2010-07-24, 20:39
Medlem
Mardi.. peka på dockan var det var MFF rörde vid dig när du var liten..

Du anser alltså att trellehulla är ett bättre fotbollslag än MFF för att ni har fler renrasiga talanger? Mäter ni deras skallar i ung ålder så att ni vet att de är från den ariska rasen? Har du mätt din egen skalle?
Citera
2010-07-24, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mardi
Brandvarnaren? Skulle du tänka ut något smartoch skriva men misslyckades?

Nej den var billig. I vilket fall som hatar jag malme mer än något annat. Låter er flickor fortsätta snacka om hur bra ni lät eller inte, en sak är säkert, ni är inte så bra som ni tror!
Vet inte om du är att ta på allvar när du försöker få oss att må dåligt över att vi har många invandrarkillar i vårt lag. För helvete, det är ju något vi är grymt stolta över. Sjukt lyckad integration. Hellre det än dina ursvenska "talanger" som ingen någonsin hört talat om.

Skulle inte förvåna mig om du heter Gun-Britt, är 63, överviktig som fan och lever på socialbidrag. Det ända du gör om dagarna där ute på åkern är att ringa in till Skånepartiets lokalradio där du osammanhängande bräker på om alla dina tillkortakommanden som invandrarna minsann bär skulden till. Charmiga Karl P håller med och genast känns det lite bättre. Du känns som en sån person. Även om det tar emot så tycker jag lite synd om dig.
Citera
2010-07-24, 20:48
Bannlyst
Vi köpte Ivo för en pose nötter och gratis utlåning av Haralampos

Hasse Borg nya hustlarn

Ska runka till fotbollskväll nu
Citera
2010-07-24, 20:53
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Skulle inte förvåna mig om du heter Gun-Britt, är 63, överviktig som fan och lever på socialbidrag. Det ända du gör om dagarna där ute på åkern är att ringa in till Skånepartiets lokalradio där du osammanhängande bräker på om alla dina tillkortakommanden som invandrarna minsann bär skulden till. Charmiga Karl P håller med och genast känns det lite bättre. Du känns som en sån person. Även om det tar emot så tycker jag lite synd om dig.

Inte Radio SMF? http://www.youtube.com/watch?v=x7l-ff1DlrU

Diskussioner om the kläck match blir aldrig bra, men av det jag hörde på CSports sändning tyckte jag vi skötte oss ganska bra.

Gällande matchen finns inte mycket att tillägga. AIK har inga idéer offensivt, men tack vare vår mer uppstyrda defensiv med en duglig målis i kassen (tack och hej, Tomi!) kan vi med lite tur få med oss ett oavgjort resultat hem.

Vad är vi uppe i nu? En poäng på 16 år i Malmö? Minns med fasa 07-matchen, 0-4 och ösregn på den mycket charmiga betongläktaren.
Citera
2010-07-24, 21:47
Medlem
50-öring.s avatar
Citat:
Sådär förvånande att en äcklig mffare säger att vi inte har några meriter, nej och det har vi inte? Ni har vad på senaste tiden? Ett sm-guld som ni vann tack vare VÅR Peter Abelsson och en dommare som dömde en sjukt felaktig straff till er i guld matchen mot Elfsborg.

Men mitt lag är inte byggt på invandringen i Sverige. Ni mffdrägg skryter som fan "öhh vi har Sveriges bästa ungdomsverksamhet" "öhh vi slussar upp en massa egna talanger i a-laget BLABLABLA. Men kolla vad dom heter, Jimmy Durmaz, Jiloan Hamas, Ivo Pekalski, Agon Mehmeti och andra kulturberikare. Utan Rosengård hade ni inte varit mer än ett köpelag, nu är ni ett äckligt kulturberikat köpelag, det är illa. I TFF heter våra talanger Viktor Noring, Dennis Melander, Victor Svensson, Jonathan Asp

Dethär med att vi inte har någon publik är rätt skoj att du tar upp, låt säga att vi har 3k i snitt på våra matcher är ungefär 10% av vårt invånarantal, ni hade 14k idag, det är typ 5% av ert invånarantal....hmmmm vem av oss är det som är utan publik och stöd från den lokala befolkningen.

Vill du att jag ska fortsätta trycka ner "ditt" äckliga lag eller räcker det så? Dessutom var du på matchen idag eller gör du som alla andra "mffare", följer matchen via sr.se eller läser på någon annans fejsbook hur det slutade och reagerar efter det...?

Äckliga jävlar är vad ni är.

