2010-04-24, 19:57
Medlem
AndrewRyans avatar
Förhandsfavoriten till guldet förlorar mot det av alla tippade bottenlaget, vad är det som händer? Det är ju långt kvar av serien och så men det är ju inte omöjligt att någon av förra årets topplag GBG, AIK, KFF åker ur...
Citera
2010-04-24, 19:58
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Jag antar och hoppas att du är ironisk?
Tolka det hur du vill
Citera
2010-04-24, 20:00
Medlem
William.Ls avatar
Åtvidaberg verkar ha kommit igång rejält nu de senaste två matcherna. Lite oflyt i matchen mot Djurgården men idag visade dem att de kan spela fotboll.
Citera
2010-04-24, 20:04
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
ÅFF hade nog knappt hängt kvar i årets superettan, starkt jobbat Gbg
Citera
2010-04-24, 20:10
Medlem
_slipknot1_s avatar
Luftslottet Göteborg ser ut att ha sprängts ca: ett år för sent. Utan Hysén är det ett mittenlag.

AIK envisas att spela med Bojan...

Martin Hansson visar varför han är VM-domare!!

Åtvid gör 2 mål i rätt kasse, mot tungt guldtippade Göteborg!!

Nu förstår jag varför vi vann Supercupen men att de tog 7 omgångar innan första segern i AS.
Citera
2010-04-24, 20:25
Medlem
Rubarth23s avatar
Men för i helvete!
Jag mår så jävla dåligt nu, difs missade guld hamnar i skymundan, nu känner jag bara en sån ofantlig besvikelse.
Orkar inte ge någon sammanfattning av matchen, men plus till:
Backman, som såg väldigt bra ut, även om han var nära att klanta till det några gånger.
Christoffer Eriksson som jag bara sett ytterst lite på försäsongen, men han ser sjukt intressant ut!
Martin, inte så bra spelinsats, men man märker att han börjar bli en poängspelare nu.
Engblom, piggt inhopp.

Minus till:
Eguren, kommentar överflödig hur många passningar slog han bort!?
Bojan, nej nej nej, det funkar verkligen inte, bänka honom!
Burgic, helt iskall.
Ortiz, kladdar på bollen i onödan och man ser knappt skymten av hur mästerlig han var ifjol.

Missade säkert någon.

Avslutar inlägget med sången som sjöngs när matchen avslutades.
Skicka hem Eguren!
Citera
2010-04-24, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Tolka det hur du vill
Nej, jag väljer att inte tolka överhuvudtaget och gräva ned mig djupare i min ångestgrop.
Citera
2010-04-24, 20:28
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Men för i helvete!
Jag mår så jävla dåligt nu, difs missade guld hamnar i skymundan, nu känner jag bara en sån ofantlig besvikelse.
Orkar inte ge någon sammanfattning av matchen, men plus till:
Backman, som såg väldigt bra ut, även om han var nära att klanta till det några gånger.
Christoffer Eriksson som jag bara sett ytterst lite på försäsongen, men han ser sjukt intressant ut!
Martin, inte så bra spelinsats, men man märker att han börjar bli en poängspelare nu.
Engblom, piggt inhopp.

Minus till:
Eguren, kommentar överflödig hur många passningar slog han bort!?
Bojan, nej nej nej, det funkar verkligen inte, bänka honom!
Burgic, helt iskall.
Ortiz, kladdar på bollen i onödan och man ser knappt skymten av hur mästerlig han var ifjol.

Missade säkert någon.

Avslutar inlägget med sången som sjöngs när matchen avslutades.
Skicka hem Eguren!

Hur svårt kan det vara att förstå att om bollarna uteblir så är det omöjligt att glänsa som en boxspelare...Han fick väl ett inlägg på hela matchen...annars håller jag med.
Citera
2010-04-24, 20:37
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Nej, jag väljer att inte tolka överhuvudtaget och gräva ned mig djupare i min ångestgrop.

Äääh, gaska upp dig! Nästa år kommer vi att vara ett topplag...

...i Superettan.

För att förtydliga: IFK har nu förlorat mot TFF som hade typ tio man borta samt Åtvid som inför dagens match hade 2 poäng på sju matcher och gjort ett (ETT!) mål.

Om inte detta är ett bevis på att situationen inom Blåvitt just nu är utom all kontoll, så säg.
Citera
2010-04-24, 20:43
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Tobbe tillbaka först efter VM-uppehållet!

Blåvitts läkare rasande när Söder byttes in eftersom risken är stor att Söder skadar sig på nytt!

http://ifkgoteborg.blogspot.com/2010/04/tobias-hysen-borta-till-och-med-augusti.html

Som sagt, det kan hela tiden bli värre.
Citera
2010-04-24, 20:44
Medlem
Jag undrar hur länge Rehn/Olsson kan sitta kvar, jag vet inte ens säkert om jag tycker de borde det.

Å ena sidan har de varit framgångsrika i tre säsonger och slussat fram en hel mängd tanalnger till A-truppen. Å andra sidan finns det ju en gräns för hur länge man kan låta tränare underprestera med en trupp.
Citera
2010-04-24, 20:47
Medlem
Rubarth23s avatar
Måste säga att det är jävligt starkt av Söder att göra mål igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in