2010-03-15, 18:18
Medlem
Hajvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Det enda positiva hittills med omgång 1 är att jyrgårn fick stryk..

Även att de stora "trippelmästarna" inte pallade Mjällby
Citera
2010-03-15, 18:28
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Det enda positiva hittills med omgång 1 är att jyrgårn fick stryk..

Måste säga att det såg positivt ut för aik, hoppas det håller i sig!
Citera
2010-03-15, 18:32
Medlem
whus avatar
Har dålig koll på AIK eftersom jag inte följer deras matcher, men hur har Sebastian Egúren sett ut mot Göteborg och Mjällby?
Citera
2010-03-15, 18:33
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Har dålig koll på AIK eftersom jag inte följer deras matcher, men hur har Sebastian Egúren sett ut mot Göteborg och Mjällby?
Helt jävla värdelös. Ligger mest o gnäller på plan.
Citera
2010-03-15, 18:33
Medlem
Vuxenkos avatar
Citat:

Han var ingen höjdare mot IFK, och Mjällby matchen missade jag för att jag var i Sälen, men har hört att han var värdelös i den
Citera
2010-03-15, 18:38
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Han har knappast övertygat. Man ser väl kanske att han itne är helt värdelös. Men han är, i mitt tycke, inte den bästa spelaren för laget. Alltså tycker jag att han ska bänkas. Vi ägnar oss inte åt välgörenhet för att den grinollen ska få åka till sydafrika. Som jag ser det så tar han en plats från en gnagare i startelvan. Jag hade tex hellre sett både Pontus och Walker från start igår än Eguren.
Citera
2010-03-15, 18:42
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlabh
Vad menar du? Att om AIK spelar dåligt mot BP, Gais och Örebro så får Stahre foten? Har väldigt svårt att se det.
Men visst kan det dessvärre börja blåsa kallt hos oss supportrar. Tålamod är inte AIK:ares starka sida ...

Njae, det börjar väl luta åt foten då. Som alla vet så har vi inte världens tålmodigaste supportrar.
Citera
2010-03-15, 18:44
Medlem
whus avatar
Åfan, kvicka svar och uteslutande negativa. Kan ju vara så när de kommer till nya klubbar men det värsta i det här fallet är att han inte har så många matcher på sig att komma in i laget.
Citera
2010-03-15, 18:46
Medlem
neguins avatar
http://img638.imageshack.us/img638/1355/img680701.jpg

Forza Malmö - Heja di Blåe

edit: startelva

Johan Dahlin

Ulrich Vinzents
Daniel Andersson
Jasmin Sudic
Markus Halsti

Guillermo Molins
Wilton Figueiredo
Robert Åhman Persson
Jeffrey Aubynn

Daniel Larsson
Agon Mehmeti

luktar seger!!
Senast redigerad av neguin 2010-03-15 kl. 18:49.
Citera
2010-03-15, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Läs och begrunda NOGA: https://www.flashback.org/t894609 /Mod

ojdå.. Länge sedan jag skrev något här på flashback, får skylla på det
Citera
2010-03-15, 18:48
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Åfan, kvicka svar och uteslutande negativa. Kan ju vara så när de kommer till nya klubbar men det värsta i det här fallet är att han inte har så många matcher på sig att komma in i laget.
Nej visst är det ju så att det tar tid för en ny spelare att komma in i laget. Men det här är allsvenskan, vilket lag har råd att hosta upp en mille för en spelare som inte är i from bara för att sedan dra när han (förhoppningsvis) är i form igen? Medan vi dessutom har unga och hungriga spelare på bänken som behöver speltid. Vi har ju inte heller en chans att få tillbaka ett öre av pengarna när han väl drar sedan eftersom han inte tillhör oss. Nä, Eguren kunde de fan ha skippat tycker jag.
Citera
2010-03-15, 20:40
Medlem
Eguren kostar ingen mille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här