inte att det är hårdvaran det handlar om när du köper en konsol. Folk måste sluta tänka som du gör med exklusiva spel och faktiskt göra en seriös, självständig långtidsinvestering med i hårdvaran i åtanke. Spelen bör alltid vara sekundära, det primära bör vara en stabil konsol med enorm potential. Sedan får spelutvecklare anpassa sig till folket, inte folket som skall anpassa sig till exklusiva titlar. Hade alla tänkt som du då hade vi varit fast med iPhone bara för att iPhone hade lejonparten av alla exklusiva appar när Android började säljas. Det är just sådana som tänker som du gör, som bidrar till uppkomsten av monopolföretag. Man lägger inte alla ägg i samma korg, du vet.

Citat:
Men jag tycker inte vi ska klanka på Windows, eftersom det är en av de bästa operativsystemen enligt min åsikt. Visst, Windows 8 håller jag med om att det är skräp, men det tyckte vi ju om Vista också. Sen kom Windows 7, och det har för min del varit ett mycket bra system.
Och du säger att Windows är dumförklarat och alla idioter kan använda operativet, och visst är det så. Men tänk också på att de idioterna hade annars varit utan en dator. Linux är mer komplicerat och jag tänker inte ens gå in på MAC. Jag är säker på att din första relation till en dator var en Windows dator, och utan Windows så tror jag inte att du hade förstått dig mycket på Linux, eller om du ens hade hållt på med datorer över huvud taget.
Hade inte Microsoft och Apple rövknullat operativsystemsindustrin, då hade vi alla kört GNU/Linux idag och det hade rockat hårt och varit så mycket bättre sett till kompetens, webbstandarder osv. Microsoft's närvaro, har inte bara fördummat användare utan även handikappat folk i största allmänhet genom Windows. Ju högre inlärningskurva, desto mer lär du dig i längden.

Citat:
Hur som helst så tycker jag att Microsoft bör hålla sig till datorer, och framförallt skippa telefon försäljningen. Håller med om att Microsoft borde bojkottas men vafan, låt de hålla på med sina datorer och se till att de slutar med det andra tamset.
Hela Microsoft bör avskaffas.

Citat:
Men du säger att Sony inte göra några bra spel. Det tycker jag inte riktigt hör till ämnet. Att de skulle ha drämt Sega ner i glovet. Visst, Sega är/var ett enasteående företag och gjorde bra grejer. Men tack vare Sony så har spelen inte begravts, och det har funnits en möjlighet att skapa fler och bättre spel.
Som sagt, Sony har förvaltat Sega's roll ganska bra på de flesta punkter. På en del punkter är Sony bättre, på en del punkter, sämre. Det som gjorde att PS1/PS2 sålde bättre än Saturn/Dreamcast var att Sony hade större ekonomiska och teknologiska resurser än Sega, och de marknadsförde PlayStation som en coolare konsol. Det var inte en rättvis kamp eftersom Saturn/Dreamcast var de ultimata hardcore gamer anpassade konsolerna, med riktig bra spel och mindre mainstreamskitspel som finns i överflöd på PlayStation. PlayStation har dock generellt varit bra konsoler för hardcore gamer spel de också, men inte i samma utsträckning. Bland annat var både Saturn och Dreamcast, överlägsna sett till 2D-grafik.

Citat:
Ursprungligen postat av roflmao123
Jadu, Ufojesus, hur ska du rättfärdiga det här fiaskot från Microsoft?
Ja, var håller Ufojesus och de andra Xbottorskarna hus dessa dagar? De lyser med deras frånvaro i den här tråden tråden, minst sagt

Citat:
En köpare av Xbox One är inte längre än konsument av konsol, utan en produkt. 1,5 mbits internet som krav för att kunna använda konsolen. En kamera som inte går att stänga av. TV-tjänster som spelas genom Xbox One. Xbox One är inte en spelkonsol. Det är en databas för utvärdering av marknadsföring.
Precis.

