2010-05-03, 16:41
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Det stämmer väl inte, Gruppspelet i nästa upplaga av CL spelas väl innan den allsvenska säsongen är avgjord. Om däremot AIK skulle gå vidare från gruppen i CL ( ) samtidigt som de ligger på nedflyttningsplats så hade det blivit intressant.

Får rätta mig själv, jag antar att gruppspelet börjar innan allsvenskan avslutas men gruppspelet avslutas efter allsvenska säsongen. Däremot så skulle väl laget vara tvunget att komma till typ semi eller något innan superettan skulle dra igång. Innan man verkligen skulle kunna kalla det att spela i superettan och i CL.

Heja GAIS!
Ja, du har rätt men förstod vad jag menade iaf!
Citera
2010-05-03, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Ja, du har rätt men förstod vad jag menade iaf!

Jag skulle tycka det var extremt komiskt om AIK spelade CL samt åkte ur allsvenskan, hoppas dock mer på att AIK hänger kvar vilket jag tror de gör. Skulle vara kul för svensk fotboll om vi äntligen fick in ett lag i CL igen dock. Skitsamma vilket, bara vi sätts på kartan igen.
Citera
2010-05-03, 17:24
Medlem
VonRofs avatar
Bra jobbat att målvakten får all skit i gnaget när laget släppt in minst antal mål. Alkis-negern Dulle kanske skulle knipa igen lite, men vad begär man av en gnagare liksom..
Citera
2010-05-03, 17:28
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Hahaha, båda lagen var lika jävla dåliga igår.... ja ni vann matchen på tur vad är så jävla svårt att förstå? ifall vi skulle fått straffen så hade det stått 2-0 och en helt annan match!

Vilket jävla önsketänkade, DIF var bättre. Aiks anfallsspel obefintligt.
Citera
2010-05-03, 17:37
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Vafan sluta gnälla på Wesström.

– Horribelt! En jävla dålig igångsättning

Är väl ganska rättfärdigad kritik? Vad Dulee däremot pratar om är ett annat kapitel.

Visst måste en tränare få kritisera sina spelare. Men att "Xavi" säger som han säger
är helt åt helvete. 10 mål i baken är inte så farligt, Ellos har släppt in 12 men gjort
19 framåt, AIK har gjort 6.
Citera
2010-05-03, 17:59
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mexicola
Jag såg inte matchen på tv. Jag var där. Västra, för att vara mer exakt.

Inget av lagen gjorde särskilt bra ifrån sig. Ja, Djurgården vann, men hade jag varit djurgårdare hade inte jag varit nöjd med den match som spelades igår heller. Ett jävla snubbelkalas var var det var, med lyckträffar snarare än skicklighet. Från bådas sida. Men visst, Djurgården snubblade på och hade fler lyckträffar än AIK. Annars hade ju inte resultatet sett ut som det nu gör.

Nej.
Jag var på Skytteholm när Maanojas ben gick av, fy fan för att repa sig efter den skadan. Men det är mycket som måste putsas upp, att bara skylla på målvakten brukar ju sällan vara hela sanningen.

Ta en titt på tabellen så ser Du vilket lag som är bäst.

Tabellen ljuger inte!

Jag såg åxå matchen via Csports. Antar att Du inte sett ngt sammandrag.

Att påstå att båda lagen vara LIKA DÅLIGA

Vilka lyckträffar tänker Du specifikt på?
Citera
2010-05-03, 18:13
Medlem
resses avatar
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.1975082/hedman-hor-aik-av-sig-sa-lyssnar-jag

Ja tack till Hedman, kan fan inte bli sämre iaf!
Citera
2010-05-03, 18:16
Moderator
vfs avatar
Citat:
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.1975082/hedman-hor-aik-av-sig-sa-lyssnar-jag

Om AIK värvar Hedman har dom större problem än vad jag trodde. Måste vara en desperat
Hedman utan pengar som pratat med Expressen.
Citera
2010-05-03, 18:17
Medlem
Brullas avatar
Citat:

Han har ju till skillnad från Lee Baxter faktiskt varit en bra målvakt en gång i tiden. Tror dock inte att hans fysiska status är något vidare.
Citera
2010-05-03, 18:20
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Om AIK värvar Hedman har dom större problem än vad jag trodde. Måste vara en desperat
Hedman utan pengar som pratat med Expressen.

Sveriges största loser... Var inte han dopad förresten? Inga konsekvenser för det?
Citera
2010-05-03, 18:24
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Sveriges största loser... Var inte han dopad förresten? Inga konsekvenser för det?
Han var inte aktiv fotbollsspelare när han var dopad (om han inte spelade i div. 6). Om vi ska värva honom bör man dock så klart se till att han inte har några otillåtna substanser kvar i kroppen.
Citera
2010-05-03, 18:25
Moderator
vfs avatar
Vem kunde trott före säsongen att både AIK och Blåvitt skulle starta så förbannat
knackigt? Precis allt självförtroende är dessutom bortblåst och inget av dom lagen lär
spela vacker fotboll innan uppehållet. Det långa uppehållet kommer extremt lägligt.

Jag har läst början på tråden igen, det är lite "roligt" faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in