2010-04-26, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlhenrik_
På vilket sätt är du kluven? Det är knappast MS fel att det ser ut som det gör. Materialet är tyvärr inte bättre än resultaten visar. Vilken jävla chock om det stämmer. Tack för den nattsömnen.

Det är uppenbarligen inte mickes fel att det går som det går, däremot är det hans fel att han sticker så fort det börjar blåsa kallt, hoppas bara det är rykten..
Citera
2010-04-26, 01:26
Medlem
karlhenrik_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Njae.

Bättre resultat kan man kräva. Så du menar att vi hör hemma i bottenträsket? Förluster mot HBK och GA&IS är vad man kan förvänta sig?

GAIS: Med den målvaktsinsatsen hade inte ens Man Yoo vunnit den matchen. Ett riktigt bottennapp även spelmässigt.

HBK: Otur. Vi gör en spelmässigt helt okej match. Sen är det naturligtvis olyckligt att Halmstad gör ett slumpmål i 90:e minuten.

Jag trodde också det till en början, med fjolåret i färskt minne. Men vissa spelare är helt enkelt bara komplementspelare. Örlund, Jos och Obolo var navet som gjorde resten av laget bra. Alla spelare har inte den egenskapen och i AIK 2010 är det en riktig bristvara på sådana karaktärer.

Vi har sålt Seriens bästa/Topp 3 anfallare, mittback och målvakt och ersatt med, ja vad? Tabellplaceringen är ingen jätteöverraskning för åtminstone mig.
Citera
2010-04-26, 01:34
Medlem
Lesras avatar
http://fotbollsverige.se/news_show_stahre-lamnar-aik.html?id=9765533

Man får väl tacka och bocka för trippeln, men för jävligt att han känner att han måste avgå efter 7 matcher... Styrelsen kan väl inte ha haft så jävla höga krav efter att vi har sålt våra bästa spelare från förra året...
Citera
2010-04-26, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra
http://fotbollsverige.se/news_show_stahre-lamnar-aik.html?id=9765533

Man får väl tacka och bocka för trippeln, men för jävligt att han känner att han måste avgå efter 7 matcher... Styrelsen kan väl inte ha haft så jävla höga krav efter att vi har sålt våra bästa spelare från förra året...

Hans källa är Gnagarforum.
Citera
2010-04-26, 01:40
Medlem
Lesras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Hans källa är Gnagarforum.

Ja, det råder det ingen tvekan om.

Fan vad tungt allt känns helt plötsligt...
Citera
2010-04-26, 01:48
Medlem
karlhenrik_s avatar
Om det här uppgifterna stämmer har vi precis slängt bort ett långsiktigt arbete på 5 år. Rikard Norling byggde upp detta AIK efter degraderingen -04. När han väl försvann var hans självklara ersättare Mikael Stahre som skulle fortsätta leda AIK i sann AIK-anda. Tyvärr finns det ingen inom organisationen som kan leda det arbetet vidare. Jo, en. Stuart Baxter och cirkeln hade varit sluten, men det ser jag som knappast troligt.
Citera
2010-04-26, 02:18
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlhenrik_
Om det här uppgifterna stämmer har vi precis slängt bort ett långsiktigt arbete på 5 år. Rikard Norling byggde upp detta AIK efter degraderingen -04. När han väl försvann var hans självklara ersättare Mikael Stahre som skulle fortsätta leda AIK i sann AIK-anda. Tyvärr finns det ingen inom organisationen som kan leda det arbetet vidare. Jo, en. Stuart Baxter och cirkeln hade varit sluten, men det ser jag som knappast troligt.

Hela denna säsong känns som 2004, och om nu det är sant att Micke Stahre avgår så blir det nog Superettan....

Den stora frågan är ju, VEM FAN SKA TA ÖVER?!

Alltså vafan händer?!!!!!!!

Edit : http://fotbollsverige.se/blogg_show_stahre-lamnar---wesstrom-foljer-med.html?id=9765636
Citera
2010-04-26, 02:47
Medlem
Tills det presenterats något ytterligare än artiklar som bygger på ett uttalande av en (!) användare på GF tar jag det med en stor nypa bajs. Så jävla trött på alla med sina "säkra källor" inom AIK.
Citera
2010-04-26, 02:51
Medlem
Lesras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytkis
Tills det presenterats något ytterligare än artiklar som bygger på ett uttalande av en (!) användare på GF tar jag det med en stor nypa bajs. Så jävla trött på alla med sina "säkra källor" inom AIK.

Användaren på GF är från FB, och de brukar ha rätt bra koll.
Hoppas att han stannar... Vem ska kunna ta över nu? Baxter? Mjällby??
Citera
2010-04-26, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra
Användaren på GF är från FB, och de brukar ha rätt bra koll.
Hoppas att han stannar... Vem ska kunna ta över nu? Baxter? Mjällby??

Ringde nyss upp Stahre, han blev milt sagt förvånad i sitt nyvakna tillstånd och visste ingenting om saken. Önskade honom en god natt och lycka till mot helsingborg vilket han tackade för genom att lägga luren i örat på mig.
Citera
2010-04-26, 02:54
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytkis
Ringde nyss upp Stahre, han blev milt sagt förvånad i sitt nyvakna tillstånd och visste ingenting om saken. Önskade honom en god natt och lycka till mot helsingborg vilket han tackade för genom att lägga luren i örat på mig.

haha vad rolig du var nu!
Citera
2010-04-26, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av resse
haha vad rolig du var nu!

Jag har säkra källor och är med i ferman bois. Lita på mig.

Ungefär så löjligt är inlägget som drog igång drevet.. Det kan måhända stämma men tycker det är så skevt att slå på stora paniktrumman utifrån ett inlägg på gf.
Senast redigerad av Rytkis 2010-04-26 kl. 03:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in