2010-08-22, 18:45
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinalTwelve
Bangura är i jäkligt bra form. Skulle inte underskatta han.
Oavsett vad så imponerar inte 3 mål dom 8 senaste matcherna.
Citera
2010-08-22, 18:48
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Ekong + Lyyski.

Får göra en pudel och ta tillbaka det inlägget, nyss nämnda herrar klarade sig galant. Motståndet var inte direkt skrämmande men de gjorde vad som behövdes göra. Verkar vara bra harmoni i truppen också Fy fan vilken skön vinst!
Citera
2010-08-22, 18:50
Medlem
FinalTwelves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Oavsett vad så imponerar inte 3 mål dom 8 senaste matcherna.

Bangura har varit AIK:s bästa spelare efter uppehållet. Han har varit skitbra i alla matcher han spelat. 3 mål på 8 matcher tycker jag är godkänt med tanke på det skit han spelar med för tillfället. Jag hoppas Göteborgsspelarna kommer ha samma inställning som du.
Citera
2010-08-22, 18:52
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Vad i helvete...

Startelvan, ngn som Ifk glenns dito?

Prinsen som mittback!? Grattis Hysen!
Ekong gjorde sjukt härlig match idag
Så sjukt skönt att vi tar 3 poäng igen och klättrar ännu högre i tabellen. Denna vecka kan ju knappt börja på ett bättre sätt.
Var det någon i DIF som spelade dåligt idag? Knappt, men jag blev lite nervös i första när luncho slarvade lite med bollarna annars kunde jag sitta och vara lugn hela matchen förrutom vid målen och våra chanser såklart
Citera
2010-08-22, 19:09
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinalTwelve
Bangura har varit AIK:s bästa spelare efter uppehållet. Han har varit skitbra i alla matcher han spelat. 3 mål på 8 matcher tycker jag är godkänt med tanke på det skit han spelar med för tillfället. Jag hoppas Göteborgsspelarna kommer ha samma inställning som du.
Var kanske lite otydlig.Aik som lag har gjort 3 mål på 8 matcher.Är medveten att Bangura är för tillfället eran bästa spelare, men som sagt så skrämmer det inte slag på många försvar.
Citera
2010-08-22, 19:15
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ekong var ju grym i gays! Dock kanske inte som mittback....
Ja det var ju bra synd att han är lika dålig i Djurgården som.. Ja.. Djurgården?

Citat:
Vet du varför Ebbot håller på Gais?
För att det rimmar på bajs såklart

Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Ekong gjorde sjukt härlig match idag
Va?

Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Var det någon i DIF som spelade dåligt idag?
Haha. Va?!
Citera
2010-08-22, 19:29
Medlem
Blaha2k2s avatar
För i helvete vad kassa djurgården är.
Och att vi förlorade dagens match visar ju på hur genomusla blåvitt 2010 är. Pinsamt var ordet.
Citera
2010-08-22, 19:30
Medlem
csts avatar
Fan, vi spelade ju ut ifk fullständigt idag.

2-0 var klart i underkant och göteborg hade knappt ett avslut på mål.

Kull att se Hellqvist som var briljant, även Prince funkade faktiskt som mittback, även om jag tycker han kladdar för mycket med boll. Skabbe utmanade fint och Rajalakso tillförde mycket kraft.

Kronan på verket var Dembo som retades lite med tillresta göteborgare. En fantastisk dag bortsett från råsunda.
Citera
2010-08-22, 19:31
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
För i helvete vad kassa djurgården är.
Och att vi förlorade dagens match visar ju på hur genomusla blåvitt 2010 är. Pinsamt var ordet.
På vilket sätt var vi dåliga idag? Försvarsspelet var klockrent och vi spelade med fart i djupled. Detta kan ha varit vår bästa match i år.
Citera
2010-08-22, 19:33
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
På vilket sätt var vi dåliga idag? Försvarsspelet var klockrent och vi spelade med fart i djupled. Detta kan ha varit vår bästa match i år.

Om detta var eran bästa match i år ska ni skämmas.
Ni tappar boll hela jävla tiden, sjabblar och agerar virrigt när ni väl har bollen.
Citera
2010-08-22, 19:35
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Om så är fallet måste ni ha vart riktigt jävla genomusla i år.
Det enda Djurgården gör bra är sitt omställningsspel. Bollar på djupet med snabba rusningar.
Resten utav allt var skräp - speciellt blåvitts anfall.

Med det sagt lär ni säkert göra årets match mot oss på GU...
Citera
2010-08-22, 19:37
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Bevisligen håller inte Blåvitt årgång 2010 högre standard än att vi maximalt kan göra typ tre bra matcher i sträck. Hade vi en bra målchans i andra? Hade vi överhuvudtaget någon tanke och idé om hur spelet skulle se ut? Var var inställningen?

Tills nästa match: ordinarie mittbackarna Hjalle och Ragge borta, vilket väl tyder på att Nicklas Carlsson och Gustav Svensson tar över den sysslan.

Grattis Bangura.
Med Bangura som ensam anfallare sätter troligtvis Rehn eller Olsson eller vem fan som bestämmer Nicklas Carlsson som punktmarkerare och då säger jag snarare stackars Bangura...
Även om jag tror att ingen av Svensson och Carlsson har en suck i en mot en situationerna mot Bangura.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in