2010-04-07, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Otroligt skönt att se nytt gräs läggas ut på Råsunda: http://www.youtube.com/watch?v=C0M5GoaKJ38

Ja. Dock tror jag inte det hjälper AIK ett dugg faktiskt. Spelidé och kämpaglöd måste finnas innan man klagar på underlaget. Något som inte finns i AIK i år (hittills).
Citera
2010-04-07, 14:05
Medlem
Gårdarna har väl ingen anledning att grina för att dom spelar derbyn på AIKs hemmaplan. Dom har ju gjort valet att spela sina derbymatcher där så jag fattar inte vad ni grinar om.
Citera
2010-04-07, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tridde
Gårdarna har väl ingen anledning att grina för att dom spelar derbyn på AIKs hemmaplan. Dom har ju gjort valet att spela sina derbymatcher där så jag fattar inte vad ni grinar om.

Nåja, SvFF flyttade IFK matchen till Råsunda på grund av att det är en högriskmatch. Att man kan besluta det innan säsongen när den spelas i augusti/september är helt otroligt. Sen när är Råsunda säkrare än Stadion.

Visserligen en annan fråga men, gnälla får man alltid göra.
Citera
2010-04-07, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Var Oremo bra igår?

2 tunga skador för AIK och Gbg, Dulee Johnson fick en ny skada på fotleden, står dock inte på AIKfotboll.se hur länge han blir borta. Hysén fick en bristning igår och blir borta i ca 2 veckor.
Fast Hysén verkar bara missa matchen mot BP så det ska nog inte vara så allvarligt. Då känns Dulees skada allvarligare om man inte kan bedöma när han kommer tillbaka.
Citera
2010-04-07, 14:39
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tridde
Det där är ju en sanning med modifikation. Jag tror samtliga Djurgårdare både i och utanför föreningen helst vill att derbyn spelas på stadion, men förbundet vill ja ha pengar i sin kassa.
Citera
2010-04-07, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det där är ju en sanning med modifikation. Jag tror samtliga Djurgårdare både i och utanför föreningen helst vill att derbyn spelas på stadion, men förbundet vill ja ha pengar i sin kassa.

Tror du verkligen vår styrelse vill spela derbyna på Stadion? Det tror inte jag.
Citera
2010-04-07, 15:08
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Otroligt skönt att se nytt gräs läggas ut på Råsunda: http://www.youtube.com/watch?v=C0M5GoaKJ38
Svff står väl för kalaset?
Citera
2010-04-07, 15:08
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuterKung
Ska bli VÄLDIGT intressant att se vilken elva Stahre skickar ut på söndag, tycker verkligen att Bojan var sämst på plan mot ösk, han har varit värdelös i samtliga matcher men verkar ju få spela ändå. Sjukt mycket som måste bli bättre. Lyckligtvis är det ju inge andra förväntade topplag som direkt går som tåget.

Bojan är avstängd inför nästa match. Tror jag.
Citera
2010-04-07, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Bojan är avstängd inför nästa match. Tror jag.

Ja, tre gula har han dragit på sig.
Citera
2010-04-07, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst

Så här lät det 2001
http://www.dif.se/sidor/nyheter/nyheter.asp?action=view&id=1043&typ=2

Bajen struntade i dom ekonomiska aspekterna, det gick ju som det gick också
Citera
2010-04-07, 17:47
Medlem
Sweeper80s avatar
Såg precis bilderna från MFF-HBK. Martin Hansson måste ju förfan stängas av nu! Vad fan sysslar karln med? Hur många missar får man göra som domare?

Mike Dean... Nevermind...
Citera
2010-04-07, 17:56
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Han var inblandad i målet när han bröt och tog boll och spelade Youssef som spelade Hellquist som gjorde mål. Annars var han osynlig, men han har en otacksam roll också som han inte passar för direkt.

Dessutom var han spyfärdig och på väg att bli sjuk. Läste det i någon kvällstidning.
Med tanke på det var han fullt godkänd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in