Citat:
Microsoft inser att de inte kommer att vinna den här generationen. De bryr sig inte; stickprovet på de par miljoner konsoler till drönare de faktiskt kommer sälja räcker gott och väl för att vara generaliserbart till populationen. De kommer sälja dina reaktioner på nya Doritoschipsen till PepsiCo och PepsiCo kommer anpassa sin reklam efter det. De kommer kategorisera dig efter hur du reagerar på reklam och de kommer anpassa reklam utefter det.

"Spelkonsolen" Xbox One är en fasad.
Så är det. PRISMboxen är en styggelse mot allt vad TV-spel heter, må den gå under och floppa riktigt hårt. För varje bra, exklusivt spel som släpps till PRISMbox, så är det kätteri, hädelse och synd för alla gamerjälar där ute.

Citat:
Tro det eller ej, men det kommer vara ännu enklare att låna spel på xOne. Du väljer ut 10 polare som du har i din "Family-list", där kan du välja ut vilka spel du vill låna ut, sen är det bara för polaren att ladda ner det. Inga fysiska skivor behöver hämtas osv. Sluta vara såna jävla bakåtsträvare.

Spelar ingen roll, sådana begränsningar skall inte finnas överhuvudtaget. Man skall inte vara begränsad till 10, 100 eller 1000 "vänner". Om jag vill sälja ett spel via eBay till någon jag inte känner så skall jag inte begränsas av Microsoft. Punkt. Inga begränsningar om den saken.

Citat:
Ursprungligen postat av Sprangdegs-Harry
Fan att jag blir tvungen att köpa Xboxen endast för Forza 5. Skulle fan inte klara av att ha en konsol utan Forza.
Du är bara en kortsiktig idiot (alla som spelar Forza är idioter, på riktigt; detsamma gäller alla som spelar Fifaserien).

Det är just på grund av kortsiktiga idioter som tänker som du gör, som undermåliga konsoler som Xbox säljer i miljoner. Ni har en defekt mentalitet. Fel i skallen på er. Sök hjälp hos en hjärnskrynklare.
Senast redigerad av EliasAlucard 2013-06-13 kl. 15:13.
Citera
2013-06-13, 15:07
Medlem
Man behöver betala månadsavgift för xbox onlineläge. Men man behöver vara online för att få spela. Betyder detta att man måste betala månadsavgiften för att få spela alls, eller är det endast online-gaming som kostar?

Citat:
Ursprungligen postat av entvå3
Länder som inte står på listan kommer inte få den fulla upplevelsen, kanske inte ens fungera. Den är med andra ord i stort sett regionslås. Tvivlar på att folk kommer vilja chansa.
Här säger de att konsumenter kommer vilja vänta tills konsollen supportas i deras land.
Ytterligare ett "vi vet ingenting"-svar.
Ska man tolka den här posten så kan en flytt till ett annat land vara ett sätt att införskaffa sig en fin pappersvikt på.
Kul att supporten avslutar varje tweet med att antyda att PC är det bästa valet i kriget.
Xbox can't do that. ^PC
Xbox can't do this. ^PC
Xbox can't do shit. ^PC
Citera
2013-06-13, 15:25
Medlem
EliasAlucard
Hade varit väldigt intressant att höra vilka spel du lirar?

Vad har du för problem med att folk köper en konsoll endast pga ett spel tex Fifa?
Citera
2013-06-13, 15:31
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
EliasAlucard
Hade varit väldigt intressant att höra vilka spel du lirar?
Castlevania, Devil May Cry, Street Fighter, Virtua Fighter, Mega Man, Contra, God of War, Resident Evil, Gradius, R-Type, StarCraft, bra spel du vet. Manliga, hårda, tuffa spel som betonar skicklighet och spelkänsla. Inga sportspel överhuvudtaget, och väldigt få racingspel (Sega Rally, Daytona USA och WipeOut är typ de enda). Helst skall spelen vara så orealistiska som möjligt också, det är alltid roligare så.

Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
Vad har du för problem med att folk köper en konsoll endast pga ett spel tex Fifa?
Problemet med detta är att de genom att köpa en skitkonsol pga ett skitspel, bidrar till statistiken och påverkar således spelutvecklare (som vill tjäna pengar) att släppa bra spel till skräpkonsoler. Bättre hade det varit om dessa mainstreamidioter inte spelade TV-spel överhuvudtaget och bara tillät oss tekniskt kompetenta, skillade gamers att påverka hårdvaran och mjukvaran. Då hade det varit kvalitet före kvantitet rakt igenom, hela vägen.
Senast redigerad av EliasAlucard 2013-06-13 kl. 15:33.
Citera
2013-06-13, 15:42
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ui
Man behöver betala månadsavgift för xbox onlineläge. Men man behöver vara online för att få spela. Betyder detta att man måste betala månadsavgiften för att få spela alls, eller är det endast online-gaming som kostar?

Kul att supporten avslutar varje tweet med att antyda att PC är det bästa valet i kriget.
Xbox can't do that. ^PC
Xbox can't do this. ^PC
Xbox can't do shit. ^PC
Fast PC är ju bäst när det gäller spel, du kan inte gå in i konsolen (no pun intended) eller modda dina spel, inte heller vara tvungen att köpa ytterliggare ett abonemang för att spela online såvida du inte spelar WoW eller sånt trams ich grafiken är och kommer alltid vara bäst på PC.

Titta på PS4ans super grafik gällande ansikten, nästan lika imponerande som en PC anno 1739.

Däremot så håller PC på att bli en konsol också tack vare alla jävla snorungar som bygger upp SS steam till PSNstore. Finns inte ett enda spel att köpa snart utan dom flesta hyr man via steam och steam only.

ArmA3 + Stasi steam - I had to except it....
Nu måste man rota runt i en myriad av mappar för att komma fram till A3s direktiv som är kontrollerat av min Mästare samt ett jävla stasi program igång för att ens kunna spela SP.

En PS4 låter nog nästan bättre iaf....nästan.
Citera
2013-06-13, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Castlevania, Devil May Cry, Street Fighter, Virtua Fighter, Mega Man, Contra, God of War, Resident Evil, Gradius, R-Type, StarCraft, bra spel du vet. Manliga, hårda, tuffa spel som betonar skicklighet och spelkänsla. Inga sportspel överhuvudtaget, och väldigt få racingspel (Sega Rally, Daytona USA och WipeOut är typ de enda). Helst skall spelen vara så orealistiska som möjligt också, det är alltid roligare så.

Problemet med detta är att de genom att köpa en skitkonsol pga ett skitspel, bidrar till statistiken och påverkar således spelutvecklare (som vill tjäna pengar) att släppa bra spel till skräpkonsoler. Bättre hade det varit om dessa mainstreamidioter inte spelade TV-spel överhuvudtaget och bara tillät oss tekniskt kompetenta, skillade gamers att påverka hårdvaran och mjukvaran. Då hade det varit kvalitet före kvantitet rakt igenom, hela vägen.

Fan vad dryg du verkar.
Konsol använder jag endast till att lira med vänner och multiplayerspel.
Att du lirar massa Single player spel och tror du är en "riktig gamer" är bara humor.

Om jag mot förmodan vill spela single player gör jag det på datorn.
Citera
2013-06-13, 15:59
Medlem
STAROs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abox
Du tänker som en typisk kapitalist här som bara vill generera pengar och inte se en kreativare lösning som gynnar spelaren.

För första gången sen XBOX kom funderar jag kraftigt på att köpa PS4 istället för MS.

Det kanske inte finns någon vinning hos MS stimulera andrahandsmarknaden men det en FÖRLUST att inte stimulera den. Jag tror att MS kommer tappa konsumenter av konsollen pga. detta, Sony kommer ta marknadsandelar där. Sedan tycker jag det är upp till spelutvecklarna att hitta en kreativ lösning så att man inte vill sälja sitt spel begagnat. Komma med värdefulla uppdateringar till spelen som gör att konsumenten vill behålla spelet (kanske ta en liten kostnad för dessa). Detta sätter större press på utvecklarna att få fram spel som man inte vill göra sig av med.

