2010-05-08, 10:38
Medlem
Vuxenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratzz
Fast så funkar det ju inte, är ju Bojan Tjerna , Pavey som kämpar där ute, dom andra förtjänar lika lite sin matchtröja som maanoja!

Synd dock att Bojan inte petar sig själv, då jag tycker han har varit dålig dom matcherna jag sett.
Citera
2010-05-08, 11:58
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Hur fasen kan den vara sämst om man jämför med "Kom och ta oss!"?

/feldgrau

Det är väl samma skrot och korn. Rent idiotisk marknadsföring från bägge lagen.

Men efter senaste omgången framstår väl våran som än mer idiotisk.

ALLA TILL RÅSUNDA IMORRN!
Citera
2010-05-08, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Hur fasen kan den vara sämst om man jämför med "Kom och ta oss!"?

/feldgrau

Därför att vi iallafall lever upp till vår slogan...
Citera
2010-05-08, 12:19
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Därför att vi iallafall lever upp till vår slogan...

haha precis! vi sa "Kom och ta oss"! och alla tog oss! Bara GBG som inte lever upp till er!
Citera
2010-05-08, 12:24
Medlem
LastCaresss avatar
http://dif.se/diftv/default.asp?id=660 - Djurgårn lanserar sitt webTV-program, lite småroligt och intressant.
Citera
2010-05-08, 12:30
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
http://dif.se/diftv/default.asp?id=660 - Djurgårn lanserar sitt webTV-program, lite småroligt och intressant.

Glodde klart på det nyss, helt okej, men jag gillar inte Pedda som programledare, ofantligt seg...
Citera
2010-05-08, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Glodde klart på det nyss, helt okej, men jag gillar inte Pedda som programledare, ofantligt seg...
Precis, vill se Wille som programledare.
Citera
2010-05-08, 12:44
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zetterman
Precis, vill se Wille som programledare.

Yes!
Haha, Hagges hörna var jävligt roligt. Nu vet man anledningen till att Djurgårn spelade piss förra våren...

Citera
2010-05-08, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Yes!
Haha, Hagges hörna var jävligt roligt. Nu vet man anledningen till att Djurgårn spelade piss förra våren...

Haha, riktigt kul.
Men samtidigt blev man lite arg då vi spelade uselt under vårsäsongen, och får reda på att sju träningar gick till att springa som ett mongo med bollen, andas på ett konstigt sätt och spänna anus...
Citera
2010-05-08, 12:57
Medlem
Varför hade AIK sin målvaktstränare på bänken som reservmålis? Har inte AIK ett juniorlag el P15-16 lag som de hade kunnat tagit målvakten från och satt på bänken? Snacka om peppning inför kommande året.
Citera
2010-05-08, 12:58
Medlem
Hagge är skön, gillar honom mer och mer. Hoppas han kan ta över mittbacksplatsen så vi slipper se Lyyski nåt mer. Pedda är ingen favorit, gillar även Tommy Jacobsson mer och mer. Kände mig väldigt skeptisk till honom, är fortfarande även om han trots allt skött sig bättre än förväntat.
Citera
2010-05-08, 13:53
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Varför hade AIK sin målvaktstränare på bänken som reservmålis? Har inte AIK ett juniorlag el P15-16 lag som de hade kunnat tagit målvakten från och satt på bänken? Snacka om peppning inför kommande året.
Fast låt säga att Maanoja då skadar sig under en match. Om man tycker att han är nervös lär en 15-årig junior ha skitit ner sig redan när han går in på plan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in