2010-04-26, 03:02
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytkis
Jag har säkra källor och är med i ferman bois. Lita på mig.

Ungefär så löjligt är inlägget som drog igång drevet.. Det kan måhända stämma men tycker det är så skevt att slå på stora paniktrumman utifrån ett inlägg på gf.

Varför det, dom har ju haft rätt förut?

Angående Eguren,Flavio,Jerry Bengtson..

Ne nu försöka sova, ber till gud att jag inte vaknar upp med svarta rubriker om AIK!
Senast redigerad av resse 2010-04-26 kl. 03:06.
Citera
2010-04-26, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Varför det, dom har ju haft rätt förut?

Angående Eguren,Flavio,Jerry Bengtson..

Det skulle sannerligen vara en mörk dag för AIK, oavsett skäl till flytten. Men tills det är officiellt så förutsätter jag att vi seglar vidare med Stahre vid rodret.
Citera
2010-04-26, 03:17
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Namn: Insyn
Sänt: 2010-04-26 02:01:00
Sluta prata som om det vore ett rykte. Jag skriver inte om rykten. Det är FAKTA! Och den som på fullaste allvar tror att pengarna för Stahre kommer gå till det sportsliga borde veta bättre vid det här laget.

Absolut sista inlägget från mig nu. Men sluta tro att det är ett rykte, det är spikat och klart. Ledningen har redan ok:at det.

Och nej, jag kommer inte droppa några källor. Kan dock säga att det kommer inifrån AIK.

Saxat ifrån GF

Blir det Alm & Baxter i derbyt?
Citera
2010-04-26, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Saxat ifrån GF

Blir det Alm & Baxter i derbyt?

Men allvarligt.. JAG (anonym internetforumanvändare) SKRIVER INTE RYKTEN, DET ÄR FAKTA! Det kommer inifrån AIK! Jaja, stämmer det inte har h*n iaf lyckats sabba nattsömnen för bra många aikare.
Citera
2010-04-26, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytkis
Men allvarligt.. JAG (anonym internetforumanvändare) SKRIVER INTE RYKTEN, DET ÄR FAKTA! Det kommer inifrån AIK! Jaja, stämmer det inte har h*n iaf lyckats sabba nattsömnen för bra många aikare.

Mjo, försökt mig på att sova men var tvungen att stiga upp för att hitta senaste "infon".

Hoppas att man snabbt får reda på sanningen, börjar bli dålig i magen här!
Citera
2010-04-26, 06:04
Medlem
Ari.Golds avatar
http://www.fotbollsverige.se/news_show_stahre-lamnar-aik.html?id=9765533

Nej, det stämmer nog.

.................................................. ...................................
Citera
2010-04-26, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
http://www.fotbollsverige.se/news_show_stahre-lamnar-aik.html?id=9765533

Nej, det stämmer nog.

.................................................. ...................................

Pfft, artikeln är inte trovärdig på något sätt, hoppas in i det sista att Stahre och Björn stannar!
Citera
2010-04-26, 07:03
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingeliv
Pfft, artikeln är inte trovärdig på något sätt, hoppas in i det sista att Stahre och Björn stannar!

Ingeliv... Alldeles för många uppgifter från olika håll att det är klart.
Vi får nog helt enkelt acceptera detta.
Citera
2010-04-26, 07:14
Medlem
_slipknot1_s avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article7020105.ab

Aftonbladet hakar på och källhänvisar till ovan nämnda sajt.
Citera
2010-04-26, 07:46
Medlem
Salorms avatar
haha, ett rykte pa gf och varenda sork gar i taket direkt.
Ska nog fixa in ett par anvandare dit och starta lite ondsinta rykten da och da!

Ontopic: Ikvall spelar vi X mot MFF och bevisar annu en gang att vi maste mota lag som haller i taktpinnen for att gora godkanda resultat!

PS: Nagon som vet hur man far svenskt tgb pa en samsung omnia?
Citera
2010-04-26, 07:55
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
haha, ett rykte pa gf och varenda sork gar i taket direkt.
Ska nog fixa in ett par anvandare dit och starta lite ondsinta rykten da och da!

Ontopic: Ikvall spelar vi X mot MFF och bevisar annu en gang att vi maste mota lag som haller i taktpinnen for att gora godkanda resultat!

PS: Nagon som vet hur man far svenskt tgb pa en samsung omnia?

Har du tagit syra? Jag förstod ungefär noll av det du sa.
Citera
2010-04-26, 09:14
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Har du tagit syra? Jag förstod ungefär noll av det du sa.

Det kan inte vara lätt att vara sork?
Vad jag sa är att varenda ajkare går i taket av ett rykte som började spridas på GF innan det är bekräftat från aik-håll. GF som har ungefär lika hög sanningshalt som sagoscenen.
För att göra en lång historia kort så ska jag börja använda mitt trollkonto på GF och sprida ondsinta rykten lite då och då för att röra om i grytan.

Och till det viktiga, ikväll kommer vi kryssa mot mff och börja vår resa närmare mitten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in