2010-05-07, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
AIK vinner aldrig på Malmö Stadion, så att vi skulle göra det i år är alltför otroligt för att det skulle kunna hända...

Jo det är en ren omöjlighet, eftersom vi nuförtiden spelar på Swedbank Stadion, Sveriges modernaste fotbollsarena.
Citera
2010-05-07, 17:37
Medlem
vonmansteins avatar
Det hela blir ju lite lätt komiskt med "Kom och ta oss" Samt Bojans "Skola"

Vad ville man uppnå med dessa kampanjer? Ge tändvätska å samtliga motståndare?

Vilken förankring hade kampanjerna?
Hur såg Ajk på sin egen förmåga?

Lite skillnad när Zoran gick ut å sade "-Det finns risk att allsvenskan blir tråkig i år"

Känns lite som ajk inte bara sköt sig själv i foten utan råkade skjuta av sig båda benen.

Å sedan all denna staus till BW i gnaget? Vad har han gjort som sportchef hitills, som ha varit så himmla bra???

Flavio
Lorentzon
Eguren

Celchino,

är detta eran "sommarbrasse"
eller kommer det en till i sommaren?

F.ö tillåter ekonmin några betydande värvningar?

Skulle vara lite trist om de enda derbyna blir emot BP
Citera
2010-05-07, 17:39
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Jo det är en ren omöjlighet, eftersom vi nuförtiden spelar på Swedbank Stadion, Sveriges modernaste fotbollsarena.
Va?? När hände detta?

Clecio måste vara tidernas skämt, jag tackar högre makter för att han enbart är ett lån som förmodligen inte har särskilt hög lön.
Pertan har varit katastrof likt de flesta i AIK. Han var en av spelarna som jag verkligen trodde skulle utvecklas ett sista steg i år och komma ut i Europa.
Maanoja, ännu en tabbe och 4 insläppta mål. Det räcker nu.
Walker ser pigg ut och bör få fler chanser.
Lundberg stod för ett riktigt fint inhopp, crossbollen till Backman var fin och övriga spelet såg bra ut.
Citera
2010-05-07, 17:40
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein

Vilken förankring hade kampanjerna?
Hur såg Ajk på sin egen förmåga?

Lite skillnad när Zoran gick ut å sade "-Det finns risk att allsvenskan blir tråkig i år"

Känns lite som ajk inte bara sköt sig själv i foten utan råkade skjuta av sig båda benen.

Å sedan all denna staus till BW i gnaget? Vad har han gjort som sportchef hitills, som ha varit så himmla bra???

Flavio
Lorentzon
Eguren

Celchino,

är detta eran "sommarbrasse"
eller kommer det en till i sommaren?

F.ö tillåter ekonmin några betydande värvningar?

Skulle vara lite trist om de enda derbyna blir emot BP
Glöm verkligen inte Jos!

Nej Clecio är inte våran sommarbrasse, det kommer en till. Så sades det tidigare iaf.
Citera
2010-05-07, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein

"Kom och ta oss" är rent idiotiskt. Däremot tycker jag att Bojans skola var rätt harmlös, med glimten i ögat och lite smålustig. Men såhär i efterhand hade man önskat att varenda jävel hållt käften och spelat boll istället, visst, absolut.
Citera
2010-05-07, 17:50
Medlem
Viking-s avatar
Man kan inte alltid utgå ifrån att det kommer att gå åt helvete, det var en rolig grej inför säsongen som ni verkar ha hakat upp er på förjävligt.
Clecio var en chansning, inte tänkt att komma och "rädda" oss, och på papperet var Eguren en drömvärvning som jag tror de flesta sportchefer hade älskat att ro i hamn.
Citera
2010-05-07, 17:59
Medlem
Ah men man kan ju inte hålla för skratt när hans "det kan ni behöva" + hånleendet dyker upp
i http://www.youtube.com/watch?v=709YjUjTzz0

Att sedan musiken spelar ut honom som en dålig version av keyboard cat gör det inte mindre komiskt.

Citera
2010-05-07, 18:03
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Glöm verkligen inte Jos!

Nej Clecio är inte våran sommarbrasse, det kommer en till. Så sades det tidigare iaf.
Ah missade Jos

Han var väl en riktig stämmingshöjare för gruppen bla med Dulle inklippt i ett lagfoto i barcelona.

Citat:
Viking- Man kan inte alltid utgå ifrån att det kommer att gå åt helvete, det var en rolig grej inför säsongen som ni verkar ha hakat upp er på förjävligt.
Clecio var en chansning, inte tänkt att komma och "rädda" oss, och på papperet var Eguren en drömvärvning som jag tror de flesta sportchefer hade älskat att ro i hamn.

Stahare hade iaf siktet inställt på guld vid upptaksträffen. inför 2flax9 så sa samma person att Elfsborg kommer jogga hem detta.

Så utåt sett kan det nog vara klokt att ha en lägre målsättning än den man har inom gruppen.
Citera
2010-05-07, 18:05
Medlem
Rubarth23s avatar
Jag tycker att "Kom och ta oss" blev på tok för stort, Micke sa det som ett motto likt : När vi kör så kör vi!
Sen blev det reklamkampanjer och allt sånt.
Bojans ödmjukhetsskola känns nu rätt skämmig, men jag tycker fortfarande att den är helt fantastiskt genomförd
Jag anser att det är bättre att göra en reklamkampanj och sedan äta upp den än att fega som dif och ha en rätt dålig och efter matchen på sin hemsida. (Ingen reklamkampanj direkt, men snackar om Dembo och "Bojan sa att vi skulle få såhäär mycket torsk").
Tycker att det speglar Magnus "Vi är aldrig favoriter" Haglund.

Och ja, jag är bitter som fan.
Citera
2010-05-07, 18:10
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Jag tycker att "Kom och ta oss" blev på tok för stort, Micke sa det som ett motto likt : När vi kör så kör vi!
Bojans ödmjukhetsskola känns nu rätt skämmig, men jag tycker fortfarande att den är helt fantastiskt genomförd
Jag anser att det är bättre att göra en reklamkampanj och sedan äta upp den än att fega som dif och ha en rätt dålig och efter matchen på sin hemsida. (Ingen reklamkampanj direkt, men snackar om Dembo och "Bojan sa att vi skulle få såhäär mycket torsk").

Ja det är du. Att börja klaga på DIF som har all jävla rätt att håna gnaget efter förra säsongen (bl.a hifdif) är bara löjligt, kom in i matchen för fan och sluta lipa
Citera
2010-05-07, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Nu ser det fan illa ut. Var visserligen inställd på förlust mot IFK, det kändes givet på något vis, men när släppte AIK in fyra mål senast? Minns inte.

Nya tag på söndag, inte ofta jag känner mig såhär nedstämd när det rör AIK.
Fotboll kan va ett rent helvete.
Citera
2010-05-07, 18:18
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:

Är nog redo att satsa min fb balle på att den bannern lades upp tack vare Bojan utalande i spelargången innan matchstart.

Inte blanda äpplen å päron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in