2010-04-26, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Jag tror knappast att Mjällby lämnar Celtic efter en halv säsong.
Tror knappast att han kommer få förnyat förtroende. Han var bara en nödlösning och hade bara en titel kvar att spela om. Då åkte man ur cupen mot något brögäng. Inte en chans att Lennon/Mjällby kommer vara tränare där nästa säsong.
Citera
2010-04-26, 17:01
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Hur har inte du lyckats bli avstängd härifrån än? Pajas

Fast det har väl inget med saken att göra. Det han menar är ju bara att när det går dåligt för Kalmar eller något annat random lag bryr sig inte SvFF men när det börjar gå dåligt för Stockholmslagen så ska det in och ändras.

Huh?

Jag tycker bara att Stahre är så satans feg och lämnar oss i skiten

Kopierar lite från GF!

" Önskar inte Micke mer lycka i Grekland än jag önskar Micke B lycka i bajen. Att lämna skutan nu! Riktigt illa och som jag skrev tidigare...

Micke Stahre kanske inte va rätt man för AIK trots allt. Vad AIK behöver är en stark man som kan leda AIK i motgång (att träna AIK i medgång är nog ganska "enkelt"), något MS uppenbarligen inte klarade av. För hur många här tror att Stahre hade hoppat av för ett grekiskt skitlag om AIK legat etta i allsvenskan? Knappast va?

SVIKARE, tack för 2009, dra nu åt h-vete"
Citera
2010-04-26, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Jag tror knappast att Mjällby lämnar Celtic efter en halv säsong.
Vem vet, skotska ligan är ju inte så sexig och Celtic har det ju tufft nu. Om det går att ordna ekonomiskt så vore det nog en bra lösning för AIK. En kille som fans och spelare har respekt för och som kan se på saker med lite nya ögon. Men det är bara en spekulation.
Citera
2010-04-26, 17:02
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det tillhör dock ofta praxis att man skriver in en klausul om att tränaren kan bryta kontraktet om utländska erbjudanden dyker upp. Jag tror nog att de flesta allsvenska tränarna har det.

Magnus Pehrsson hade en klausul att han fick lämna GAIS för X antal miljoner om en utländsk klubb ville ha honom. Det hör knappast till praxis att de får lämna gratis om de är kontrakterade.
Citera
2010-04-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Vem vet, skotska ligan är ju inte så sexig och Celtic har det ju tufft nu. Om det går att ordna ekonomiskt så vore det nog en bra lösning för AIK. En kille som fans och spelare har respekt för och som kan se på saker med lite nya ögon. Men det är bara en spekulation.

Det får vi verkligen hoppas inte händer. Mjällby är en profil för många (för mig exempelvis) och borde inte riskera sin "hjältestatus" på Råsunda genom att göra en Maradona.
Citera
2010-04-26, 17:08
Medlem
bosvens avatar
WTF
Vet inte varför man ska byta tränare varje år??Nu har vi haft 2 grymma tränare i gnaget som säkert velat vara kvar till 100%!!..Tolkar man Nisses uttalande så misstänker jag spelsystem vissa inte lirar med eller annat..Rätt säker på Stahre hade mycket och ge ännu..

Tappar man 3-4 spelar som var självskrivna topp spelare så kan man inget annat tro om laget i år..

Säger Kör hårt Stahre och kom igen när vi som mest behöver dig igen
Citera
2010-04-26, 17:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Magnus Pehrsson hade en klausul att han fick lämna GAIS för X antal miljoner om en utländsk klubb ville ha honom. Det hör knappast till praxis att de får lämna gratis om de är kontrakterade.

Du hade Pehrsson en dålig agent som inte fick igenom en sådan klausul. Det är rätt vanligt.
Citera
2010-04-26, 17:19
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Du hade Pehrsson en dålig agent som inte fick igenom en sådan klausul. Det är rätt vanligt.

Ja, det vet säkert du.
Citera
2010-04-26, 17:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Huh?

Jag tycker bara att Stahre är så satans feg och lämnar oss i skiten

Kopierar lite från GF!

" Önskar inte Micke mer lycka i Grekland än jag önskar Micke B lycka i bajen. Att lämna skutan nu! Riktigt illa och som jag skrev tidigare...

Micke Stahre kanske inte va rätt man för AIK trots allt. Vad AIK behöver är en stark man som kan leda AIK i motgång (att träna AIK i medgång är nog ganska "enkelt"), något MS uppenbarligen inte klarade av. För hur många här tror att Stahre hade hoppat av för ett grekiskt skitlag om AIK legat etta i allsvenskan? Knappast va?

SVIKARE, tack för 2009, dra nu åt h-vete"
Och du är så dum att du inte fattar att dom hade kickat han ändå, nu slapp dom betala lön för skrället.
Du borde vara tacksam, men tanke verksamheten är väl inte på topp hos dig.
Citera
2010-04-26, 17:44
Medlem
RuterKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Fast det har väl inget med saken att göra. Det han menar är ju bara att när det går dåligt för Kalmar eller något annat random lag bryr sig inte SvFF men när det börjar gå dåligt för Stockholmslagen så ska det in och ändras.

Fast om du läser lite så märker du att du har verkligen fel (och rydström också för den delen) i allt du säger. Utredningen drogs igång av sef, inte svff, och den drogs igång i januari, alltså innan säsongen började. Så rydström förblir en bitter bondläpp som gör och säger vad som helst för lite uppmärksamhet.
Citera
2010-04-26, 17:48
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Micke Stahre är en HORA. HORA HORA!!!!

Hoppas du misslyckats totalt i Grekland din jävla svikare!

Nu går vi mot toppen med Don Björn i rodren!

Se upp Sverige, Här kommer GNAGET!

Du är förstås helt lojal emot din arbetsgivare? Du har aldrig bytt jobb?

Om Du inte är en egen företagare så är Du åxå en Hora.
Citera
2010-04-26, 17:54
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Du är förstås helt lojal emot din arbetsgivare? Du har aldrig bytt jobb?

Om Du inte är en egen företagare så är Du åxå en Hora.

Haha jag fick jobb idag

och nej ifall jag hade fått chansen och träna AIK så hade jag tackat nej alla gånger i veckan till 10 mille och ett ruttet lag i Grekland!

Är man AIKare så är man!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in