2010-04-07, 00:26
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Ja det är tungt det du..

Kan de bero på krävande fans som inte stöttar sitt lag i motgång utan buar ut sitt lag istället?

Vad är tungt och vad är det som kan bero på? Att man spelar bortamatcher på hemmaplan för att man buar ut sitt lag? Fattar nada nu och ska nog sova lite.
Citera
2010-04-07, 00:36
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Vad är tungt och vad är det som kan bero på? Att man spelar bortamatcher på hemmaplan för att man buar ut sitt lag? Fattar nada nu och ska nog sova lite.

Gör det.

Jag försökte vara ironisk att det skulle vara tungt att spela borta fast det är egentligen hemma plan.

Sedan var väll inte AIK anhängarna det bästa stödet åt sitt lag sist, då de buar ut sitt lag istället för att stöta och mana på sitt lag mot Örebro sist.
Citera
2010-04-07, 01:04
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
HOST

Tung analys tidigare av dig där.
Synd att den höll, vi skulle fan ha haft dom där 3 pinnarna och knipit ett par platser till. Dock gav vi jumbon till er, känns helt ok faktiskt.

Imorgon och på torsdag kör vi över LHC i Globen och på måndag tar vi trelleborg av bara farten!
Fast hemma har vi inte direkt lyckats ännu, verkar som vi trivs att kicka trasa i götelaborg.. :\

edit: Jag glömde.... Lycka är att vara Djurgårdare!
Citera
2010-04-07, 08:46
Medlem
RuterKungs avatar
Fyllde år i måndags (grattis på mig, tack) och var som vanligt på väg till råsunda, men visste tidigt att vi skulle förlora. På vägen såg nämligen jag och min bror en död råtta i en vattenpöl, dåligt omen.

Ska bli VÄLDIGT intressant att se vilken elva Stahre skickar ut på söndag, tycker verkligen att Bojan var sämst på plan mot ösk, han har varit värdelös i samtliga matcher men verkar ju få spela ändå. Sjukt mycket som måste bli bättre. Lyckligtvis är det ju inge andra förväntade topplag som direkt går som tåget.
Citera
2010-04-07, 09:22
Medlem
Citat:
Vad hade AIK?
BP, Djurgården,Hammarby så nog var det fler för AIK

Jag tror inte det spelar så stor roll som vissa vill göra gällande.
Kan till och med vara en nackdel.

Jag har ett tydligt minne av att jag var på Grimsta IP förra året och det var inte p.g.a. studier i åkerbruk.
Citera
2010-04-07, 10:02
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Rätt korkat att ta ut Oremo mot Milic, vi hade ju bara yttrar och ingen center på slutet, vilket resulterad att varje gång vi kontrade så sökte sig alla ut till kanten och ingen tog en avgörande löpning, men det var en rätt trevlig match att se på mycket kamp, dock tappar "Kladdkong" bollen hela tiden, trots detta hade vi nog förlorat honom, han går in i viktiga närkamper och vinner en del boll(även fast han tappar den snabbt).
Haginge från start nästa tack!

Enligt intervjun på DIFTV mådde Oremo illa under större delen av hans speltid, gissar på att Kennedy startar nästa match.
Citera
2010-04-07, 10:31
Medlem
Rubarth23s avatar
Var Oremo bra igår?

2 tunga skador för AIK och Gbg, Dulee Johnson fick en ny skada på fotleden, står dock inte på AIKfotboll.se hur länge han blir borta. Hysén fick en bristning igår och blir borta i ca 2 veckor.
Citera
2010-04-07, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Det är ju stor skillnad på "hemmaplan" och hemmaplan. Eller?

Det kanske det är men det är ju ingen skillnad när gbg får spela sina "bortaderbyn" hemma som när AIK får göra detsamma. Det är ju inte vårat fel att svff myglar för att tjäna extra pengar.

Citat:
Sedan var väll inte AIK anhängarna det bästa stödet åt sitt lag sist, då de buar ut sitt lag istället för att stöta och mana på sitt lag mot Örebro sist.

Folk har inte rätt tålamod helt enkelt men jag kan säga att det inte direkt var alla som buade. Nu kom jag i 75'e minuten så kan inte tala om det som möjligtvis hände innan det men det kändes inte som den stora massan buade, däremot kan laget visa tacksamhet till supportrarna och inte bara gå ut direkt.
Citera
2010-04-07, 10:51
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Var Oremo bra igår?

Han var inblandad i målet när han bröt och tog boll och spelade Youssef som spelade Hellquist som gjorde mål. Annars var han osynlig, men han har en otacksam roll också som han inte passar för direkt.
Citera
2010-04-07, 12:44
Medlem
hurvardetnus avatar
Ännu en tung smäll för AIK.

http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.1943827/dulee-johnson-skadad-pa-nytt

Men nu är väll avstängningen på de två röda korten avklarade så de är spelklara.
Citera
2010-04-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ännu en tung smäll för AIK.

http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.1943827/dulee-johnson-skadad-pa-nytt

Men nu är väll avstängningen på de två röda korten avklarade så de är spelklara.

Men vill vi ha Eguren tillbaka?

Dags för en klassiker då: NÄSTA ÅR - DÅ JÄVLAR!
Citera
2010-04-07, 13:53
Medlem
Otroligt skönt att se nytt gräs läggas ut på Råsunda: http://www.youtube.com/watch?v=C0M5GoaKJ38
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in