Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Mattsson var den absolut sämsta domaren jag någonsin sett på Stadion. Herre jävlar vad han var ute och cyklade vid många situationer. Hur många gula blev det? 150?
Dessutom hindrade han en passning som skulle gett oss en fin kontring - bollen studsade istället till GAIS, och vips så blev 1-1.
Jävla skämt.
Petter ska heller aldrig få starta igen. Tyvärr, han gör bort sig hela jävla tiden! Haginge var ingen stänkare heller.
Dessutom var GAIS spel vidrigt att se.
Den enda som man kan glädjas åt ikväll är givetvis: 4-0!

Sen kan man ju fråga sig vad Magnusson gjorde för att få det andra gula kortet? Han slutade springa för gaismongot stod i vägen och då fick han helt plötsligt gult.. Ett par situationer efteråt så åker Jonson på en snyting i plytet och lägger sig ner, domaren kommer fram och frågar något och det ser ut som jonson (som den man han är, inte som vissa äckliga gaishoror) bara säger något i stil med "Äh, fick en armbåge på snoken. Men så kan det vara i stridens hetta" vilket är väldigt typsikt för honom att säga. Näe, Då får den där jävla Mattson för sig att langa upp ostskivan i fejset på honom..
Det var så många felbeslut från den domaren så jag vet faktiskt inte var man ska börja?
Angående matchen såg det väldigt bra ut i första förutom gais jävla nummer 11, lintotten som totalt kör över Vaiho och åker ENDAST på gult för det. I andra tog gais över mer och mer och jag måste också få säga grattis till gais för att dela förstaplatsen med Åtvid på att ha mest bortasupportrar på stadion. Det e ju najs =)