Inte för att jag vet vad det spelar för roll egentligen.. Utan Rosengård? Durmaz och Jiloan kommer från Örebro. Pekalski från Lund. Agon Mehmeti från Bellevuegården osv osv. Jag tar hellre femtioelva invandrarkillar som är stora talanger än femtioelva Dennis Melander.
Citera
2010-07-24, 22:00
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Sådär förvånande att en äcklig mffare säger att vi inte har några meriter, nej och det har vi inte? Ni har vad på senaste tiden? Ett sm-guld som ni vann tack vare VÅR Peter Abelsson och en dommare som dömde en sjukt felaktig straff till er i guld matchen mot Elfsborg.

Peter Abelsson är från Nybro.
Citera
2010-07-24, 22:04
Bannlyst
Mardi tror att Trelleborgs FF är en stor respekterad klubb

Trelleborg fortsätter att vara ett skämt.
Senast redigerad av niclasmff 2010-07-24 kl. 22:08.
Citera
2010-07-24, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 50-öring.
Inte för att jag vet vad det spelar för roll egentligen.. Utan Rosengård? Durmaz och Jiloan kommer från Örebro. Pekalski från Lund. Agon Mehmeti från Bellevuegården osv osv. Jag tar hellre femtioelva invandrarkillar som är stora talanger än femtioelva Dennis Melander.
Du borde inte mata trollen.

Alla vet att AIK köpte sig till SM-guldet med en intensiv satsning. Nu får de betala priset med en usel ekonomi och placeringar i botten av tabellen. Klart det är enkelt at vara bitter när lag som satsar långsiktigt, och har en bra ekonomi får utdelning. Räddslan att komma efter för mycket i utvecklingen måste vara skrämmande för den stackars Råttan Mardi. Så låt honom sprida sitt trolleri, det är bara ett sätt för honom att hålla tillbaka räddslan.
Citera
2010-07-24, 22:23
Medlem
funerals avatar
Aik och ödmjukhet någon?
Läste en rolig artikel innan dagens match:

http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.2074687/aik-s-hemliga-strategi

- Vi är inte imponerade av Malmö. Vi har visat hur bra vi är. Vi är inte rädda för dem, absolut inte, säger Goran Ljubojevic

- Det kommer bli tufft i morgon (läs i dag), men vi har ingen större respekt för Malmö

- Vi ska inte visa att vi är rädda för dem bara för att det är bortaplan. Vi ska spela som vi gjorde på Råsunda, med samma mentalitet, säger Dulee Johnson

Innan säsongen börja så verkar det redan som spelarna fortfarande var kvar vid sm-guldsfirandet och allt snack om att man fortfarande var guldfavoriter trots ett stort tapp av viktiga spelare.
I slutet på vårsäsongen höll man en betydligt lägre profil.
Men efter tränarbytet och seger mot malmö hemma så sväva man på moln igen.
Man verkar inte vilja inse att man för tillfället inte är bättre än vad tabellen visar. Man försöker visa upp ett självförtroende som inte finns.
Skärper man inte till sig på den biten så kan det mycket väl bli superettan nästa säsong.
Blåvitt visade heller ingen större ödmjukhet under vårsäsongen och därför ligger vi där vi ligger.
Citera
2010-07-24, 23:09
Medlem
Dagens bästa var väl när en ramsa tillägnad en uppvärmande Elanga skakade på Swedbank. En klart tagen Elanga fick gå bort och gömma sig på bänken.

Malmö FF var bra. AIK var mindre bra. Defensiven är bra, däremot blir offensiven lidande när man ligger så lågt med sina skyttegravar. Hade velat ha innan en anfallare till innan fönstret stänger. Den nya juggen sitter i 90 min till och denna värvning kan man ju ha sina åsikter om.

Hade mina farhågor inför dagens match och onsdagens batalj. Dagens insats och resultat var ganska väntad. Spelarna var riktigt slitna på sina håll. Rosenborg blir en rysare. 0-0 eller 1-0 är kanon med tanke på hur offensiven ser ut.

Kontraktet i AS bör fixas men det tyckte man även sist det gick snett.

Dagens +,klacken och Turina som utstrålar pondus som bara det borde innebära nytt kontrakt.
Citera
2010-07-25, 13:32
Medlem
steffeGs avatar
Hur ställer Blåvitt upp idag tro? Samma som sist utöver att Sella går in och Bjarnarson ut?
Citera
2010-07-25, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Hur ställer Blåvitt upp idag tro? Samma som sist utöver att Sella går in och Bjarnarson ut?
Det ryktas väl om att Bärken ska in istället för Bjarnarsson. Vilket kan verka helt galet, men vi behöver fart på mitten, och det kan bärken ge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in