2010-04-20, 15:32
Medlem
NollottAs avatar
så... var är Superettan-tråden?
Citera
2010-04-20, 15:34
Medlem
Sannerligen begåvat att beklaga sig över motvind då det torde vara extremt sällsynt att det inte är lika för bägge lagen, såvitt jag vet byter man nämligen sida efter halvtid. Fast han kanske menar på att vinden gjorde detsamma. Eller insinuerar han månne att Dulees skott blåste in?
Citera
2010-04-20, 15:37
Medlem
Ari.Golds avatar
Omgångens fulaste tränarutstyrsel måste Nanne Bergstrand stå för.

Hur i hela friden får man för sig att ta på sig en jacka och över det en gul ombytsväst?!
Lägg därtill att han gick runt och tittade helt oengagerat ut i det blå så såg han ut som en förrymd dåre.
Citera
2010-04-20, 15:42
Medlem
resses avatar
Nu jävlar är vi tillbaka!

Säger som Burgic : This is just the beginning!!!

Så löjligt att fiskrensare hackar på alla AIK:are när vi kommer in och skriver wihoo 0-3 vinst osv osv..

Är ni ännu bittra över 1a November?

Vad hade Staffan Lindeborg druckit igår? : http://www.youtube.com/watch?v=gVZ8LarSIjU
Citera
2010-04-20, 15:47
Medlem
mexicolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Vad hade Staffan Lindeborg druckit igår? : http://www.youtube.com/watch?v=gVZ8LarSIjU
...eller vad sägs om "Milan Burgic" och "Manåjja"? Många finfina uttal i den matchen, serru!
Citera
2010-04-20, 15:49
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mexicola
...eller vad sägs om "Milan Burgic" och "Manåjja"? Många finfina uttal i den matchen, serru!

Haha ja!
Citera
2010-04-20, 16:48
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Mvh/ Solna - Stockholmsregionens mest framgångsrika fotbollsklubb.

Hmm... Är det pga cupen inget annat lag bryr sig om som du försöker lyfta som guld igen?
Citera
2010-04-20, 17:05
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hmm... Är det pga cupen inget annat lag bryr sig om som du försöker lyfta som guld igen?

Nej vadå? Vi ÄR Stockholmsregionens mest framgångsrika klubb. Ja visst, vi har fler cupguld, mer supercup-guld också för den delen(hehehe) sen ligger vi före er i marathontabellen, CL-gruppspel(gick väl iof inte jättebra, men vi var där!)

Fasiken, om jag räknar alla vinster, alltså ligan, cupen samt supercupen har vi fler medaljer än ALLA andra klubbar i HELA Stockholmsregionen har tillsammans!

nu lite on topic, hur ser skadeläget ut i dif inför dagens match?
Citera
2010-04-20, 17:34
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NollottA
så... var är Superettan-tråden?

https://www.flashback.org/t1036320
Citera
2010-04-20, 18:26
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Jag undrar, hur länge har Kurt-Arne förtroende hos er fans? Jag tycker han ofta kommer med ganska kassa ursäkter vid tvivelaktiga resultat. I halvtidsintervjun tex så gnällde han något om motvind trots att det varken syntes på spelet eller att kommentatorn kände något av det.

Jag tror att Nanne fortfarande har ett hyffsat förtroende hos fansen. Hörde så sent som igår av KFFare på sportpuben där jag såg matchen att denne trodde att KFF kunde åka ur och ändå skulle inte Nanne få sparken. Vet dock inte riktigt om jag själv håller med där.

Den extremt tävlingsinriktade Nanne pratar aldrig tydligt på presskonferenser så jag lägger väldigt sällan någon vikt vid vad han säger efter matcherna, men visst såg han loj ut igår.

Att Krusell inte nämnde vinden är jag inte överhuvudtaget förvånad över. Han är nog den sämste sportkommentatorn jag vet. Fruktansvärt partisk och kommenterar som om det vore radio fastän det är TV!
Citera
2010-04-20, 21:03
Medlem
LastCaresss avatar
Tre poäng är alltid tre poäng även om spelet inte värmde idag direkt.
Det är ju för närvarande superettanklass på kombon Lyyski-Vaiho Hoppas vid satan själv att det blir mer ordning och reda mot Malmö FF (som iofs känns som en given förlust)

Starkt av Åtvid att göra tre mål i alla fall och kul att Rajalakso är tillbaks!
Citera
2010-04-20, 21:34
Medlem
Det är lika bra att erkänna, när HIF satte press hade vi inte en chans. Lantz och Gashi är förmodligen Allsvenskans bästa innermitt och det märktes när dom tog stegen upp i banan. Nu får man hoppas att skadorna på Ofere och Ricardinho inte är så farliga och att vi kan komma tillbaka i slag mot Djurgården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in