2010-05-06, 22:48
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Jävla zigenare, ni låg inte så långt framför oss.

Låg...

Inte vara ledsen nu. Ni har fortfarande Mutumba, han var grym i dag.

"heyy mannen, jag är dubblish värdelös"
Citera
2010-05-06, 22:49
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Mattsson var den absolut sämsta domaren jag någonsin sett på Stadion. Herre jävlar vad han var ute och cyklade vid många situationer. Hur många gula blev det? 150?
Dessutom hindrade han en passning som skulle gett oss en fin kontring - bollen studsade istället till GAIS, och vips så blev 1-1.
Jävla skämt.

Petter ska heller aldrig få starta igen. Tyvärr, han gör bort sig hela jävla tiden! Haginge var ingen stänkare heller.
Dessutom var GAIS spel vidrigt att se.

Den enda som man kan glädjas åt ikväll är givetvis: 4-0!

Sen kan man ju fråga sig vad Magnusson gjorde för att få det andra gula kortet? Han slutade springa för gaismongot stod i vägen och då fick han helt plötsligt gult.. Ett par situationer efteråt så åker Jonson på en snyting i plytet och lägger sig ner, domaren kommer fram och frågar något och det ser ut som jonson (som den man han är, inte som vissa äckliga gaishoror) bara säger något i stil med "Äh, fick en armbåge på snoken. Men så kan det vara i stridens hetta" vilket är väldigt typsikt för honom att säga. Näe, Då får den där jävla Mattson för sig att langa upp ostskivan i fejset på honom..

Det var så många felbeslut från den domaren så jag vet faktiskt inte var man ska börja?

Angående matchen såg det väldigt bra ut i första förutom gais jävla nummer 11, lintotten som totalt kör över Vaiho och åker ENDAST på gult för det. I andra tog gais över mer och mer och jag måste också få säga grattis till gais för att dela förstaplatsen med Åtvid på att ha mest bortasupportrar på stadion. Det e ju najs =)
Citera
2010-05-06, 22:50
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Ibland är det gött att provocera.
Citera
2010-05-06, 22:50
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Säger bara superettan nästa för AIK. Kvällen seger var underbar, IFK spelade inte sin bästa fotboll, det kan jag erkänna, men AIK var förlorade från första början. En sak är säker, Wesström med sin fula näsa kan knappast leda AIK framåt, gubben stod som en handikappad byfåne längst sidlinjen, rätt komiskt att se. Eventuella stavfel beror på champangen jag drack efter matchen. Jag hoppas verkligen på 3 färska poäng mot Bajs "host host" Gais på måndag..

En stad, ett lag, Forza IFK Göteborg

Leif.Jennekvist / Sveriges framsida Göteborg
Citera
2010-05-06, 22:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Mutumba grym idag? Du skojar?
Citera
2010-05-06, 22:53
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Ibland är det gött att provocera.

Jag är nog ganska modest jämfört med alla hardcore-AIK:are som härjade som
värst här i November förra året. Undrar var dom är nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

Nä, tror du det det?
Citera
2010-05-06, 22:54
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

Ironi Leffe, ironi.

Citat:
Jag är nog ganska modest jämfört med alla hardcore-AIK:are som härjade som
värst här i November förra året. Undrar var dom är nu?

Jadu, inte så lätt att provocera när ens lag spelar skit.
Citera
2010-05-06, 22:55
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Problemet kvarstår dock att ingen kämpar och framför allt är det ingen som springer framåt och erbjuder alternativ för Walkers passningar. Djordjic var väl över medel i AIK idag, men fortfarande inte tillräckligt bra att få behålla sin plats. Han och flera andra borde ge plats åt junisar.
Nu är du ute och cyklar om du påstår att vi ska skicka in junisar. Visst hade det varit kul att se alla junisar från start men nu handlar det om bottenstrid. De unga grabbarna är långt ifrån mentalt redo att ta ansvaret för att vi hänger kvar i AS. Jag håller med om det Fjällström sa i studion. I nuläget behövs laget byggas runt en stark centrallinje, med AIK-hjärta och karaktär. Därefter kan man krydda med unga talangfulla spelare. Säga vad man vill om Bojan men i nuläget ska han med sitt AIK-hjärta vara en given stöttespelare.

I nästa match saknas dock både han och Nisse, vilket är jävligt jobbigt. Tjerna bör nog gå in som central mittfältare och jag tror då att det kan bli en bra balans med Walker framför. Både Eguren och Dulle verkar vara helt under isen.
Citera
2010-05-06, 22:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Jävla zigenare, ni låg inte så långt framför oss.

Låg...
Helt rätt, dom har bara dubbelt så mycket poäng än er nu
Men ni repar er nog en del.
Sen dags att slänga ut kaxigheten och ta in ödmjukheten och börja kämpa(För laget AIK då).
För det är det enda som funkar när man inte har flytet och skickligheten.
Citera
2010-05-06, 22:58
Medlem
Undrar om Dulee Johnson spelar i AIK till hösten, han verkar inte bry sig det minsta av vad som händer på plan.
Citera
2010-05-06, 23:00
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Undrar om Dulee Johnson spelar i AIK till hösten, han verkar inte bry sig det minsta av vad som händer på plan.
Risken finns att han inte gör det. Dock känns det oroande att kanske tre centrala mittfältare (Eguren, Ortiz och Dulle) lämnar i sommar.
Citera
2010-05-06, 23:01
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Risken finns att han inte gör det. Dock känns det oroande att kanske tre centrala mittfältare (Eguren, Ortiz och Dulle) lämnar i sommar.

Vilken klubb skulle köpa Dulee så som han spelar för tillfället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in