2010-05-09, 21:14
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Nja, mot en plats i Allsvenskan till nästa säsong!
Nämen se!

En AIKare som lyckats använda ironi och direkt gör sig oförstådd utav andra gnagare.

Ironin är slående.
Citera
2010-05-09, 21:24
Medlem
Vuxenkos avatar
Helt underbart med seger, gött också att Flavio fick göra målet!
Citera
2010-05-09, 21:52
Medlem
vonmansteins avatar
jävla skitomgång
Citera
2010-05-09, 21:56
Medlem
AIK är ju ett riktigt publik lag. Heja heja heja
Citera
2010-05-09, 22:09
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HexFlex
AIK är ju ett riktigt publik lag. Heja heja heja

Kom tillbaka när ni lyckas komma över 15.000 någon gång på en match.
Citera
2010-05-09, 22:10
Medlem
LastCaresss avatar
Fan vilken kukmatch. Men Örebro är helt klart bättre på sin plastmatta och borde nog vunnit med fler mål än ett.

För övrigt har jag nog aldrig lyssnat på en sån partisk expertkommentator som Pelle Blohm, vik hädan för fan och ta din subjektivitet med dig (och Yosif Ayuba med för den delen).
Citera
2010-05-09, 22:11
Medlem
groovesnuss avatar
Skön bortaseger mot Halmstad idag, första målet efter 8 sekunder(!). Äntligen har Jonas "Duracellkaninen" Henriksson kommit igång, 2 mål idag (gjorde 10 i fjol...).
Citera
2010-05-09, 22:13
Medlem
Rubarth23s avatar
Åhh helvete vad skönt! Det är en så stor börda som lyfts från mina axlar, men än är det mycket kvar.
Jag kommer i alla fall kunna sova godare än på länge inatt!
Citera
2010-05-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Kom tillbaka när ni lyckas komma över 15.000 någon gång på en match.

Nu vet jag inte vilket lag du håller på, men det kvittar i vilket fall som helst. Att det kommer över 8000 pers till Råsunda idag är jävligt starkt med tanke på tabelläget, motståndet och publiktappet generellt i Allsvenskan.

Att vi i Malmö enbart lyckades komma upp i drygt 9000 förblir en gåta. Oavsett de faktorer som spelade in.
Citera
2010-05-09, 22:14
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Skön och oväntad seger idag. Elfsborg är ju inte precis ett lag man förväntar sig att vinna mot. Nu är det rätt gulsvarta lag som ligger i topp igen.

Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
http://dif.se/diftv/default.asp?id=660 - Djurgårn lanserar sitt webTV-program, lite småroligt och intressant.
Tänkte på två saker när jag kikade lite snabbt..
Först.. Mattias Jonsson lovordar konstgräset. Det var faktiskt lite oväntat. Lät nästan som att han tyckte att det nya konstgräset var bättre än naturgräs att spela på..

Och sen det med Haginge.. Är det sant det han säger? Det lät ju nästan så eftersom ingen dementerade det.. Vad var det för pajas som Djurgården hade hittat egentligen? Hur kan en sån människa ens anställas i en fotbollsklubb?
Citera
2010-05-09, 22:15
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TazT
Nu vet jag inte vilket lag du håller på, men det kvittar i vilket fall som helst. Att det kommer över 8000 pers till Råsunda idag är jävligt starkt med tanke på tabelläget, motståndet och publiktappet generellt i Allsvenskan.

Att vi i Malmö enbart lyckades komma upp i drygt 9000 förblir en gåta. Oavsett de faktorer som spelade in.
Nej, det är verkligen inte starkt.
Det är hur svagt som helst från båda lagen.
Citera
2010-05-09, 22:16
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TazT

Jag var på Råsunda idag. Och HexFlex är fiskrensare och heter Glenn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in