IFE har väl en del borta på mitten också? Aik:aren, Lucic, Ericsson och Finnen.
Jo det stämmer, fast Ilola är nog inte mycket att räkna med alls mer tyvärr. En av mina absoluta favoritspelare och en jävligt sympatisk kille, men att han spelar allsvenskt mer med de skadeproblemen känns högst osannolikt.
Jag tror inte att Häcken har något med guldet att göra i alla fall, kontra in ett par bollar mot Elfsborg kan ju till och med Gefle göra. Därmed inte sagt att de inte kan upprepa förra årets placering, eller kanske till och med förbättra den något.
För den som är intresserad så finns det några färska spelarpresentationer på länken nedan. Alltid kul att läsa lite mer om spelarna. Vad dom gillar för musik osv.
För den som är intresserad så finns det några färska spelarpresentationer på länken nedan. Alltid kul att läsa lite mer om spelarna. Vad dom gillar för musik osv.
Slökollade lite på sporten igår och fick helt klart tycke för Helsingborgs tränare.. Han haussade Djurgården !!!! Det är tamigfan den enda som trodde på dom, underbart! Han kan få en Dembo-tröja av mig när han besöker Stadion.
Skönaste citatet "Kom ihåg var ni hörde det först!"
Slökollade lite på sporten igår och fick helt klart tycke för Helsingborgs tränare.. Han haussade Djurgården !!!! Det är tamigfan den enda som trodde på dom, underbart! Han kan få en Dembo-tröja av mig när han besöker Stadion.
Hörde också detta, roligt att det är någon utanför klubben som tror på oss!
Conny Karlsson är ett vandrande skämt. Han var helt värdelös när han var i Kalmar FF. Hans instruktioner till spelarna var typ "spring mycket i offensiven och passa bollen mycket". Helt allvarligt. En sådan där gammal gubbe som verkligen aldrig skulle fått vara tränare från början.