2010-08-13, 21:28
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Jag måste bara dela med mig av den kanske mest sanslöst roliga nyhetsartikel som någonsin skrivits om ett allsvenskt lag, Realtid.se:s medarbetare Ian Hammar skriver om AIK i "Rykten om bud på AIK-spelare". Det är skratt rakt igenom, inte åt AIK för en gångs skull, utan mot Hammars totala brist på fotbollskunskap.

/feldgrau

Tackar inte nej till 30-40 miljoner för Bangura, haha, nya Nacka!
Citera
2010-08-13, 22:38
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Jag måste bara dela med mig av den kanske mest sanslöst roliga nyhetsartikel som någonsin skrivits om ett allsvenskt lag, Realtid.se:s medarbetare Ian Hammar skriver om AIK i "Rykten om bud på AIK-spelare". Det är skratt rakt igenom, inte åt AIK för en gångs skull, utan mot Hammars totala brist på fotbollskunskap.

/feldgrau
Åh herregud!
Många roliga citat kan plockas här, men ett av de roligaste är om varför AIK inte gick vidare mot danska Rosenborg.
"– AIK:s strategiska misstag var att de inte såg till att vara bättre rustade mot Rosenborg, säger en initierad källa."

Nej, förresten hela artikeln är så jävla rolig..
Citera
2010-08-14, 03:30
Medlem
Cruachans avatar
Är för full för att göra ett vettigt inlägg, men kan nog bli en spännande match idag. Tror i och för sig inte att det kommer bli alltför tufft, när vi nu antagligen kommer få trycka på ostört i stort sett 90 minuter.
Viktigt bara med ett snabbt mål.

Fan vad jobbigt det är att ligga i topp, förresten.

Ses på Spice innan imorn!
Senast redigerad av Cruachan 2010-08-14 kl. 03:48.
Citera
2010-08-14, 09:21
Medlem
LastCaresss avatar
Difs webmagasin, del 4 med Wille Bäckström och intervju med djurgårdaren Tobbe Hysén

http://www.dif.se/diftv/default.asp?id=737
Citera
2010-08-14, 14:29
Medlem
Ari.Golds avatar
Det märks att man inte hänger med. Såg just reprisen av AIK-BP och internbråket angående Atta.

Jag såg killen i förrigår på stan när jag satt på en uteservering och han tittade oroligt på mig när jag tittade på honom (ser man en AIK/ex-AIK-spelare på stan så tittar man ju).
Synd om han ju. Klart det är fittigt att inte skriva på, men det är i slutändan ett jobb...
Citera
2010-08-14, 14:44
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Det märks att man inte hänger med. Såg just reprisen av AIK-BP och internbråket angående Atta.

Jag såg killen i förrigår på stan när jag satt på en uteservering och han tittade oroligt på mig när jag tittade på honom (ser man en AIK/ex-AIK-spelare på stan så tittar man ju).
Synd om han ju. Klart det är fittigt att inte skriva på, men det är i slutändan ett jobb...
Kamma daj.
Citera
2010-08-14, 17:37
Medlem
Allsvenskan sköts efterblivet som vanligt... jävla amatörliga.
Citera
2010-08-14, 17:45
Medlem
Hakapelitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Allsvenskan sköts efterblivet som vanligt... jävla amatörliga.

Ja, men ändå världens finaste liga.
Citera
2010-08-14, 17:50
Medlem
Cruachans avatar
Äh, helt okej att man inte fortsatte. Gick ju varken att springa eller passa en boll mer än ett par meter. Det var ju dessutom Malmö som verkade missgynnas mer än Gefle.

Ingen himmel är så blå som min!

Edit: Aha, hela matchen spelas om. Varför inte bara andra halvlek?
Senast redigerad av Cruachan 2010-08-14 kl. 17:59.
Citera
2010-08-14, 18:31
Medlem
Bornets avatar
Få gånger jag velat skada en utav mitt egna lags spelare...

Hata gnaget.
Citera
2010-08-14, 18:37
Bannlyst
Fyfan vad arg jag är nu, läste att hela fucking matchen ska spelas om

jävla amatörliga
Citera
2010-08-14, 18:43
Medlem
jansdieters avatar
Så jävla otroligt viktigt med ännu en trepoängare. Femte raka på hemmaplan i Allsvenskan.

Tragiskt att Özkan knappt tål att motståndarna tittar på honom utan att han skadar sig. Det finns så mycket talang i den kroppen, men jag tror snart att han kommer ge upp det här med fotboll. Måste ju vara totalt knäckande att behöva börja om och om igen. Hoppas skadan är en lindrig sådan.

Noterbart är ju att Flavio ser ut att vara helt under isen. Börja matchen med två helt och hållet usla mottagningar och sen dra på sig sin tredje varning för säsongen 3 minuter senare är inte OK. Känns ofarlig och kladdar stundtals för mycket med bollen.

Däremot kul att se CH igen! Jag förstod aldrig varför och förstår fortfarande inte varför man lånade ut han till Giffarna. Killen trivs uppenbart i AIK-tröjan och inhoppet idag var mycket trevligt.

Annars så satt man ju mest och funderade över hur styrelsen tänkt med vårat så kallade kantspel. Man säljer Bojan och Mutumba och ersätter dem med... Nada. Tjerna är ingen kantspelare, punkt.

Vi var verkligen inte jättebra idag och det var verkligen inte gas heller. Men det är poängen som räknas.

Väl mött på torsdag 19.00!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in