2010-02-15, 12:19
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Fast det ironiska är att det antagligen är mobbningen i ung ålder som gjort Schulman till den uppmärksamhets- och bekräftelsepundare han är idag
Tyvärr har du nog rätt där.

Det förringar dock inte på något vis den nyfunna respekt jag fått för Stahre.
Citera
2010-02-15, 12:31
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Fy fan vad den mannen steg i mina ögon. Människor som Schulman ska mobbas. Hela tiden.

"– Micke var klassens tuffing och det var inte jag, direkt. En gång skulle vi lotta bänkgrannar i klassen. Man fick inte välja vem man skulle sitta bredvid, för det blev så ”stojigt” då. Lotten avgjorde att jag skulle sitta bredvid Micke. När läraren förkunnade detta stönade Micke och ropade högt: ”Fan också! Jag vill inte sitta bredvid den där tönten!”, skriver han. " HAHAHAHA.
Citera
2010-02-15, 13:59
Medlem
Salorms avatar
Den där jävla Schulman har alltid äcklat mig och tillomed jag fick lite mer respekt för Stahre..
Citera
2010-02-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Är det bara jag eller är det inte riktigt jävla skönt att ha en pitbull som Kenny i laget?

Klart, hellre en pitbull än en primadonna.
Citera
2010-02-15, 16:44
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Klart, hellre en pitbull än en primadonna.

Ja vafan, ni kan ju välja.. Bojan som primadonna och Pavey som jättenäsan som sparkar på allt som rör sig.
Citera
2010-02-15, 18:43
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ja vafan, ni kan ju välja.. Bojan som primadonna och Pavey som jättenäsan som sparkar på allt som rör sig.
Medans ni har värstingen Rajalakso som slår i dörrar och hästtänderna Oremo som ska 'pissa på' lag för att sedan inte ens vara med på matchen.

Nä, då håller jag nog gnaget i högre regard sett till spelares beteende.
Citera
2010-02-15, 20:09
Medlem
RuterKungs avatar
http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=341512

AIK kan få en riktigt trevlig start, klart överkomligt motstånd de 6 första omgångarna samt alltså en extra hemmamatch, kan man bara plocka 3r så kan det ju rullar på.
Citera
2010-02-15, 20:42
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuterKung
http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=341512

AIK kan få en riktigt trevlig start, klart överkomligt motstånd de 6 första omgångarna samt alltså en extra hemmamatch, kan man bara plocka 3r så kan det ju rullar på.
Jo, AIK har verkligen fått en potentiell drömstart. Väldigt bra motstånd när det gäller att få ordning på laget. Dock så bör ju det här schemat innebära att AIK får flera svåra matcher efter varandra, förhoppningsvis spelar man som ett gjutet lag vid den tidpunkten.
Citera
2010-02-15, 21:00
Medlem
Jånni Balles avatar
Verkar som att AIK:s första omgångar kan jämföras med Blåvitts sex sista. Vi har från omg. 24 och framåt:

Åtvidaberg h
Malmö b
Mjällby h
BP b
Trelleborg h
Örebro b
Gefle h

Malmö och ÖSK borta är naturligtvis inget man skojar bort, men avslutningen hade ju minst sagt kunnat vara svårare. AIK inleder:

Mjällby h
BP b (h)
GAIS b
Örebro h
Gefle b
Halmstad h

Som alla vet är det på slutet det avgörs
Citera
2010-02-15, 21:12
Medlem
P3RK3L3s avatar
Undrar hur planerna kommer att se ut i början av AS... Frågan är ju verkligen om hemma/bortaplan kommer att ha lika stor betydelse som vanligt om allt bara är en lervälling. Ger ju utrymme åt väldigt otippade situationer, vilket rent intuitivt borde gynna brunkargängen och skada lag som vill spela fotboll...
Citera
2010-02-15, 21:17
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Undrar hur planerna kommer att se ut i början av AS... Frågan är ju verkligen om hemma/bortaplan kommer att ha lika stor betydelse som vanligt om allt bara är en lervälling. Ger ju utrymme åt väldigt otippade situationer, vilket rent intuitivt borde gynna brunkargängen och skada lag som vill spela fotboll...

Det kommer vara katastrof, kommer vara så extremt dåliga planer och extremt dåligt spel. Jag tror planerna kommer vara bra nångång efter VM-uppehållet, då lär det väl iaf vara plusgrader ute...
Citera
2010-02-15, 21:18
Medlem
Citat:

Förhoppningsvis kommer det skada lag som Örebro och Elfsborg samt andra lag med konstgräs som klagar även under normala förhållanden. Jobbigt dock att det är en månad till start och snön ligger tätt. Gissar på många uppskjutna matcher, gärna så långt som möjligt så förbundet inte behöver ta itu med problemet förs i september.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in