Detta sker nu hos utvecklarna och det är bra, men som du säger, det finns ingen vinning hos MS av andrahandsmarknaden men det finns däremot en förlust hos MS att inte gynna den.

Ditt resonemang är motsägelsefullt. Du vill att spelutvecklarna skall skapa mervärden för att få dig att behålla ditt spel. Trots detta finns ingen garanti för att du inte säljer ditt spel alt. ger bort det och på så sätt missgynnar utvecklaren. Om MS kommer upp med ett system som kan garantera en utvecklare och förlaget att deras produkt inte kommer att piratkopieras, att den kan distribueras globalt på en knapptryckning och till ett lägre pris så kommer utvecklarna att stå i kö.

Jag tänker på samma sätt som MS och Sony gör. Kapitalistiskt, javisst! Tror ni att Sony för något slags korståg för alla "gamers" så är ni jävligt naiva. Dom hittade en öppning att nita MS på då fokus angående X1 hamnade snett ifrån början eftersom 99,99% utav alla människor ser hinder och inte möjligheter. Nu är det därför oerhört viktigt att MS, fram till lansering, kan få folk att inse möjligheterna med X1an istället för pojkaktiga konspirationsteorier.

Citat:
Exklusiva spel rättfärdigar inte att det är hårdvaran det handlar om när du köper en konsol. Folk måste sluta tänka som du gör med exklusiva spel och faktiskt göra en seriös, självständig långtidsinvestering med i hårdvaran i åtanke. Spelen bör alltid vara sekundära, det primära bör vara en stabil konsol med enorm potential. Sedan får spelutvecklare anpassa sig till folket, inte folket som skall anpassa sig till exklusiva titlar. Hade alla tänkt som du då hade vi varit fast med iPhone bara för att iPhone hade lejonparten av alla exklusiva appar när Android började säljas. Det är just sådana som tänker som du gör, som bidrar till uppkomsten av monopolföretag. Man lägger inte alla ägg i samma korg, du vet.

Hade inte Microsoft och Apple rövknullat operativsystemsindustrin, då hade vi alla kört GNU/Linux idag och det hade rockat hårt och varit så mycket bättre sett till kompetens, webbstandarder osv. Microsoft's närvaro, har inte bara fördummat användare utan även handikappat folk i största allmänhet genom Windows. Ju högre inlärningskurva, desto mer lär du dig i längden.

Hela Microsoft bör avskaffas.

Som sagt, Sony har förvaltat Sega's roll ganska bra på de flesta punkter. På en del punkter är Sony bättre, på en del punkter, sämre. Det som gjorde att PS1/PS2 sålde bättre än Saturn/Dreamcast var att Sony hade större ekonomiska och teknologiska resurser än Sega, och de marknadsförde PlayStation som en coolare konsol. Det var inte en rättvis kamp eftersom Saturn/Dreamcast var de ultimata hardcore gamer anpassade konsolerna, med riktig bra spel och mindre mainstreamskitspel som finns i överflöd på PlayStation. PlayStation har dock generellt varit bra konsoler för hardcore gamer spel de också, men inte i samma utsträckning. Bland annat var både Saturn och Dreamcast, överlägsna sett till 2D-grafik.

Ja, var håller Ufojesus och de andra Xbottorskarna hus dessa dagar? De lyser med deras frånvaro i den här tråden tråden, minst sagt

Precis.

Så är det. PRISMboxen är en styggelse mot allt vad TV-spel heter, må den gå under och floppa riktigt hårt. För varje bra, exklusivt spel som släpps till PRISMbox, så är det kätteri, hädelse och synd för alla gamerjälar där ute.

Spelar ingen roll, sådana begränsningar skall inte finnas överhuvudtaget. Man skall inte vara begränsad till 10, 100 eller 1000 "vänner". Om jag vill sälja ett spel via eBay till någon jag inte känner så skall jag inte begränsas av Microsoft. Punkt. Inga begränsningar om den saken.

Du är bara en kortsiktig idiot (alla som spelar Forza är idioter, på riktigt; detsamma gäller alla som spelar Fifaserien).

