Haha, förstår inte alls varför Kenny blir så jäkla arg Motståndaren ser ju helt vettskrämd ut när han ligger där på marken innan han har hunnit resa sig upp Tänker nog att Kenny ska sparka in pannbenet på honom.
Haha, förstår inte alls varför Kenny blir så jäkla arg Motståndaren ser ju helt vettskrämd ut när han ligger där på marken innan han har hunnit resa sig upp Tänker nog att Kenny ska sparka in pannbenet på honom.
Jag tycker att det känns tryggt att ha en slagskämpe i laget.
Lite som Grand-Pierre i Leksand hockey, fy fan jag blir rädd av att se honom från läktarplats
Tycker ju det ser ut som att finnen(?) sparkar efter honom när han ramlar. Hans ena ben rycker till på ett sätt som inte är helt naturligt i alla fall... Skulle tippa på att han träffar Kenny på hälsenan eller nått sånt där. Inte så konstigt att han blir arg skulle jag säga men man hoppas ju att människan skulle ha tagit sig lite längre från grottmänniskestadiet..
Att döma av detta 10-minutersklipp så verkar det varit en riktigt stökig match borta i bastuträsket..
Riktigt grisiga tacklingar och efterslängar från båda håll. Är det bara jag eller är det inte riktigt jävla skönt att ha en pitbull som Kenny i laget?
Att döma av detta 10-minutersklipp så verkar det varit en riktigt stökig match borta i bastuträsket..
Riktigt grisiga tacklingar och efterslängar från båda håll. Är det bara jag eller är det inte riktigt jävla skönt att ha en pitbull som Kenny i laget?
Perfekt video att se för att få adrenalinet över tröskeln och få igång den här extremt sega dagen och uträtta lite vettigt på jobbet!
Kul att se att alla verkligen är heltaggade i en försäsongsträningsmatch på plast inne i en luftballong på den finska landsbygden. Bådar gott inför den riktiga säsongen