Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Vilken verklighet då? Den som ger fina gräsmattor i både Moskva och på Lerkendal?
Kvällens match, ja va ska man säga?
Ja, Svedala är här i Sverige, så vad som händer utan för landets gränser och hur bra planer som är där.
Är ju rätt ointressant, faktum kvarstår att Svenska planer att spela fotboll på är ett skämt när det kommer till att kunna spela fotboll på.
Citat:
Ursprungligen postat av 2times
Allt är SKIT! Ofattbart hur AIK kan ha blivit så jävla dåliga på några futtiga månader. Aja, ses på Råsunda på söndag.
Jag antar inte utan vad vi alla trodde att AIK inte hade mästarspel i sig detta året pga överprestation förra året.
Och massivt tapp av klasspelare, att de inte skulle vara så bra i år.
Sen att dom var så här dåliga var tom en överraskning för mig.
Sen att IFK skulle ha en så här dåligt spel i AS, är mångfalt mer överraskande.
IFK tror jag kommer tillbaka, för de har bättre spelare som kommer få i ordning på sig.
AIK kommer kanske klara sig kvar, men vem ska visa vägen.
Det är ju bara halvdana spelare som tror de är bra och tror att det är bara säga vi har tagit tripplen.
Så ska andra lag bara vika ner sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Jag är SÅ trött på snacket om mättnadskänsla. Världens sämsta bortförklaring när ett lag suger.
Hur fan kan ett lag vara mätt på framgång som har tre guld sedan WW2?
Angående tavlan i dag så var det väl Pär Karlsson som borde bära hundhuvudet. varför skall han rumla in i sin målvakt? Får se vad fulledulle har för åsikt i ämnet.
Nu är TFF på g också, så ni får se upp i nästa omgång gnaget. He he.
HeIF ser mer och mer ut som en vinnare av AS.
Håller med tror man ett lag fått mättnadskänsla efter staplat hem AS förra året med massa uddamålsvinster.
Så letar man bara dåliga bortförklaringar.
Men problemet är ju för AIK att man urholkat laget på spelare som hade klass.
Sen om det var frivilligt eller inte spelar ingen roll.
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Hur i helvete kunde AIK vinna mot KFF med 3-0? De är ju sämre än sämst för faen. AIK lär åka ur i år om de inte mirakelvärvar i sommar.
Enkla anledningen att även KFF tappat för mycket tongivande spelare.
Sen var det nog en av de tråkigaste matcher jag sett på TV även den andra KFF matchen som IFK vann.
På jordplanen som var, 3 inte så tokiga mål då för IFK.
Men som match att titta på var en pina.