2010-02-14, 22:18
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Ja det är ju ett under att finländaren står upp. Ruggigt det där. Rent av otäckt. Mäcktigt.

Men suck. Göra sig stor på nätet. Är inte du lite för gammal för det?

Min tandrad har inte vart intakt på över 7 år sedan jag och ett par vänner gick holmgång i Vårgårda. Du är välkommen till Göteborg när du vill.

Du raljerar över inlägg och då sjunker nivån så är det liksom.

Och jag hotar ju din tandrad med Kenny, inte med mig själv. Viss skillnad.
Citera
2010-02-14, 22:22
Medlem
Brullas avatar
Haha, förstår inte alls varför Kenny blir så jäkla arg Motståndaren ser ju helt vettskrämd ut när han ligger där på marken innan han har hunnit resa sig upp Tänker nog att Kenny ska sparka in pannbenet på honom.
Citera
2010-02-14, 22:32
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Du raljerar över inlägg och då sjunker nivån så är det liksom.

Och jag hotar ju din tandrad med Kenny, inte med mig själv. Viss skillnad.
Fan Kenny, är det du där bakom nicket?
Citera
2010-02-14, 22:48
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Haha, förstår inte alls varför Kenny blir så jäkla arg Motståndaren ser ju helt vettskrämd ut när han ligger där på marken innan han har hunnit resa sig upp Tänker nog att Kenny ska sparka in pannbenet på honom.
Jag tycker att det känns tryggt att ha en slagskämpe i laget.
Lite som Grand-Pierre i Leksand hockey, fy fan jag blir rädd av att se honom från läktarplats
Citera
2010-02-15, 00:31
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Tycker ju det ser ut som att finnen(?) sparkar efter honom när han ramlar. Hans ena ben rycker till på ett sätt som inte är helt naturligt i alla fall... Skulle tippa på att han träffar Kenny på hälsenan eller nått sånt där. Inte så konstigt att han blir arg skulle jag säga men man hoppas ju att människan skulle ha tagit sig lite längre från grottmänniskestadiet..
Citera
2010-02-15, 01:07
Medlem
Att döma av detta 10-minutersklipp så verkar det varit en riktigt stökig match borta i bastuträsket..
Riktigt grisiga tacklingar och efterslängar från båda håll. Är det bara jag eller är det inte riktigt jävla skönt att ha en pitbull som Kenny i laget?

OH KENNY PAVEY, P-P-P-PAVEY!

http://www.youtube.com/watch?v=960lyQVr0lA
Citera
2010-02-15, 01:20
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Att döma av detta 10-minutersklipp så verkar det varit en riktigt stökig match borta i bastuträsket..
Riktigt grisiga tacklingar och efterslängar från båda håll. Är det bara jag eller är det inte riktigt jävla skönt att ha en pitbull som Kenny i laget?

Tack för länken. Skönt att se att Mirans mål var ett bra sådant också. Smiter från sin försvarare och får gå upp själv i luften och nicka in den.

Men finnarna verkade ju mer än lovligt hetsiga.
Citera
2010-02-15, 01:41
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Men finnarna verkade ju mer än lovligt hetsiga.
Dom är ju finnar. Uppfödda på vodka och knivslagsmål. Vad skulle dom annars vara om inte hetsiga?
Citera
2010-02-15, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Kul att Stahre verkar tycka att det är roligt i alla fall.

Hahah, han fick väl en flashback till de glada dagarna när han o vännerna brukade bilda böghög på Alex Schulman

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/aik/article4179766.ab
Senast redigerad av bnnbl 2010-02-15 kl. 02:10.
Citera
2010-02-15, 11:54
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni

Perfekt video att se för att få adrenalinet över tröskeln och få igång den här extremt sega dagen och uträtta lite vettigt på jobbet!

Kul att se att alla verkligen är heltaggade i en försäsongsträningsmatch på plast inne i en luftballong på den finska landsbygden. Bådar gott inför den riktiga säsongen
Citera
2010-02-15, 12:02
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bnnbl
Hahah, han fick väl en flashback till de glada dagarna när han o vännerna brukade bilda böghög på Alex Schulman

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/aik/article4179766.ab
Fy fan vad den mannen steg i mina ögon. Människor som Schulman ska mobbas. Hela tiden.
Citera
2010-02-15, 12:09
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Fy fan vad den mannen steg i mina ögon. Människor som Schulman ska mobbas. Hela tiden.

Fast det ironiska är att det antagligen är mobbningen i ung ålder som gjort Schulman till den uppmärksamhets- och bekräftelsepundare han är idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in