Det är just på grund av kortsiktiga idioter som tänker som du gör, som undermåliga konsoler som Xbox säljer i miljoner. Ni har en defekt mentalitet. Fel i skallen på er. Sök hjälp hos en hjärnskrynklare.

Herregud, du tror verkligen på fullaste allvar att företag i MS storleksordning kan kategoriseras efter "goda" och "onda". Sett för mycket på Star Wars?

Alltså, så här är det. MS vill distribuera sina spel via nätet. Ok? Man gör redan detta via Office 365 som är BÄTTRE än Office på skiva. Visst, jag kan inte sälja vidare min Officeskiva men det SKITER jag i. För mitt Office är bättre, det erbjuder funktioner som jag inte får i offline Office.

MS har en väldigt ambitiös online tjänst som har många användare. Dessa användare genererar stabila intäkter till MS. Nu vill man nyttja detta när man lanserar kommande generations konsol. Endast en komplett idiot hade valt att inte göra detta.

För att kunna distribuera digitalt behövs säkerheter. Fördelen för mig som konsument är att jag kan ha mina grejer i molnet och komma åt dessa vart fan som helst. Visst, jag behöver en internetuppkoppling men det vill jag ha i alla fall. Och det vill alla ha, då vi konstant är online via sociala medier, mail, etc.

Jag vill inte hålla på med några skivor överhuvudtaget. Det är gammal jävla skitteknologi. Jag vill helst streama allting, jag streamar redan min musik, min tv, och min programvara kör jag ifrån molnet.
Citera
2013-06-13, 16:08
Bannlyst
Citat:
Om fifa är ett skitspel eller inte är ju relativt. Jag antar att du inte tycker om fifa men själv tycker jag om det som fan. Jag köpte ett xbox i julas med fifa 13 för 1,3 k. Jag föredrar PC, och jag spelade på pc fram till jul. Men jag var sedan tvungen att byta eftersom det bara fanns fuskare kvar på PC (spelade Ultimate team om det säger dig någonting) samt att alla mina kompisar spelar xbox.

Anledningen till att så många spelar på konsoll är just priset, varenda unge får inte en ny dator i födelsedagspresent av föräldrarna. Du behöver inte se ner på dom, för jag ser inga problem med att köpa en konsoll om man bara vill spela fifa tex. Låt folk spela vad dom vill
Citera
2013-06-13, 16:40
Medlem
Citat:

Hur mycket mer info finns det om det här? Det låter ju helt klart bra, så jag är lite nyfiken.
Har personligen ett par funderingar kring det hela.
-Ligger det här bakom en paywall i form av att man måste ha Gold eller är det fritt för alla? Medför det några extrakostnader?
-Jag antar att den man vill låna ett spel av måste vara uppkopplad mot internet när man vill låna? Eller räcker det med att pinga en gång per 24 timmar? Borde väl vara det första alternativet.
EDIT: Medans jag skrev allt detta läste jag att det delade biblioteket gör en koll varje timme. Hourly checks.
-Hur permanent är denna lista, vilka är restriktionerna?
-Finns det någon form av regionsrestriktioner? Kan en utgivare säga nej till möjligheten att dela deras spel? Regionsrestriktioner?
-Är begränsningen per spel eller per spelbibliotek? T.ex. jag går in på en polares lista och lirar Halo, är resterande bibliotek öppet för andra eller är det låst? Gissningsvis är biblioteket öppet för mig + 1 till.
EDIT: You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.

Har man t.ex. en polare som bor i ett annat land och tidsskillnaden är tillräckligt stor kan man ju köpa t.ex. Halo och ACIV och spela när den andre sover/jobbar, 2 spel till priset av 1.
Sätt upp ett rotationssystem, dela spelkostnaden på 10, och voila. Funkar ju dock inte med multiplayerspel, men lirar man SP. Jag menar, många spel man har klarat av i en kampanj spelar man ju inte allt för många gånger. 10 spel för priset av 1 fast med begränsad tillgång.

