Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Jag har inte sett särskilt mycket alls. Och jag skulle inte påstå att jag hypar honom. Men enligt mig så har varken Miran eller CH imponerat. Så även om Engblom "bara" gjort en bra match. Så är det betydligt mer än vad Miran och CH har gjort i min mening. Alltså är han i mitt tycke given tills någon av de andra två visar någon kvalitet. Annars kan vi ju kanske peta in Gary på topp?
Miran besitter ju sedan tidigare bevisad kvalitét(24 mål i slovenska ligan) sen har han ju fått sin AIK-karriär spolierad av envisa skador. Får han vara helt skadefri tror jag han kommer bli bra om han inte blir nedtyngd av "Obolo ersättar krav" de är annorlunda spelar typer. Miran är helt klart en potentiell skytteliga vinnare till skillnad från Obolo, som var mer utav en hårt arbetande target.
Jagne ser jag mer som en inhoppare eventuellt startman i matcher man vill utnyttja hans snabbhet.
Tycker Jagne har en för dålig första touch på bollen sedan jobbar han för lite.
Engblom har jag sett för lite av för att uttala mig men jag tror och hoppas han får många chanser i år att bevisa sin talang.