2010-07-24, 19:46
Medlem
AIKarna sjöng ut mffarna hörde inte pajasarna mer än ett par gånger under matchen, skoj att se. Vad som är mindre roligt är när mff vinner, hatar när det händer.

I morgon är det tre säkra mot gefle.
Citera
2010-07-24, 19:49
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mardi
AIKarna sjöng ut mffarna hörde inte pajasarna mer än ett par gånger under matchen, skoj att se. Vad som är mindre roligt är när mff vinner, hatar när det händer.

Okej.
Citera
2010-07-24, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mardi

Trelleborg har ingen klack inga meriter ingen publik.
Citera
2010-07-24, 19:53
Medlem
vonmansteins avatar
Dagens glädje, tack MFF!
Citera
2010-07-24, 19:57
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Dagens glädje, tack MFF!
Haha ja verkligen Heja MFF
Men jäklar, jag blir riktigt glad om vi tar 1 poäng imorgon mot KFF. Under vissa perioder såg ju spelet helt hopplöst ut, hoppas de reder ut all skit och börjar vinna matcherna hemma igen. Annars blir det väl minst kval återigen.
Citera
2010-07-24, 20:02
Medlem
50-öring.s avatar
Lustigt att alla tre målen i dessa två matcher kommer tack vare stora misstag. Just nu sitter man och stör sig lite på att MFF inte spelade såhär på bortaplan. Kul med Durmaz och Hamad från start. Känns livligare och farligare än Jeff. Förhoppningsvis var detta en långvarig uppryckning av Ulrich. Var en härlig match på alla sätt. Kände mig väldigt lugn hela andra halvlek trots att det bara stod 1-0.
Avslutar med; Jag tror jag är kär i Ivo.
Citera
2010-07-24, 20:10
Medlem
LSS7j2s avatar
Haha, AIK:s fans hördes varken hemma eller borta och MFF:s fans var bra borta och fantastiska hemma.

Allt enligt MFF:s fans.

Jag låter det, tillsammans med deras "invasion", stå för dem.

Dock så var MFF överlägsna spelmässigt idag.
Citera
2010-07-24, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Fast det säger du varje gång. Har aldrig läst ett positivt inlägg om klacken från dig någon gång. Var står du egentligen? Eller är du tillbaka i Asien? För idag var det helt okej stämning under större delen av matchen.
Jag stod mitt i klacken Brukar ju få kritik för att jag tokhyllar stämningen på nya arenan alltför ofta, enögt säger folk, men tydligen inte ändå. Tycker det var konstiga val av sånger vid fel tillfällen osv, första halvlek var bra men stora delar av andra kändes jobbigt tyst. Sen är det alltid några idioter som drar upp Stevie Wonder-låten när den behövs som minst och så sabbas stämningen ytterligare i tio minuter. Men när det var bra idag var det jävligt ösigt.
Citera
2010-07-24, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niclasmff
Trelleborg har ingen klack inga meriter ingen publik.

Sådär förvånande att en äcklig mffare säger att vi inte har några meriter, nej och det har vi inte? Ni har vad på senaste tiden? Ett sm-guld som ni vann tack vare VÅR Peter Abelsson och en dommare som dömde en sjukt felaktig straff till er i guld matchen mot Elfsborg.

Men mitt lag är inte byggt på invandringen i Sverige. Ni mffdrägg skryter som fan "öhh vi har Sveriges bästa ungdomsverksamhet" "öhh vi slussar upp en massa egna talanger i a-laget BLABLABLA. Men kolla vad dom heter, Jimmy Durmaz, Jiloan Hamas, Ivo Pekalski, Agon Mehmeti och andra kulturberikare. Utan Rosengård hade ni inte varit mer än ett köpelag, nu är ni ett äckligt kulturberikat köpelag, det är illa. I TFF heter våra talanger Viktor Noring, Dennis Melander, Victor Svensson, Jonathan Asp

Dethär med att vi inte har någon publik är rätt skoj att du tar upp, låt säga att vi har 3k i snitt på våra matcher är ungefär 10% av vårt invånarantal, ni hade 14k idag, det är typ 5% av ert invånarantal....hmmmm vem av oss är det som är utan publik och stöd från den lokala befolkningen.

Vill du att jag ska fortsätta trycka ner "ditt" äckliga lag eller räcker det så? Dessutom var du på matchen idag eller gör du som alla andra "mffare", följer matchen via sr.se eller läser på någon annans fejsbook hur det slutade och reagerar efter det...?

Äckliga jävlar är vad ni är.
Citera
2010-07-24, 20:21
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSS7j2
Haha, AIK:s fans hördes varken hemma eller borta och MFF:s fans var bra borta och fantastiska hemma.

Allt enligt MFF:s fans.

Jag låter det, tillsammans med deras "invasion", stå för dem.

Dock så var MFF överlägsna spelmässigt idag.
Typiskt AIKare.. Inget av det du skriver har sagts? AIK hördes hemma, men Malmö högre i slutet, Malmö var OK borta, bra i slutet, men AIK vann såklart den kampen. Malmö bra hemma med vissa grymma toppar, Malmö vann såklart den kampen. Vem efter matchen har sagt något om att Malmö hade en invasion?

Killen som säger att Ivo är från rosengård är ju skön också.. Från Polen och bott hela sitt liv i Lund, men jaja.
Citera
2010-07-24, 20:22
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Jag stod mitt i klacken Brukar ju få kritik för att jag tokhyllar stämningen på nya arenan alltför ofta, enögt säger folk, men tydligen inte ändå. Tycker det var konstiga val av sånger vid fel tillfällen osv, första halvlek var bra men stora delar av andra kändes jobbigt tyst. Sen är det alltid några idioter som drar upp Stevie Wonder-låten när den behövs som minst och så sabbas stämningen ytterligare i tio minuter. Men när det var bra idag var det jävligt ösigt.

Känner mig förvirrad. Kanske blandat ihop dig med någon. Sorry.

Aja, en vinst är en vinst är en vinst!
Citera
2010-07-24, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Killen som säger att Ivo är från rosengård är ju skön också.. Från Polen och bott hela sitt liv i Lund, men jaja.

Nu vet jag att jag sa att jag inte skulle blanda mig men var sa jag att Pekalski var från Rosengård..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in