Samtidigt känns det lite lustigt att det går så hårt åt att dela en fysisk kopia, men tillåter att man delar med 9 stycket digitalt.
"Nej du kan inte sälja ditt spel. Men när du är klar med det kan du låta 9 andra personer spela." Hur är detta en bättre modell än att det sker på fysiskt sätt?
Kan ju vara ett smart sätt att få in folk i XBL, det finns ju miljoner Xboxägare utan Live. Och har man kvar spelet efter man spelat klart, så finns det en större marknad för DLC.

Varför trycker de inte hårdare, och tydligare, på detta? Man kan ju inte ta så mycket stryk PR-mässigt som MS har gjort och sitta och hålla på en sån här funktion. Inte stå och babbla om massa TV-grejer.
Det låter lite som att detta är något det kommit på/modifierat rätt nyligen efter all skit de fått.
Visserligen så är Xbox One den största PR-clusterfucken jag någonsin varit med om.

Sony hade ett liknande system, fast för 5 personer. De fick backa till 2, eller om det var 3, efter påtryckningar från utgivare och utvecklare. Att kunna sätta 1 sålt spel i rotation för 10 spelare är ju inget att korka upp champagnen för.

Jag blir bara mer och mer förvirrad för varje dag som går känns det som. Eller har jag missuppfattat hela grejen? Det känns som det.
Citera
2013-06-13, 16:53
Medlem
Citat:
Problemet med "mainstreamidioter" är att deras konventionella tyckande sprider sig långt i fjärran. När politik, media och samhället kontamineras av den borgerliga konvenansens regler är "mainstreamidioter" som spelar Tv-spel ett oansenligt problem.

Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Vad händer när du vill låna ut spelet till polare nummer 11 som du inte har kunnat skriva upp på listan?
Kan bara lånas ut till 10 vänner.
Senast redigerad av Nigeralia 2013-06-13 kl. 17:00.
Citera
2013-06-13, 16:58
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag skulle bli förvånad om det inte gick. Det är ju två knappar som används flitigt i nästan alla spel till PS3, så att ta bort knappfunktionen skulle ju klassas som en nedgradering.

Folk hatar på Microsoft av en anledning. Jag försöker alltid vara så opartisk som möjligt, men i detta fallet har jag svårt för att hitta mer än 2-3 fördelar med konsolen, varvid Playstation 4 har en hel lista med fördelar.
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Precis, Microsoft har inte fokuserat på själva spelandet utan i princip gjort en DVD-spelare med spel-funktion. Personer som är intresserade av konsoler är personer som gillar att spela spel vilket Microsoft glömt bort.
Liksom jag har varenda funktion som finns i Xboxet i min TV minus grafiskt krävande spel.
Jag tycker Microsoft har skjutit sig själva i foten och här har dom i alla fall förlorat en trogen kund som valt deras konsol sedan 2002.
Flyttade över diskussionen till den här tråden istället.

Om xbox one hade kommit med vattenkokare, hade det då varit en vattenkokare med spelfunktion? Ser inte det negativa med att det finns bra TV-funktioner. Förhoppningsvis och troligtvis har PS4 liknande grejer. Jag själv spelar på min datorskärm så bryr mig inte så mycket men finns det schyssta TV-funktioner kanske man fixar en ny TV.

Tror MS och Sony kommer satsa lika mycket på TV-spel denna generation.

Idiotiska grejer av MS med internetuppkoppling och begagnade spel-biten. Men ärligt talat gör det väl inte så jävla mycket? Vem har inte internet idag (ja det kan ligga nere, men det gör ju x-live och PSN då och då också) och hur många av de som gnäller lånar regelbundet spel av sina vänner? Sen kanske inte avgiften är så stor för att "låsa upp" begagnade spel.

MS första PK var ju bara massa TV hit och TV dit. Men tyckte man gjorde ett bra E3. Känns som att folk hatar bara för alla andra gör det.

Med det sagt så kommer jag köpa PS4. Haft PS, PS2, PS3 och tänker fortsätta på det spåret. Litar mer på japaner än jänkare Men så fruktansvärt överlägset verkar inte PS4 vara och spelindustrin mår bra av konkurrens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in